۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

پاتایا یکی از توریستی‌ترین جزایر دنیا، یکی از زیباترین مکان‌های خلقت که محل تلاقی سرسبزی‌ها و آبی‌های آب‌ها و دریاهاست بهترین امکانات را برای اقامت دارد. جزیره‌ای پر از رویداد و تفریح که مسافرانش را به انواع دورهمی‌ها وامی‌دارد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به فکر یک اقامت لوکس هستید همراه ما باشید تا ۷ هتل ۵ ستاره‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Hilton pattaya


یک هتل معروف و عالی که در فاصله‌ی بسیار کوتاهی از بزرگترین مرکزخرید این شهر قرار دارد. اگرچه خودش نیز یکی از مراکزخرید خوب پاتایا را در خود دارد تا مسافرانش را از گشت و گذار برای خرید سوغاتی خلاص کند. مرکزخریدی که امکانات ویژه‌ای برای آنها که معلولیت‌های جسمی دارند فراهم آورده است. این هتل همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و زمان چک این آن ساعت ۱۵ و زمان تحویل اتاقش ساعت ۱۲ ظهر است. استخر این هتل یکی از خاص‌ترین و زیباترین امکانات آن به حساب می‌آید. همچنین بالکن‌های بزرگش که چشم‌اندازی ویژه به دریا و ساحل به مسافرانش ارائه می‌دهند از دارایی‌های خاص آن محسوب می‌شوند.

 

معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

 

 

Hilton pattaya

 


۲- Cape Dara


یک هتل پنج ستاره‌ی ساحلی عالی که تمامی امکانات عالی مربوط به هتل‌های پنج ستاره اعم از استخر و باشگاه ورزشی و رستوران و صندوق امانات و غیره را دارد. هتلی که ترانفسر رایگان از فرودگاه به هتل و بالعکس دارد. هتلی که بالکن‌هایش مجهز به باربکیو هستند تا اگر مسافران علاقه‌مند باشند خودشان برای خودشان آشپزی کنند. کارکنان این هتل قادر هستند به زبان‌های تایلندی، روسی و انگلیسی با مسافرانشان صحبت کنند. با اقامت در این هتل همچنین می‌توانید در تورهای گردشگری مختلف ثبت نام کنید و پاتایا را پر رویداد گشت و گذار کنید.

 

 

Cape Dara

 


۳- Royal cliff beach terrace


یک هتل مجلل که در ۲ کیلومتری مرکزشهر واقع شده است و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد. هتلی با بهترین اتاق‌ها که سیگار کشیدن در آنها ممنوع می‌باشد و فقط در مکان‌های مشخصی که در هتل طراحی شده‌اند امکان سیگار کشیدن برای مهمانان سیگاری امکان‌پذیر است. هتلی که سرویس رایگان برای اماکن دیدنی شهر فراهم آورده است و همچنین از فرودگاه به هتل و بالعکس، ترانسفر رایگان دارد. جدای از استخر و جکوزی و سالن مراقبت از زیبایی و سلامتی، در این هتل در بیشتر روزهای سال کلاس‌های آشپزی برگزار می‌شود. کارکنان این هتل قادر هستند به زبان‌های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره ای، ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی با مسافران صحبت کنند.

 

 

Royal cliff beach

 


۴- Dusit Thani Pattaya


یک هتل ساحلی عالی که تمامی امکانات و تفریحات دریایی در آن فراهم آمده است. هتلی بی‌نظیر که زمین تنیس دارد، سالن ایروبیک دارد، همه روزه در آن کلاس آشپزی برگزار می‌شود و جدای از همه‌ی اینها و خیلی امکانات دیگر، یک مرکز ویژه برای بازی و نگهداری از کودکان دارد. بنابراین اگر به صورت خانوادگی به پاتایا رفته‌اید این هتل یکی از بهترین جاهایی است که در آن می‌توانید اقامت کنید. کارکنان این هتل قادر هستند به زبان تایلندی و انگلیسی با مسافران ارتباط برقرار کنند و از امکانات خاص آن داشتن ماشین‌های لیموزین برای ترانسفر از فروگاه به هتل و بالعکس است.

 

پاتایا را در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی تجربه کنید

 

 

Dusit Thani

 


۵- Avani pattaya


یک هتل بی‌نظیر که طراحی و دکورش تلفیقی از سنت‌های ژاپنی و مدرنیسم است. هتلی که تمامی امکانات لازم برای یک هتل پنج ستاره بودن را دارد و از امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به مرکز نگهداری از کودکان، زمین تنیس و استخرش اشاره کرد. استخری که یکی از بهترین و دنج‌ترین استخرهای پاتایا به حساب می‌آید. از مکان‌های ویژه‌ی این هتل رستوران ژاپنی آن است که در فضایی باغ مانند قرار گرفته است. این هتل اتاق‌هایی مخصوص افراد سیگاری دارد تا آنها بتوانند با خیال راحت هر زمان که خواستند در اتاق‌هایشان سیگار بکشند.

 

 

Avani pattaya

 


۶- Amari Ocean


یک ساختمان ۲۰ طبقه‌ی زیبا واقع شده در خلیج پاتایا که بهترین چشم‌انداز را به ساحل و دریا دارد. هتلی شیک و مجلل که اقامت در آن خودش از تفریحات هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز سفر به پاتایا به حساب می‌آید. هتلی مجلل که یک زمین گلف دارد. باشگاه تناسب اندام و فضای آفتاب‌گیر این هتل از دیگر امکانات معروف آن در سراسر پاتایا به حساب می‌آیند. از نکات ویژه‌ی این هتل دارا بودن یک زمین بازی و یک استخر مربوط به کودکان است. امکاناتی که سبب می‌شود این هتل یکی از بهترین مکان‌های اقامت برای سفرهای خانوادگی به پاتایا به حساب آید.

 

 

Amari Ocean

 


۷- Mera Mare


یک هتل ۵ ستاره‌ی معروف که در مرکز شهر پاتایا واقع شده است. هتلی با بهترین امکانات که از جمله‌ی آنها بهترین کافه‌های شبانه و رستوران‌هاست. هتلی که مرکز تناسب اندام و استخرش از مراکز مهم و معروف پاتایا به حساب می‌آیند و برای کسانیکه می‌خواهند در فضای شهری اقامت کنند و به گشت و گذار بپردازند یکی از بهترین گزینه‌هاست. همچنین این هتل مرکزی برای نگهداری و تفریح کودکان دارد و همین باعث شده است یکی از اولین انتخاب‌های خانواده‌ها برای سفر به پاتایا باشد.

 

 

Mera Mare

 

۰۴ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران