۷ فعالیت منحصر به فرد که تنها در دبی می‌توانید تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ فعالیت منحصر به فرد که تنها در دبی می‌توانید تجربه کنید

دبی حالا یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا محسوب می‌شود. جایی در کرانه‌ی خلیج فارس با دارا بودن چندین ساحل استثنایی، ساختمان‌هایی که رکوردهای جهانی را شکسته‌اند، مراکز خریدی که از بزرگ‌ترین‌ها در جهان محسوب می‌شوند و انتخاب‌های گسترده‌ای از مدرن‌ترین مجموعه‌ها که تنها در سفر با تور دبی می‌توانید پیدا کنید. همین مجموعه‌ی عظیم از بهترین‌ها و اولین‌ها باعث شده فعالیت‌هایی را بتوانید در دبی به انجام برسانید، که مختص این شهر هستند.

 


۱- تماشای غروب خورشید از برج خلیفه


مناطق مختلفی در جهان هستند که می‌توانید غروب‌های فوق‌العاده‌ای را در آن‌ها به تماشا بنشینید، یکی از این مکان‌ها بالای برج خلیفه در دبی است. بلندترین سازه‌ی دنیا با ۱۲۲ طبقه که باعث می‌شود نمای بسیار زیبایی از غروب را به تماشا بنشینید. نمای ۳۶۰ در زمان غروب، رنگی طلایی بر روی تمام شهر است و افق به شکلی سورئال در آمده زیبایی‌اش دو چندان می‌شود. فراموش نکنید برای بودن در این مکان باید قبل از سفر جایی رزرو کنید چون عموما برای چند روز به طور کامل از قبل رزرو می‌شود.

 

معرفی عجیب‌ترین و گرانقیمت‌ترین ساختمان‌های دبی

 

 

 برج خلیفه

 


۲- سقوط آزاد بالای جزیره نخل


مسلما سقوط آزاد منحصر به دبی نیست، اما تماشای نمای بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی دنیا چیزی نیست که به همین راحتی بتوان از کنارش گذشت. این مکان نه تنها در برنامه‌های تفریحی آماتور خیلی پرطرفدار شده، بلکه بسیاری از حرفه‌ای‌های این جزیره نیز به سقوط از بالای این جزیره علاقه نشان داده‌اند و شبکه‌های اجتماعی پر شده از ویدیویی‌هایی که از حین انجام این کار گرفته شده‌اند.

 

 

جزیره نخل

 


۳- زیپلاین از بالای یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های دنیا


فواره دبی یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های دنیا است که نمایش رقص آب و نور و موسیقی‌اش، هر شب هزاران نفر را شیفته می‌کند. اما زیپلاینی از بالای این فواره می‌گذرد که می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما در دبی باشد، اما متاسفانه به واسطه محدودیت‌های این مجموعه، تنها عده‌ی کمی در روز می‌توانند این فعالیت را تجربه کنند. پس اگر اینقدر خوش شانس بودید که توانستید یکی از معدود نفرات باشید، بدانید که این تجربه‌ی شما تنها در دبی اتقفاق خواهد افتاد.

 

۸ بنای باشکوه دبی که شهرت جهانی دارند و باید از آنها بازدید کنید

 

 

 بزرگ‌ترین فواره‌ دنیا

 


۴- اسکی در صحرا


اگر چه دبی شهری ساحلی است، اما این شهر یک مکان صحرایی و گرم به حساب می‌آید که تابستان آن را تمامی نیست. با این حال اگر به مرکز خرید امارات بروید، می‌‌توانید در گرم‌ترین روزها نیز به پیست اسکی برفی این مجموعه رفته و در مکانی سرپوشیده، برف و سرما را به همراه امکانات کامل یک پیست را تجربه کنید و به همراه خانواده از آن لذت ببرید.

 

 

اسکی در صحرا

 


۵- بودن در بزرگ‌ترین پارک بازی سرپوشیده دنیا


IMG: Worlds of Adventure چند وقتی می‌شود که در دبی گشایش پیدا کرده و یکی از بهترین نقاط شهر برای تفریح خانوادگی به حساب می‌آید. این مکان که تماما سرپوشیده است و در محیطی با تهویه هوای بسیار عالی و خنک بنا شده، برای تمامی اهالی خانواده، از کوچک‌ترین‌ها تا بزرگ‌ترین‌ها بازی‌های متنوعی دارد به صورتی که یک روز کامل می‌تواند شما را در خود نگه دارد. این مجموعه که دارای سینمای مدرن و همچنین چندر کافه و رستوران است، از هر حیث برای تفریحی دراز مدت جایی ایده‌آل است.

 

هاب‌زیرو دبی؛ بهشت بازی‌های رایانه‌ای برای نوجوانان

 

 

Worlds of Adventure

 


۶- غواصی در بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا


اگر چه چند آکواریوم دیگر در دنیا هستند که به شما امکان غواصی را می‌دهند، اما غواصی در آکواریوم مرکز خرید دبی با گنجایش ۱۰ میلیون لیتر و تنوع موجودات آبزی بی‌نظیر واقعا متفاوت خواهد بود. مخصوصا اینکه مدل‌های مختلف از غواصی تا پیاده‌روی در آب برای بازدیدکنندگان مهیا شده تا همه بتوانند از این فعالیت منحصر به دبی لذت ببرند.

 

 

 آکواریوم مرکز خرید دبی

 


۷- خرید در یکی از بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین مراکز خرید دنیا


مرکز خرید دبی از بسیاری جهات با هر مجموعه‌ای دیگری متفاوت است و از همین حیث بودن در این مکان، تجربه‌ای متفاوت خواهد بود که تنها در دبی امکان آن برایتان وجود دارد. این مرکز خرید بسیار بزرگ دارای مجموعه‌ی متنوعی از فروشگاه‌ها، یک پارک بازی، بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا، مجموعه‌ی سینمایی با سالن‌های پر تعداد، تعداد زیادی رستوران و کافه‌ی معروف و حتی یک بخش مجزا به اندازه بسیاری از مراکز خرید دیگر است که تنها به مد و لباس روز اختصاص دارد.

 

 

مرکز خرید دبی

 


این‌ها تنها فعالیت‌هایی نیستند که می‌توانید در دبی تجربه کنید، اما کارهایی هستند که تنها در دبی می‌توانید به انجام برسانید و مختص این شهر ساحلی مدرن در کنار خلیج فارس هستند.

۲۳ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران