جشنواره عروس یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های زمستانه‌ی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
جشنواره عروس یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های زمستانه‌ی دبی

دبی یکی از بهترین شهرهای آسیا است که در روزهای سرد زمستانی می‌توانید به آن سفر کنید و از هوای مطبوعش در کنار جاذبه‌های تفریحی‌اش استفاده کنید. شهری پر از امکانات رفاهی و اقامتی. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها. شهری که از یک سویش به دریا وصل است و سوی دیگرش به صحرا. شهری با بلندترین آسمان‌خراش‌ها و بزرگترین مرکزخریدها. شهری که در تمامی روزهای سال در آن فستیوا‌ل‌های مختلفی برپاست و یکی از مهمترین فستیوال‌های آن فستیوال عروس به حساب می‌آید که در فصل زمستان برگزار می‌شود. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این فستیوال هستید همراه ما باشید تا شما را با کلیات و جزئیات این جشنواره بیشتر آشنا کنیم و زمینه‌ی شرکتتان در این فستیوال را با تور دبی فراهم آوریم.

 


نمایشگاه عروس دبی


همه ساله در فصل زمستان جشنواره‌ای در شهر دبی برگزار می‌شود که طی آن بهترین برندهای لباس عروس در کنار باقی صنعت‌ها و فعالیت‌هایی که مربوط به مراسم عروسی می‌شوند شرکت می‌کنند و یک شور و هیجان ویژه در این شهر به وجود می‌آورند. البته این جشنواره تنها در شهر دبی برگزار نمی‌شود و شهر ابوظبی نیز میزبان این جشنواره است. جشنواره‌ای که سال گذشته ۳۰۰ برند تولید کننده‌ی لباس عروس در آن شرکت کرده‌اند و جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. جشنواره‌ای که امسال از ششم تا نهم فوریه ۲۰۱۹ برابر با هفدهم تا بیستم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

عاشقانه‌ترین نقاط دبی برای برپایی یک جشن عروسی باشکوه

 

 

  نمایشگاه عروس دبی

 


بخش‌های مختلف نمایشگاه عروس دبی


این جشنواره تنها منحصر به لباس‌های عروس و برندهای مختلف آن نمی‌شود و در دل آن انواع فعالیت‌های مربوط به مراسم عروسی عرضه و تبلیغ می‌شوند. از موارد زیر می‌توان به عنوان مهمترین بخش‌های مختلف نمایشگاه عروس نام برد.
آرایش موی عروس: اگر آرایشگر هستید، اگر می‌خواهید با به روزترین شنیون‌ها و مدل‌های موی عروس آشنا شوید این نمایشگاه بهترین فرصت برای شماست که در آن شرکت کنید.
گریم عروس: آشنا شدن با انواع گریم‌های عروس و آرایش‌های صورت او از مهمترین دستاوردهای شرکت شما در این بخش از نمایشگاه خواهد بود. بخشی که هرساله طرفداران پرشماری دارد.
جواهرات عروس: در این بخش نمایشگاه‌ها برندهای مطرح جواهرات در کشور امارات و همینطور کشورهای آسیایی و اروپایی، برترین جواهرات خود برای عروس‌ها را به نمایش می‌گذارند و شما اگر در صنعت زیورآلات فعال هستید شرکت در این بخش نمایشگاه برای شما بسیار جالب خواهد بود.

 

۱۰ مکان رمانتیک در دبی برای تجربه قرارها و حضورهای عاشقانه

 

 

 نمایشگاه عروس دبی

 


طراحی و تزئین کیک عروسی: اگر قناد هستید شرکت در این نمایشگاه و این بخشش برای شما می‌تواند بسیار جذاب باشد. چرا که می‌توانید دستاوردهای دیگر همکارانتان در سراسر دنیا را ببینید.
برگزاری و برنامه‌ریزی مراسم عروسی: اگر کسب و کار شما مربوط به فعالیت‌های تشریفات عروسی است شرکت در این بخش نمایشگاه برای شما بسیار مفید و سودمند خواهد بود. چرا که می‌توانید با ساز و کارهای مختلف این کار آشنا شوید و این تکنیک‌ها را در کسب و کار خود به کار ببندید.
عکاسی و فیلمبرداری عروسی: آشنایی با انواع دوربین‌ها و تکنیک‌های فیلمبرداری مراسم عروسی و همچنین تدوین‌های ویژه از مواردی خواهد بود که با شرکت در این بخش از نمایشگاه می‌توانید با آن آشنا بشوید.
تزئین گل‌ و دسته گل عروس: دسته گل عروس یکی از مهمترین لوازم جانبی عروس است که به تزئینات ویژه متناسب با لباس او نیاز دارد. در این بخش نمایشگاه انواع دسته‌ گل‌های عروس و تزئیناتش به نمایش گذاشته می‌شوند.
آشپزی غذاهای مراسم عروسی: در یک مراسم عروسی متناسب با نوعش چه غذاهایی باید طبخ شوند و غذاهای طبخ شده بهتر است چگونه و با چه ترئیناتی سرو شود؟ جواب این سوال‌ها را با بازدید از این بخش جشنواره می‌توانید بیابید.
برنامه‌ریزی ماه عسل و سفر: در این بخش جشنواره واحدهایی از شرکت‌های گردشگری حضور دارند که با توجه به روحیات عروس و داماد، زمان و بودجه‌ای که آنها در اختیار دارند بهترین انتخاب‌ها برای داشتن یک ماه عسل خاطره‌انگیز و رویایی را برایشان بازگو می‌کنند.

 

راهنمای سفر عاشقانه به دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها و سواحل آرام

 

 

  نمایشگاه عروس دبی

 


با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید با انواع عروسی‌ها و تشریفات مربوط به آنها در سراسر دنیا آشنا شوید و اگر خودتان در این صنعت فعال هستید به کسب و کارتان رونق بیشتری ببخشید. این نمایشگاه در برج تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. آسمان خراشی که در سال ۱۹۷۹ میلادی تاسیس شده است و یکی از نمادهای دبی تجاری به حساب می‌آید. هر ساله بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از این برج به نمایشگاه عروس اختصاص داده می‌شود تا یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جشنواره‌های دبی به بهترین صورت برگزار شود.

۲۹ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران