بهترین نقاط کوش آداسی برای خوردن غذاهای فست فودی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین نقاط کوش آداسی برای خوردن غذاهای فست فودی

کوش آداسی به معنای جزیره پرنده یکی از نقاط کوچک و به شدت محبوب ترکیه در صنعت گردشگری آن است. کوش آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس ملیتی مخلوط و فرهنگی تاثیر گرفته دارد. به همین دلیل شما در سفر با تور کوش آداسی به  این جزیره کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی را می‌بینید که گردشگران را با غذاهای خوشمزه‌شان مسحور می‌کنند. آیا همیشه طرفدار غذاهای سنتی و فرهنگ‌های بومی هستید؟ یا می‌خواهید از فست فودهای رایج در دنیا بخورید؟ همه جور غذایی در کوش آداسی برای ذائقه‌تان وجود دارد. ما در اینجا به معرفی رستوران‌ها فست فودی می‌پردازیم.

 

 

برگر ترکی و ساندویچ

در کوش آداشی رستوران‌های زیادی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید غذاهای فست فودی خوشمزه‌ای بخورید. اما برگر ترکی و ساندویچ یکی از نقاط برجسته‌ای است که می‌توانید غذاهای کاملا فست فودی خوشمزه‌ای را نوش جان کنید. برگرهای این رستوران پر از مواد هستند و سخاوتمندانه با گوشت، سبزیجات، و سس پر می‌شود. شما می‌توانید در کنار ساندویچ‌تان از سیب زمینی سرخ شده و خیارشور اضافه لذت ببرید. به علاوه امکان سفارش انواع نوشابه‌ها و نوشیدنی‌ها هم وجود دارد.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 

 

برگر ترکی

 

 

آدرس: Camiii Kebir Mh. Öğe Sk. 14 09270 Kusadasi Turkey

تلفن: +90 256 6121718

 

 

مک‌دونالد

مطمئنا یکی از شناخته شده‌ترین برندهای فست فود دنیا که مرغ‌های سوخاری‌اش شهره خاص و عام است کلا نیاز به معرفی ندارد. آیا از طرفداران این نام تجاری هستید که در سفرهای خارجی به دنبال شعبه‌ای از آن می‌گردید کوش آداسی سوپرایزی برای شما دارد. می‌دانید که، اصلا لازم نیست برای پیدا کردن این رستوران خودتان را به زحمت بیاندازید زیرا با آن دکور قرمز و صندلی‌های پلاستیکی چیده در پیاده‌رو از دور خودش را معرفی می‌کند. مانند تمام شعبات سراسر دنیا در اینجا هم می‌توانید برگرهای بسیار لذیذ، مرغ سوخاری با سیب زمینی و نوشیدنی میل کنید و از روزتان لذت ببرید.

 

 ۸ تفریح هیجان‌انگیز آبی کوش آداسی در روزهای تابستانی

 

 

مک‌دونالد

 

 

آدرس: Camikebir Mahallesi, Sağlık Cd. D:No: 42, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

تلفن: +90 4446262

 

 

کینگ برگر

یکی از بهترین برگرهای کوش‌ آداسی را می‌توانید در این فست فود نوش جان کنید. تمامی ساندویچ‌ها خوشمزه و قابل توجه هستند. برگرها بی‌نهایت طعم لذیذی دارند و پنیر چرب و دلخواه‌شان نیز شما را برای پرخوری ترغیب می‌کند. در کنار چنین برگرها و ساندویچ‌های خوشمزه‌ای سیب زمینی و نوشابه سفارش دهید و دور یکی از میزهای بیرون رستوران بنشینید. بچه‌ها عموما عاشق این رستوران هستند و غذاهای آن را با اشتهای زیادی می‌خورند. بنابراین اگر همراه خانواده‌تان هستید می‌توانید به این رستوران بروید.

 

 

کینگ برگر

 

 

آدرس: Türkmen Mah. Atatürk Bulvarı Setur Marina AVM, Kuşadası 101-S, 09000 Aydın, Turkey

تلفن: +90 4445464

 

 

کورکونا کوکورچ

این فست فودی که ساندویچ‌های گوشت کبابی‌اش هیچ جای حرف برای کسی نمی‌گذارد یکی از گزینه‌های محبوب در کوش آداسی است که سبک و سیاقی کاملا گرمسیری دارد. شما در این رستوران می‌توانید زیر آلاچیق‌هایی که با کاه مسقف شده‌اند بر روی میز و نیمکت‌های چوبی بنشینید و از خوردن ساندویچ‌های داغ لذت ببرید، به گپ و گفت بپردازید و لحظات جذابی را سپری کنید. کباب‌های این رستوران به صورت ساندویچ سرو می‌شوند و بسیار هم پر طرفدار هستند.

 

  معرفی برترین سواحل کوش‌آداسی برای یک روز تفریح لذت‌بخش 

 

 

کورکونا کوکورچ

 

 

آدرس: Yavansu Mahallesi, Süleyman Demirel Blv., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

تلفن: +90 554 3336362

 

 

روکا

اگر به جای گزینه‌های دم دستی به دنبال جایی شیک‌تر با منظره‌ای زیبا هستید تا قراری مهم بگذارید و یا همسرتان را سوپرایز کنید روکا بهترین انتخابی‌ست که می‌توانید داشته باشید. این رستوران جذاب در حاشیه دریا واقع شده و تراش چوبی و زیبایش رو به آبی دریا نما دارد. شما می‌توانید به تراش بروید و غذایتان را در پس زمینه دل‌انگیز دریا نوش جان کنید. اگر عاشق استیک هستید اینجا منویی جذاب از استیک و فست فود ارائه می‌دهد. به علاوه حتی اگر میلی به غذا هم نداشتید می‌توانید از منوی کافه چیزی مثل قهوه یا نسکافه برای نوشیدن انتخاب کنید.

 

 

روکا

 

 

آدرس: Kadınlar Denizi Mh. Kadınlar Denizi Cd. No:85 Kuşadası 09400 Aydın

تلفن: Phone number +90 256 6121379

 

 

کومروکو شِوکی

این رستوران بزرگ و مدرن با رنگ سفید میز و صندلی‌های چوبی سفید ساندویچ‌های حاضری خوشمزه‌ای را از همبرگر، انواع ژامپون و سوسیس با پنیر فراوان سرو می‌کند. شما می‌توانید در یکی از محیط‌های داخلی و یا فضای باز بنشینید و همانطور که با هم وقت می‌گذرانید، از خوردن غذا هم لذت ببرید. توصیه می‌کنیم در فضای آزاد بنشینید و از هوای لطیف و آفتابی با پس‌زمینه درختان نخل سبز و زیبا لذت ببرید و غذایتان را بخورید.

 

  کوش آداسی؛ جزیره‌ی پرندگان، بهشت مسافران

 

 

کومروکو شِوکی

 

 

آدرس: Atatürk Blv. No:88/A Kuşadası 09400 Aydın Turkey

تلفن: +90 256 6333444

۰۴ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران