۱۰ کافه‌ی عالی کیش که این جزیره را خواستنی‌تر می‌کنند

جاذبه‌های گردشگری کیش
۱۰ کافه‌ی عالی کیش که این جزیره را خواستنی‌تر می‌کنند

کیش یکی از معروف‌ترین و بهترین جزیره‌های جنوب کشور است که هم زمستان خواستنی است و هم تابستان. هم بهار دیدنی است و هم پاییز. جزیره‌ای که به جزیره‌ی خرید معروف است و بهترین هتل‌ها را در خود جای داده است. جزیره‌ای بی‌نظیر با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و مسافرها. در سفرتان با تور کیش به این جزیره اگر به دنبال یک فراغت برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها و دسرها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- کافه ماکارون


کافه‌ای واقع شده در طبقه‌ی همکف مرکزخرید دامون که عصرها درهایش به روی مشتریانش باز می‌شود. کافه‌ای که جدای از بهترین نوشیدنی‌ها، بهترین پاستاها و اسنک‌ها را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که شیک‌های معروفی نیز دارد. درهای این کافه تا اواخر شب یعنی حوالی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

 

 

 کافه ماکارون

 


۲- کافه هنرمند


کافه‌ای که در آن نمایشگاه آثار هنری برگزار می‌شود و در ایوان مروارید کیش قرار دارد. کافه‌ای که می‌تواند به صورت همزمان از ۵۰ نفر پذیرایی کند و برای آنها بهترین قهوه‌ها و پنکیک‌ها را سرو کند. کافه‌ای که هر دو هفته یکبار آثاری که در آن نمایش داده شده در آن عوض می‌شود تا بیشتر هنرمندان جنوب کشور در آن نمایشگاه برپا کنند. قیمت منوی این کافه چندان گران نیست و از اینرو در طول روز مشتریان زیادی دارد.

 

 

 کافه هنرمند

 


۳- کافی‌شاپ یونیک کیش


کافی‌شاپی واقع شده در طبقه اول بازار پردیس شماره دو که گردشگران زیادی را برای خرید به خودش می‌کشاند. کافی‌شاپی که به اندازه‌ی ۳۰ نفر ظرفیت دارد و غالبا کسانیکه برای خرید به این بازار رفته‌اند جهت استراحت و رفع خستگی به آن مراجعه می‌کنند. کافی‌شاپی که در فصل بهار و تابستان شیک‌هایش معروف است و در فصل زمستان، قهوه‌ها و دمنویش‌هایش. درهای این کافه همه روزه از حوالی ظهر تا ساعات اندکی پس از غروب آفتاب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

کافی‌شاپ یونیک کیش

 


۴- کافه نخل


کافه‌ای در میدان داریوش. کافه‌ای نسبتا بزرگ و شلوغ که جدای از نوشیدنی‌ها و دسرها می‌توانید برخی غذاهای ایتالیایی و ساندویچ‌ها را نیز در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. پیتزا، پاستا و راویولی از معروف‌ترین غذاهای منوی این رستوران به حساب می‌آیند. منویی که قیمتش متناسب است.

 

 

  کافه نخل

 


۵- کافه ویونا


کافه‌ای زنجیره‌ای که در شهرهای بزرگ ایران شعبه دارد و یکی از مهمترین شعبه‌های آن در کیش واقع شده است. کافه‌ای که در مرکز شهر کیش و در نزدیکی مرکزخرید کیش واقع شده است. کافه‌ای که بهترین قهوه‌های این جزیره را می‌توانید در آن سفارش بدهید و در کنار انواع کیک‌های لذیذ آن را نوش جان کنید. کافه‌ای که مبلمان دارد و لحظات آرامش‌بخش برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد.

 

۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

 

 

 کافه ویونا

 


۶- توچال کیش


کافه‌ای واقع شده در مرکزخرید گلستان. کافه‌ای کوچک برای رفع خستگی حاصل از خرید. کافه‌ای ارزان قیمت که منویش چندان گران نیست و با هر بودجه‌ای به کیش رفته باشید می‌توانید به این کافه مراجعه کنید و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ظهر تا زمانی که درهای مرکزخرید بسته شود به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 توچال کیش

 


۷- کافه میلاژ


کافه‌ای واقع شده در بازار سارینا. کافه‌ای که نماینده‌ی رسمی قهوه Illy در جزیره است و خیلی‌ها تنها برای نوش جان کردن یک قهوه به آن تشریف می‌برند. درهای این کافه همه روزه از ساعت هشت صبح تا یک بامداد به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. کافه‌‎ای که در منویش انواع ساندویچ‌ها و سالادها به همراه پاستاها و پیتزاها سرو می‌شوند.

 

 

 کافه میلاژ

 


۸- کافی‌شاپ سلامت


کافی شاپی واقع شده در مرکزخرید دامون که با رفتن به آن می‌توانید جدای از نوشیدنی‌های گرم و سرد، جدای از قهوه‌ها و شیک‌ها، برخی غذاهای و ساندویچ‌ها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافی‌شاپی که اگر با کودکان‌تان به کیش و مرکزخرید دامون رفته باشید شما را از غر زدن و خستگی آنها نجات می‌دهد.

 

 

کافی‌شاپ سلامت

 


۹- کافه رستوران مانلی


مانلی یک کافه رستوران معروف و درجه یک است که درهایش هر روز از صبح به روی مشتریانش باز می‌شود و تا اواخر شب از آنها پذیرایی می‌کند. کافه رستورانی که انواع غذاهای ایرانی را در کنار انواع نوشیدنی‌ها و دسرها می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و ظرفیتی نزدیک به ۸۰ نفر دارد.

 

 

کافه رستوران مانلی

 


۱۰- کافه تراس


یکی از معروف‌ترین کافه‌های این جزیره کافه تراس است. جاییکه همه روزه از ساعت ۳ بعد از شهر تا ۳ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها از آنها پذیرایی می‌کند. اگر اهل شب‌ بیداری و شب‌گردی هستید، در سفر به کیش این کافه یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

 

 

کافه تراس

۰۴ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران