گردشی یک روزه و پرهیجان در مجموعه تفریحی ویالند استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
گردشی یک روزه و پرهیجان در مجموعه تفریحی ویالند استانبول

استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که هر کس باید حداقل یکبار با تور استانبول به این شهر که میان دو دریای مدیترانه و سیاه احاطه شده سفر کند. زمستان باشد یا تابستان، فرقی نمی کند. در هر چهار فصل این شهر دیدنی‌های بسیار دارد. اما اگر به هیجان علاقه‌مندید و یا کودکی به همراه خود دارید بهتر است در کنار بازدید از جاذبه های طبیعی، سری به مجموعه تفریحی ویالند بزنید. این مجموعه شامل یک شهربازی بزرگ، هتل، مراکز خرید و رستوران های زنجیره ای است که به طور کامل یک روز از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد.

 


مسیر و ساعت دسترسی Vialand Them Park


این تم پارک در ناحیه اروپایی شهر استانبول واقع شده است، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا. ویالند جزو تم پارک‌های لوکس و گران محسوب می‌شود. بلیط آن بسته به فصلی که برای تفریح به آنجا می‌روید متغیر است. مثلا در زمستان به علت سرما برخی از بخش‌های آن تعطیل است چون بازی‌های آبی آن به دلیل یخ زدن آب قابل استفاده نمی‌باشد. همچنین کمتر کسی برای بازدید می‌آیند و کمی نسبت به تابستان ارزان‌تر است.

 

معرفی موزه‌ی خاص و جذاب رحمی کوچ استانبول

 

 

Vialand Them Park

 


همچنین روزانه اتوبوس رنگارنگ و کارتونی ویالند از میدان تکسیم آماده حرکت است که برای توریست‌ها در نظر گرفته می‌شود و مبلغی بابت نقل و انتقال به اضافه بلیط پارک که گاها به ۹۹ لیر هم می‌رسد دریافت می‌شود.
در روزهای عادی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ قابل بازدید و ورودی بزرگسالان ۱۴۹ لیر ترکیه، ورودی کودکان و بزرگسالان ۱۳۹ لیر و خردسالان یعنی زیر ۳ سال نیز رایگان است.
مدت پیشنهادی برای گردش در پارک ۴ الی ۶ ساعت است و به غیر از آن هر مقدار ساعتی که برای مراکز خرید و رستوران‌ها در داخل مجموعه اختصاص می‌دهید.

 

 

ترن Nefekesen


رولر کاستری که در کسری از ثانیه آدرنالین شما را به نهایت می‌رساند و در سه ثانیه به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
این بازی محدودیت قدی دارد و برای کودکان و افرادی که قدشان کمتر از ۱۴۰ سانتی‌متر است ممنوع می باشد. اگر دوست دار سرعت و هیجان هستید این بازی را که در ابتدای ورودی پارک در سمت چپ شما قرار دارد را از دست ندهید.

 

معرفی سینماهای روباز استانبول

 

 

ترن Nefekesen

 


رودخانه وحشی Cilgin Nehir


با این وسیله بازی سوار آبهای خروشان رودخانه وحشی شوید. این وسسیله محدودیت قدی برای افراد زیر ۱۲۰ سانتی‌متر دارد.

 

سرسره وایکینگ Viking


سرسره وایکینگ‌ها شما را به سقوط هیجان انگیز ۱۵ متری دعوت می‌کند و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا به حساب می‌آید.

 

آشنایی با موزه زنجیره‌ای مادام توسو استانبول

 

 

Viking

 

 

برج عدالت Adalat Kulesi


روی صندلی می‌نشینید. توسط مسولین شهربازی کمربندهایتان بررسی می‌شود. به آرامی در برج به سمت بالا حرکت می‌کنید و به منظره بینظیری از استانبول می‌رسید که رویایی است و ۵۰ متر ارتفاع دارد. اما دقیقا همینجاست که هیجان را تجربه می‌کنید و آدرنالین در رگهای شما می‌خروشد. به رها می‌شوید و با سرعت به سمت پایین به حرکت در می‌آیید.

 

رویایی‌ترین پارک‌های استانبول در فصل بهار

 

 

Adalat Kulesi

 

 

جهانگرد کوچک


اگر با فرزندتان با این پارک رفته اید، این وسیله مناسبی برای کودک بالای ۲ سال شماست. وارد یک تونل جذاب می‌شوید و پس از یک پیاده روی کوتاه سوار قایق می‌شوید و با فرهنگ سراسر دنیا آشنا می‌شوید.

 

 

Adalat Kulesi

 


اتاق جادو


در هر سنی که هستید از این اتاق بازدید کنید. اینجا همه چیز عجیب است و می‌توانید به همراه خانواده در این اتاق گردش کنید. گاه بزرگ دیده می‌شوید و گاه شبیه کوتوله ها.

 

ماشین کوبنده


از همه وسیله های بازی که بگذریم نمی‌توان بیخیال این ماشین‌های برقی و جذاب شد. همراه با کودکتان دقایقی را با خنده و روحیه ای عالی سپری خواهید کرد.

 

بازدید از آکواریوم‌های معروف شهر استانبول

 

 

ماشین کوبنده

 

 

چرخ و فلک


چرخ و فلک یک بازی نوستالژی است که به هر شهربازی که بروید اول از همه شما را جذب می‌کند. در ویالند نیز در ابتدای در ورودی این وسیله شادی آور را خواهید دید.

 

 

چرخ و فلک

 

 

در مجموع تعداد بازی‌های این شهربازی زیاد است. بخشی برای کودکان اختصاص دارد که همه چیز رنگی، کودکانه و موزیکال است. رستوران‌های زنجیره‌ای مانند مک دونالد، کینگ برگر، کی اف سی و دیگر فست فودها نیز در این مجموعه وجود دارد که به هنگام گرسنگی هر کدام را که مایل باشید می‌توانید نوش جان کرده و کمی خستگی در کنید.

 

مقاصد ناب گردشگری رایگان در استانبول

 

 

 ویالند استانبول

 


مراکز خرید نیز شامل لوازم خانگی، لباس فروشی و مواد غذایی می‌شود که برندهای لباس از جمله ال سی وایکی، ماوی، زارا، اچ‌اند‌ام و... را مشاهده می‌کنید و می‌توانید تمام روز مشغول خرید و گشت و گذار از این مجموعه تفریحی پرکاربرد داشته و همراه خانواده لذت ببرید.

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران