۹ نقطه‌ی رمانتیک باکو برای داشتن لحظات عاشقانه در این شهر

جاذبه‌های گردشگری باکو
۹ نقطه‌ی رمانتیک باکو برای داشتن لحظات عاشقانه در این شهر

باکو یکی از شهرهای تاریخی و جذاب آذربایجان به حساب می‌آید که به دلیل در اختیار داشتن امکانات مناسب گردشگری قادر است سالانه از هزاران هزار مسافر پذیرایی کند. شهری که جاذبه‌های تفریحی مدرن نیز در خودش کم ندارد و با آنها خاطره‌های ماندگار برای مهمانانش می‌سازد. شهری که بهترین رستوران‌ها را در خود جای داده است تا لذیذترین غذاهای جهان که غذاهای آذربایجانی نیز یکی از آنهاست را به مهمانانش عرضه کنند. اگر برای ماه عسل و یا یک سفر عاشقانه با تور باکو به این شهر می‌روید همراه ما باشید تا ۹ نقطه‌ی رمانتیک این شهر برای داشتن خلسه‌های عاشقانه را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- کنار دریا


آبی آرام، خورشیدی درخشان، آسمانی صاف که پرندگان پرواز را در آن مشق می‌کنند، لنج‌هایی که در بندر لنگر می‌اندازند، همه و همه آنقدر جاذبه دارند که شما را بی‌تاب خودشان کنند و همنشینی‌شان فضایی برای شما بسازد بی‌نظیر برای آنکه عاشق‌تر از همیشه شوید و زیبایی‌های پیرامون‌تان را صد چندان بیشتر ببینید. یکی از قرارهای عاشقانه‌ی جوانان این شهر همیشه در کنار دریا و بندر این شهر رقم می‌خورد و شما نیز به عنوان مسافر اگر می‌خواهید لحظات عاشقانه‌ای در این شهر داشته باشید توصیه ما به شما این است که به کنار دریای این شهر بروید.

 

 فعالیت‌های هیجان‌انگیزی که باید همراه کودکانتان در سفر به باکو تجربه کنید

 

 

باکو

 


۲- باغ Governor’s


یک باغ دلچسب. از آنهایی که آدم می‌تواند غم غروب را با یک لذت غریب آنجا به شب برساند. از آنهایی که فضای عاشقی فراهم می‌کند برای آدم و رنگ و بویی از گذشته را در خود دارد. این باغ یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های باکو به حساب می‌آیذ که از آن می‌توانید برج میدن را تماشا کنید و منظره‌ای زیبا پیش رویتان داشته باشید.

 

 

باکو

 


۳- باغ گرمسیری


باغ گرمسیری این شهر یکی از بهترین نقاط طبیعت آن به حساب می‌آید که به نوعی میعادگاه کوله‌گردان این شهر است. باغی که روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. باغی که در پیاده‌راه آن و در انحصار سایه‌های درختان بلندبالایش می‌توانید قدم بزنید و لحظات عاشقانه تجربه کنید.

 

 زیباترین پارک‌ها و نقاط سرسبز باکو برای گردش و رفع خستگی یک روز پر هیاهو

 

 

باکو

 


۴- باغ وحش باکو


باغ وحش باکو یکی از بهترین و بزرگترین باغ وحش‌های آذربایجان است که در سفرهای خانوادگی یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدیدهای گردشگرانه به حساب می‌آید. اما اگر در یک سفر عاشقانه به باکو رفته‎‌اید این نقطه از باکو نیز می‌توانید برای شما جذاب و دیدنی باشد. چرا که پر از گوشه‌های دنج و ناب است برای قرارها و فرارهای عاشقانه.

 

 ۱۰ کاری که حتما باید در اولین سفر خود به باکو امتحان کنید

 

 

باکو

 


۵- سینمای خصوصی


یکی از تجربه‌های بی‌نظیر که در سفر به این شهر برای شما فراهم می‌آید، تجربه‌ی تماشا کردن فیلم دلخواهتان در یک سینمای خصوصی است. با رفتن به این مرکز در باکو می‌توانید فیلم مورد علاقه‌تان را درخواست کنید تا در یک اتاق خصوصی مبله آن را برایتان پخش کنند و شما به همراه عشقتان فیلم مورد دلخواهتان را روی پرده تماشا کنید.

 

 

باکو 

 


۶- سینما در فضای باز


یکی دیگر از تجربه‎های خاص در این کشور تماشای فیلم زیر سقف آسمان و نور ستارگان و ماه است. سینماهای فضای آزاد تجربه‌ی متفاوتی از دیدن فیلم را برای شما به ارمغان می‎آورند. سینماهایی که در فضاهای عمومی این شهر و تنها در فصل تابستان فعال هستند. اگر تابستان را برای مسافرت عاشقانه به این شهر انتخاب کرده‌اید حتما از این تفریح خاطره‌انگیز نیز در طول سفر خود بهره ببرید. این سینماها در فصل تابستان از ساعت ۸ شب تا ۳ صبح در سانس‌های مختلف فیلم نمایش می‌دهند.

 

 تجربه‌ی متفاوت دیدن فیلم‌های روز دنیا در سالن‌ سینماهای باکو 

 

 

 باکو

 


۷- پیست یخ


اگر اهل رقصیدن و پاتیناژ هستید و یا می‌خواهید این تجربه را به اندوخته‌هایتان در زندگی اضافه کنید، پیست یخ باکو آماده‌ی میزبانی از شماست. جاییکه با مربی و تجهیزات لازم شما را به پیست می‌فرستد و برایتان یک خاطره‌ی شیرین و ماندگار می‌سازد. در سفر عاشقانه‌تان با تور باکو به شما توصیه می‌کنیم یک عصر خود را به این پیست و تفریح در آن اختصاص بدهید.

 

 

باکو 

 


۸- کافه‌ها


باکو کافه‌های پرشماری دارد که با مراجعه به آنها در روزهای سرد سال می‌توانید گرمترین قهوه‌ها را نوش جان کنید. کافه‌هایی که هم ظاهری سنتی دارند و هم ظاهری مدرن. کافه‌هایی که جدای از نوشیدنی‌های گرم و سرد، با رفتن به آنها می‌توانید بهترین دسرهای این شهر را نیز در کنار کسی که عاشقش هستید نوش جان کنید. به طور کلی در همه جای جهان کافه‌ها یکی از مکان‌های عالی برای قرارهای عاشقانه به حساب می‌آید و کافه‌های باکو نیز از این قاعده استثنا نیستند.

 

 ۱۰ رستوران عالی باکو برای نوش جان کردن انواع برگرها و فست‌فودها

 

 

باکو

 


۹- باشگاه‌های شبانه


اگر اهل شلوغی و به هیجان آمدن هستید، اگر می‌خواهید در این شهر شب را در خواب به صبح برسانید به شما پیشنهاد می‌کنیم به باشگاه‌های شبانه بروید و غرق در نور و رقص شوید. این تجربه نیز در یک سفر عاشقانه بسیار برای شما ماندگار خواهد بود.

 

۷ مکان جادویی باکو که در آنها می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و ببینید

 

 

باکو

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران