معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

باتومی بعد از تفلیس یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تور گرجستان به حساب می‌آید. اگر قصد این را داشته باشید که به جای گشت زدن در خیابان‌های سنگفرش تفلیس به سراغ سواحل زیبای گرجستان بروید، باتومی محلی عالی برای شما خواهد بود که با داشتن هتل‌ها و اقامت‌های بسیار زیاد، میزبانی دلچسبی از شما به عمل می‌آورد. قبلا هتل‌های مختلفی را در مطالب مختلف برای شما معرفی کرده‌ایم و امروز قصد داریم مجموعه‌ای از بهترین هتل‌های ۴ ستاره را در این شهر به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر به شما معرفی کنیم.

 


۱- بوتیک هتل O. Galogre


این بوتیک هتل بسیار زیبا، از آن هتل‌های ۴ ستاره‌ای است که دقیقا در مرز یک هتل بسیار خوب و یک هتل لوکس قرار دارد، در صورتی که با قیمتی بسیار مناسب، محلی عالی برای اقامت است. محوطه بنای این امارت چشم گیر و زیباست که بر روی بالکن بالایی آن می‌توان تمام این محوطه را به تماشا نشست. هتل در جای نسبتا مناسبی قرار دارد و با توجه به نزدیکی به مسیرهای وسایل نقلیه عمومی می‌توان به همه جا دسترسی داشت.
لابی، استخر، محوطه‌های مختلف و ... همگی مجلل با نمای بسیار زیبا هستند، اما چیزی که O. Galogre را از هتل‌های لوکس جدا می‌کند، اتاق‌های آن است که کمی ساده طراحی شده‌اند و جز اینترنت رایگان، از آن امکانات لاکچری و حمام‌های تمام سنگ در آن خبری نیست.

 

۷ هتل دو ستاره‌ی باتومی که اقامتی ارزان را برای شما به ارمغان می‌آورند

 

 

 بوتیک هتل O. Galogre

 


حداقل هزینه هر شب اقامت: ۴۵ دلار
آدرس: Gorgasali Street ۸

 


۲- Piazza Four Colours


هتل پیازای چهار رنگ در یکی از بهترین نقاط باتومی درست در مرکز شهر واقع شده و در واقع خود بخشی از زیبایی‌های باتومی محسوب می‌شود. بنای این هتل بسیار زیباست و امکانات خوبی نیز همچون اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای از این دست چیزها را در خود داشته و کسانی که به این مکان مراجعه می‌کنند، به شدت از سرویس‌دهی را مطلوب توصیف کرده‌اند. با این وجود ایرادی که به پیازا می‌توان گرفت اتاق‌های کوچک آن است که از هتلی در این سطح قیمت واقعا انتظاری بیشتر از این نمی‌رود.

 

 

 Piazza Four Colours

 


حداقل هزینه هر شب اقامت: ۲۸ دلار
آدرس: Vakhtang Gorgasali Str. ۱۶

 


۳- Batumi World Palace


این هتل از دو مورد بالا گران‌تر در می‌آید، اما جایی است که می‌توانید از پنجره‌ها بالکن‌هایش منظره دریا را به تماشا بنشینیدو از نظر اتاق‌ها نیز، اتاق‌هایی بزرگ و زیبا دارد که برای سفرهای دو نفره تا خانوادگی کاملا مناسب هستند. این هتل تنها ۱۵۰ متر با ساحل فاصله داشته که از این منظر آن را در جایی ایده‌آل برای مسافرین قرار می‌دهد.

 

معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی

 

 

Batumi World Palace

 


اتاق‌ها دارای امکاناتی خوب و ایده‌آل هستند و اینترنت رایگان نیز کاملا در دسترستان خواهد بود. خود بنا نیز شکیل است و تنها ضعف بزرگ آن را می‌توان نداشتن استخر دانست، در غیر این صورت سالن ورزش و همچنین رستورانی بسیار خوب این هتل را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان هتل‌های ۴ ستاره بدل کرده است، مخصوصا اینکه یکی از رستوران‌ها بر بالای سقف قرار داشته و مشرف به یکی از بهترین مناظر باتومی است.


حداقل هزینه هر شب اقامت: ۶۹ دلار
آدرس: Melashvili Street ۱/۳

 


۴- Wyndham Batumi


Wyndham از بسیاری جهات، هیچ چیز از یک هتل خوب ۵ ستاره کم ندارد. بنای بسیار زیبا و مجللی است که طراحی خاص کلاسیکی دارد. اتاق‌ها زیبا و عایق صدا طراحی شده، اینترنت رایگان دارند و دارای امکانات کاملی هستند و مجموعه دارای یک استخر بزرگ سرپوشیده که برای تمامی فصول مناسب است، یک سالن ورزش و یک اسپای اختصاصی عالی‌ست. دو رستوران بسیار خوب در کنار حمام سنتی، سونا، جکوزی و چند مرکز دیگر نیز در Wyndham وجود دارد که آن را به جایی ایده‌آل برای سکونت در ایام سفر تبدیل می‌کند. شاید تنها موردی که باعث شود قیمت این هتل کمی از هتل‌های هم رده‌ی خود پایین‌تر باشد، کمی دوری از شهر است که تقریبا با حدود ۱۰ دقیقه ماشین سواری تمام مراکز مهم شهر در دسترس شما خواهد بود.

 

 

Wyndham Batumi 

 


حداقل هزینه هر شب اقامت: ۷۵ دلار
آدرس: ۳۳ Memed Abashidze Avenue

 


۵- Golden Palace Batumi


عمارت طلایی که اسمش به واسطه رنگ طلایی نمای این مکان زیباست، تنها یک اقامتگاه محسوب نشده و مرکزی تفریحی و بسیار پرطرفدار در باتومی نیز تلقی می‌شود. کلیت هتل عالی‌ست و در قیاس با قیمتش نظیر ندارد. اتاق‌ها لوکس و امروزی، بنا زیبا و همچنین دارای اسپا، جکوزی و سونای اختصاصی است و همانطور که گفتیم بخشی از آن برای تفریح و انجام بازی‌های رومیزی تدارک دیده شده است.

 

۷ نقطه‌ی شگفت‌انگیز باتومی برای شنیدن موسیقی زنده با غذا!

 

 

 Golden Palace Batumi

 


حداقل هزینه هر شب اقامت: ۴۷ دلار
آدرس: K. Gamsakhurdia Street ۸/۱۰

۱۲ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران