۷ باشگاه ساحلی ساموئی که در آنها می‌توانید شبانه‌روزی خوش بگذرانید

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۷ باشگاه ساحلی ساموئی که در آنها می‌توانید شبانه‌روزی خوش بگذرانید

ساموئی یکی از جزیره‌های بی‌نظیر تایلند است که به اندازه‌ی پوکت یا پاتایا شلوغ نیست و همین امر آن را ویژه کرده است. چرا که به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی چیزی از آنها کم ندارد اما به اندازه‌ی آنها شلوغ نیست و پر از گوشه‌های دنج است. جزیره‌ای که هم می‌توان خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم به صورت مجردی. جزیره‌ای که بهترین تفریحات آبی تایلند را در آن می‌شود تجربه کرد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال باشگاه‌های ساحلی برای انواع دورهمی‌ها و خوش گذرانی‌ها هستید همراه ما باشید تا ۷ باشگاه معروف ساحلی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Ark bar beach club


در فضایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع در ساحل چاونگ ساموئی میزهای چوبی با نظمی زیبا چیده شده‌اند تا یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های ساحلی این جزیره را تشکیل دهند. باشگاهی که انواع جشن‌ها و فستیوال‌ها در روزهای مختلف سال در آن برگزار می‌شود و هرشب یک دی‌جی پر انرژی برای شور و حال بخشیدن به آن برنامه اجرا می‌کند. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و برنامه‌ها پذیرایی می‌کند. باشگاهی که در کنار خود یک اقامتگاه ساحلی دنج نیز دارد. اقامتگاهی با ۳ استخر جذاب که برخی از فستیوال‌های این باشگاه در آنها و اطرافشان برگزار می‌شوند.

 

۶ فعالیتی که می‌توانید در ساحلی لیپا نوی سامویی انجام دهید

 

 

Ark bar beach club

 


۲- Nikki Beach Samui


یک باشگاه لوکس و عالی واقع شده در ساحل غربی ساموئی و لیپا نوی. جاییکه در کنار یک استخر با چیدن تخت‌ها و سایه‌بان‌های سپید رنگ فضایی منحصر به فرد برای مهمانانش فراهم می‌آورد. باشگاهی که با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های تایلند از مشتریانش پذیرایی و هرشب تا حوالی صبح آنها را همراهی می‌کند. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا سر زدن سپیده صبح به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

Nikki Beach Samui

 


۳- Beach republic


در یک فضای مدرن ساحلی که به داخلی و خارجی تقسیم‌بندی می‌شود یکی از بهترین باشگاه‌های ساحلی ساموئی واقع شده است. باشگاهی در ساحل لامای که هرشب میزبان انواع جشن‌ها و فستیوال‌هاست و با یکی از بهترین دی‌جی‌های تایلند برای مهمانانش شور و حال می‌آفریند. باشگاهی که با رفتن به آنها جدای از غذاها و دسرهای شرق آسیایی می‌توانید فست‌فودهای معروف دنیا را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۱ دلیل برای اینکه ساحل چئونگ مون، بهترین انتخاب در هنگام سفر به ساموئی است

 

 

Beach republic

 


۴- Elephant Beach Club


یک باشگاه آرام و در عین حال شلوغ و پر انرژی. باشگاهی واقع شده در ساحل چاونگ که در طول روز به شما امکان می‌دهد در سکوت و صدای امواج چشم بدوزید به لغزیدن نرم امواج آب به روی یکدیگر و زیر نور خورشید آفتاب بگیرید، و شب‌ها با انواع دورهمی‌ها برای شما شور و حال می‌آفریند. باشگاهی که بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های ساموئی را در آن می‎توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. باشگاهی که همه روزه از ۱۰ صبح تا سر زدن سپیده صبح درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری در ساموئی که باید ببینید

 

 

Elephant Beach Club

 


۵- Coast Beach bar


یک باشگاه رنگی رنگی که خیلی جذاب مبلمان شده است و نورپردازی خاصی در شب‌ها دارد. از آن نورپردازی‌ها که روشنایی در تاریکی درمی‌آمیزد و در عین آرامش یک هیجان می‌آفریند. باشگاهی که در ساحل چاونگ واقع شده است و یکی از باشگاه‌های لوکس ساموئی به حساب می‌آید. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریان باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. باشگاهی که منوی با کیفیت اما گرانی دارد. بنابراین اگر با بودجه‌ی اندک و محدود به ساموئی سفر کرده‌اید این باشگاه پیشنهاد ما به شما نیست.

 

 

 

Coast Beach bar

 


۶- Bangrak Beach Club


یک باشگاه متفاوت و آرام. باشگاه پر آرامشی که در بانگراک ساموئی واقع شده است و یکی از باشگاه‌های دنج این جزیره به حساب می‌آید. جاییکه فضای عمومی آن دور یک استخر نسبتا بزرگ شکل گرفته است تا با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از مهمانانش پذیرایی کند. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. باشگاهی که منوی نسبتا ارزان قیمتی دارد و همین امر باعث شده است مشتریان زیادی داشته باشد.

 

۱۰ تفریح هیجان‌انگیز که باید در ساموئی انجام دهید

 

 

Bangrak Beach Club

 


۷- No stress beach bar


یک مکان آرام، امن، پر از آرامش و به دور از استرس‌ها و تشویش‌ها. باشگاهی عالی برای داشتن خلسه‌های عاشقانه. باشگاهی دنج که طرفداران زیادی دارد مخصوصا از میان کسانیکه برای یک سفر عاشقانه به ساموئی آمده‌اند. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها پذیرایی می‌کند.

 

 

No stress beach bar

۰۴ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران