بهترین رستوران‌های کازان برای خوردن غذاهای حلال

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
بهترین رستوران‌های کازان برای خوردن غذاهای حلال

اسلام یکی از ادیان اصلی جمهوری تاتارستان است و مردم مسلمان زیادی در آن زندگی می‌کنند بنابراین اگر قصد سفر با تور کازان به پایتخت تاتارستان را دارید رستوران‌های حلال متنوعی برای انتخاب وجود دارد تا در آن‌ها غذا بخورید. حتی رستوران‌ها و کافه‌هایی که از لحاظ فنی حلال نیستند هم برای افرادی که نمی‌خواهند اصول دینی را زیر پا گذارند امتیازاتی قائل می‌شوند. در این مقاله طیف متنوعی از بهترین رستوران‌های حلال را معرفی می‌کنیم.

 

Tugan Aviluym

این رستوران که در روستای Tugan Aviluym واقع شده مجموعه‌ای از آلاچیق‌های چوبی در مرکز شهر است. در اینجا تمامی غذاخوری‌ها و مسجد محل بر اساس زندگی سنتی مردم برپا شده‌اند. شما در این رستوران می‌توانید بدون نگرانی از غذاهای خوشمزه و سنتی که به روش حلال تهیه می‌شوند نوش جان کنید و بعد به کشف چند نقطه جذاب اطراف خود بپردازید  جای دیگری را برای خوردن پیدا کنید. مثلا پنکیک یکی از کافه‌های خوبی است که می‌توانید به آن بروید و چیزهای خوشمزه‌ای بخورید.

 

 بهترین رستوران‌های کازان برای چشیدن طعم غذاهای تاتاری 

 

 

 Tugan Aviluym

 

 

آدرس:  14/56 Toufana Minnulina Ulitsa, Kazan, 420107, Russia

تلفن: +78432772500

 

 

رستوران itle

ایتل ادعا می‌کند اولین رستوران روسی با گرایش حلال است که فعالیت خود را در این کشور آغاز کرده. شما در این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای مثل استیک‌های آبدار، همبرگرهای خوشمزه و غذاهای عموما اروپایی را نوش جان کنید. گرچه منو ترکیبی از هر دو گزینه اروپایی و روسی را ارائه می‌دهد اما به نظر می‌رسد توریست‌های مسلمان خوردن همبرگرهای حلال را که هر جایی پیدا نمی‌شوند بیشتر ترجیح می‌دهند. آشپزخانه فضایی باز دارد که شما می‌توانید نحوه تهیه استیک و کباب‌ها را ببینید. نه تنها می‌توانید در ایتل ناهار بخورید بلکه امکان سفارش قلیان هم وجود دارد.

 

 ۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر 

 

 

 itle

 

 

آدرس: 1 Meridiannaya Street, Kazan, 420124, Russia

تلفن: +78432023326

 

 

رستوران alan ash

این کافه کوچک در اطاق کوچکی در گوشه مجتمع Tugan Avilym و در دو طبقه به سبک روستایی هر دو سبک غذای روسی و تاتاری را در کنار منوی جداگانه حلال ارائه می‌دهد. همچنین انواعی از شیرینی‌های خوشمزه خانگی وجود دارند که برای همراهی با چای و قهوه انتخابی عالی هستند.

 

 

 alan-ash

 

 

آدرس: 14/56 Tufana Minullina Street, Kazan, Russia

تلفن: +78432220062

 

 

کافه مدینه

یکی دیگر از رستوران‌های کازان که غذاهای تاتاری، ازبکی و کشورهای آسیای مرکزی را عرضه می‌کند. این رستوران، ارزان، شاداب و مناسب برای رفتن همراه بچه‌هاست. به تمام این دلایل باید به چشم گزینه‌ای عالی برای خوردن غذاهای خانوادگی اعم صبحانه، ناهار و یا شام نگاه کنید. تمامی غذاها و کباب‌ها با پرسنلی سرو می‌شوند که همگی‌شان لبخند به لب دارند. به علاوه امکان سفارش غذاهای اروپایی، پیتزا و سوشی هم وجود دارد. بنابراین با رستورانی همه چیز تمام اما مقرون به صرفه طرف هستید.

 

 جاذبه‌های برجسته کازان که باید در اولین سفر از آن‌ها دیدن کنید 

 

 

 کافه مدینه

 

 

آدرس: 7 Tatarstan Street, Kazan, 420021, Russia

تلفن: +79179233098

 

 

رستوران registan

رستوران رگیستان از میدان رگیستان در شهر باستانی سمرقند در ازبکستان الهام گرفته است. میدان رگیستان یکی از نقاط میراث فرهنگی یونسکو در دنیاست و رستوران رگیستان نیز توانسته به خوبی زیبایی یک بازار آسیای مرکزی را به نمایش بگذارد. در طراحی این رستوران از موزاییک‌های اسلامی اسلامی استفاده شده و منوی آن غذاهای تاتاری، روسی و اروپایی را بر اساس قوانین حلال عرضه می‌کند. رفتن به این رستوران با توجه به سبک و سیاق ازبکی‌اش در دل روسیه تجربه‌ای جذاب به شما هدیه خواهد داد.

 

 بهترین رستوران‌های کازان

 

 

 registan-

 

 

آدرس: 6 Said-Galeyeva Street, Kazan, Russia

تلفن: +89196478118

 

 

رستوران tatarskaya usadba

تاتارسکایا اوسابدا یا تاتار استیت بخشی از یک هتل مجلل و مجتمعی رستورانی است که اساسا حلال نیست اما شما با غذا خوردن در آن به مشکلی هم برنخواهید خورد. زیرا به آسانی خواسته‌های شما را فراهم می‌کنند. به علاوه منو دارای دو گزینه اروپایی و تاتاری‌ست و این یعنی شما انتخاب‌های متنوعی دارید که اتفاقا به دو زبان روسی و انگلیسی نوشته شدند و این کار سفارش را برای شما به شدت راحت می‌کند. اگر با خانواده هستید و یا تعداد افراد گروه‌تان زیاد است رفتن به این رستوران می‌تواند سلایق مختلف را راضی نگه دارد.

 

 

 تاتارسکایا اوسابدا

 

 

آدرس: , 8 , Ulitsa Shigabutdina Mardzhani, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420022, Russia

تلفن: +78432250433

 

 

رستوران dom tatarskoi kulinarii

این موسسه در کازان برای سال‌هاست که به خاطر رستورانش بین گردشگران شناخته شده است. سالن ناهارخوری دارای طراحی داخلی جذاب و آرامش‌بخشی است. شما در این رستوران می‌توانید غذاهای کلاسیک تاتاری امتحان کنید و با فرهنگ و سلیقه بومی مردم منطقه بیشتر آشنا شوید. به علاوه اگر از طرفداران شیرینی‌جات هستید می‌توانید برخی از شیرینی‌های خوشمزه محلی و شیرینی‌های کره‌ای خوش عطر و بو را هم امتحان کنید.

 

 دیدن این جاذبه‌های کازان را از دست ندهید 

 

 

 دوم تاتارسکوی کولیناری

 

 

آدرس: , 31/12 , Bauman Street, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420111, Russia

تلفن: +78432927070

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران