با کودکان خود در کازان زیبا تفریح کنید

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
با کودکان خود در کازان زیبا تفریح کنید

تور کازان مقصدی ایده‌آل برای سفر به همراه خانواده مخصوصا کودکان است و نیازی نیست نگران باشید بچه‌هایتان در طول سفر حوصله‌یشان سر برود. کازان غیر از پارک‌های معمولی که در شهر بسیار است و مراکز خریدی که زمین‌های بازی برای کودکان دارد، امکانات بسیار زیادی داشته که می‌توانید بچه‌های خود را برای دیدن آن‌ها ببرید. در ادامه ما تنها نمونه‌هایی اندک از اماکنی که با کودکان خود می‌توانید در آن‌ها خوش بگذرانید نام می‌بریم و سپس چند رستوران خوب نیز برای غذا خوردن به همراه فرزندانتان، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 


KidSpace


در پارک KidSpace، بچه‌ها می‌توانند شغل آینده‌ی خود را بازی کنند. اگر چه در ابتدا این پارک شباهت‌های بسیاری با کیدزانیا دارد، اما در مجموع جایی متفاوت است. در این بازی خبری از پول کودکان و شهری بزرگ نیست، بلکه شما برای لحظاتی اجازه خواهید داد که کودکان شما در هر کدام از ۲۰ شغلی که این جا تهیه شده و خودشان می‌خواهند ایفای نقش کنند. خواه می‌خواهد دکتر و دانشمند باشد چه جهانگرد و هنرمند. حتی مثلا خبرنگارانی نیز هستند که از بچه‌ها مصاحبه گرفته و در مورد شغلشان می‌پرسند یا اینکه آشپزخانه برایشان پیتزا و شیرینی آماده می‌کند. این پارک برای کودکان بین ۴ تا ۱۴ سال مناسب بوده و از هر نظر امنیت کامل دارد و در همه جا مربیان بالای سر کودکان خواهد بود. اگر بچه‌ی شما بیش از ۸ سال سن داشته باشد، نیازی نیست شما با او وارد هر اتاق شوید.

 

مشهورترین مرکز خریدهای کازان

 

 

 کازان

 


Zarnitsa


در مکان یک مرکز تفریحی-علمی مخصوص بچه‌های ۲ تا ۱۴ سال است که بخش‌های مختلف با تم‌های متفاوتی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به "شهر علم"، "شهر امن"، "آکادمی استعدادها"، "گنبد کیهانی"، "اتاق هنر" و ... اشاره کرد. در Zarnitsa بچه‌ها یاد می‌گیرند که چطور آتش درست کنند، ماشین را استارت بزنند، ستارگان را رصد کنند و از طریق آن‌ها مسیر یابی کنند و بسیاری چیزهای دیگر را یاد بگیرند و در کنارش به عنوان تفریحات و بازی‌ها بپرداند. جایی عالی برای تمام بچه‌هایی که به علم، کارهای جمعی و هنر علاقع دارند. اگر کودکان شما بالای ۷ سال سن داشته باشند، در این پارک آزادانه همراه مربیان می‌توانند به تفریح بپردازند بدون اینکه نیاز باشد شما همراهشان باشید.

 

 

 کازان

 


سیرک کازان


بنای این سیرک همچون یک بشقاب‌پرنده‌ی فضایی ساخته شده است. همین طرح جذاب در ابتدا بچه‌های شما را به خود جذب خواهد کرد و اگر هم اینطور نشد، وارد این سیرک که شوید، دنیایی متفاوت برایشان تصویرسازی می‌‌شود. روزهای اجرا یک ترن مخصوص کودکان به دور این بنا می‌گردد، بنایی قرمز رنگ که با بادکنک‌های زیبا آذین شده و پلکانی که شما را به طبقه‌ی دومش می‌برد، همچون زرافه است. وقتی آکروبات بازی در این سیرک شروع می‌شود، نفستان در سینه حبس می‌شود و وقتی دلقک‌ها به روی صحنه می‌روند، صدای خنده‌ی کودکانتان بلند خواهد شد. حیوانات زیادی هم در این سیرک به نمایش گذاشته می‌شود که ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید، اما مطمئنا کودکان از دیدنشان لذت خواهند برد.

 

۱۰ تفریحی که در کازان شهر رنگارنگ تاتارستان می‌توانید انجام بدهید

 

 

 کازان

 


پلنتاریوم


بازدید از پلنتاریوم می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای کودکان باشد، مخصوصا اینکه به یک پلنتاریوم بسیار خوب همچون جایی که در کازان وجود دارد بروید.تجهیزات این مکان به شما و بچه‌هایتان این امکان را می‌دهد تا به کهکشان نگان بندازید و خورشید و ستارگان را رصد کنید. هر گوشه از این بنا چیزی برای عرضه دارد و نمایشگاه و موزه‌ای در آن برپا شده است. در گنبد نمایش این پلنتاریوم، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده تا بچه‌ها را با چیزهای عجیبی از هستی آشنا کند. این ینا از سال ۱۸۹۹ ساخته شده و ازآن پس، توامان در حال به روز آوری است و به هیچ وجه نباید دیدنِ ان را از دست بدهید.

 

 

 کازان

 


موزه تاریخ طبیعی تاتارستان


احتمالا وقتی به شما پیشنهاد می‌شود که با بچه‌هایتان از موزه بازدید کنید، چهره‌ی حوصله‌سررفته‌ی کودکان پیش چشمتان ظاهر شود، اما موزه تاریخ طبیعی تاتارستان چیزهایی دارد که به هیچ وجه کودکان شما در آن خسته نخواهند شد. این گنجینه‌ی واقعی باقی‌مانده‌هایی از دایناسورها و حیوانات و گیاهان باستانی را در خود دارد که هر کدامشان می‌تواند شگفتی بزرگسالان را همراه داشته باشد، چه برسد به کودکان. چیزهای جالب دیگری نیز در این موزه هست، مثلا جایی که شما خود را وزن می‌کنید و برآورد می‌شود وزن شما بر روی ماه، مریخ یا دیگر سیارات چدر خواهد بود.

 

بهترین رستوران‌های کازان

 

 

 کازان

 


مجموعه نمایشگاه‌های City Panorama


این مکان نیز می‌تواند برای کل خانواده جایی جالب باشد. در City Panorama دستگاه‌های دیجیتال بزرگی وجود دارد که به شما تاریخ شهر و تصاویری از حالای شهر را به شما نشان دهد تا ببینید مثلا در زمستان قرن شانزدهم یا تابستان قرن هجدهم چه اتفاقاتی در شهر افتاده. بچه‌ها نیز می‌توانند با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی، قدم به دنیای قدیم کازان بگذارند و در خیایان‌ها به گردش بپردازند و حتی عکس‌های سلفی در آن فضا بگیرند. همچنین سالن‌های بازی برای کودکان در سنین مختلف در نظر گرفته شده تا در همان تم نمایشگاه، به بازی‌های جمعی بپردازند.

 

 

 کازان

 


با کودکان خود کجا چیزی بخورید؟


Skazka


از سال ۱۹۷۰ که این مکان بازگشایی شد، لقب کافه‌ی بچه‌ها به آن تعلق گرفت. به خاطر فضای جذاب و غذاهای مخصوص کودکانی که در این کافه تهیه می‌شود و بستنی بسیار خوشمزه‌ای به نام کرمانکا که مربوط به دوران کمونیستی می‌شود. جدا از منوی بسیار پر و پیمانی مخصوص بچه‌ها، اتاقی برای بازی و تفریح آن‌ها نیز در نظر گرفته شده که مملو از اسباب‌بازی است.

 

جزیره تاریخی Sviyazhsk در نزدیکی کازان

 

 

 کازان

 


Basilico


این رستوران ایتالیایی که در آن انواع پیتزاها سرو می‌شود، جایی عالی برای غذا خوردن با بچه‌هاست، مخصوصا اینکه تجهیزات کاملی برای بچه‌های خرد سال تا نوجوان در نظر گرفته شده است. جایی هم برای بازی بچه‌ها وجود دارد و همچنین کلاس‌های آشپزی مخصوصا کودکان نیز در آن‌ها برگزار می‌شود که بیشتر شبیه به تفریحی چند ساعته می‌ماند.

 

 

 کازان

 


La Famiglia


رستوران ایتالیایی دیگری که جایی بسیار مناسب برای شام یا نهار خانوادگی‌ است. این رستوران مکان بسیار زیبایی دارد و منوی آن برای بزرگسالان و کودکان، غذاهای متفاوت و متنوعی را تدارک دیده است. همچنین بچه‌ها در این رستوران این فرصت را داشته تا به آشپزخانه بروند و از روند آماده سازی غذا بازدید کنند.

 

 

 کازان

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران