برگزاری دوباره فستیوال باشکوه‌ خرید دبی در سال 2019

جاذبه‌های گردشگری دبی
برگزاری دوباره فستیوال باشکوه‌ خرید دبی در سال 2019

تب و تاب جمعه‌ی سیاه که می‌خوابد، باید کم کم دل از فستیوال‌های خرید آمریکایی کند و به سراغ دیگر کشورها رفت. در این میان چند سالی می‌شود که فستیوال خرید دبی با آن شکوه و گستردگی خاصی که دارد، یکی از جذاب‌ترین فصول خرید در دنیا را رقم می‌زند. امسال از ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸  (۵ دی ماه ) تا ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹(۵ بهمن ماه) یعنی به مدت یک ماه وقت دارید تا با تور دبی در این همایش بزرگ شرکت کرده و از تخفیف‌های متنوعی که در مراکز خرید و بسیاری از فروشگاه‌های این شهر ارائه می‌شود بهره ببرید. البته فراموش نکنید که این فستیوال اگر چه اسم خرید را یدک می‌کشد، اما مملو از برنامه‌های تفریحی متنوع نیز هست.

 


۱-  فصل خرید


فستیوال خرید دبی یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های خرید در دنیاست که بخش اصلی و رسمی آن شامل بیش از ۷۰۰ برند، چندین مرکز خرید بسیار مهم و بیش از ۳۲۰۰ فروشگاه معتبر را در بر می‌گیرد و این غیر از فروشگاه‌هایی است که به صورت خود مختار شروع به ارائه تخفیف‌های مختلف می‌کنند. تخفیف‌های ارائه شده از ۲۵ تا ۹۰ درصد را شامل می‌شوند که بخش زیادی از آن‌ها مختص به برندهای لوکس و گرانقیمتند، جایی که شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسب، لباسی از یک برند معتبر جهانی را خریداری کنید. یکی دیگر از بخش‌های مربوط به خرید در این فستیوال، برنامه‌های خردی است که در حاشیه این همایش برگزار می‌شود. از جمله "تخفیف آخر هفته‌ها" که از ۲۴ ساعت قبل چندین و چند مرکز خرید و فروشگاه، تخفیف‌های خاص و ۲۴ ساعته اعلام می‌کنند تا خریداران بتوانند خرید جذاب‌تر با قیمت مناسب‌تری داشته باشند.

 

راهنمای گردش، تفریح و خرید در مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

 

 فستیوال خرید دبی

 


۲- در فضای آزاد خرید کنید


اگر در ایام فستیوال خرید دبی به پارک برج بروید، خواهید دید که بازار روبازی با نام Market Outside The Box در این محل شکل می‌گیرد. سال پیش بیش از ۸۰ برند جهانی و داخلی در این مکان حضور پیدا کرده بودند تا اجناس خود را که اغلب در زمینه مد و کیف و کفش بود را به فروش برسانند. در کنار مباحث به خرید و فروش، برنامه‌های موسیقیایی، نمایش‌های مد، نمایش‌های موزیکال و امثالهم نیز در این پارک بزگرار می‌شود. در کنار این قضایا، مسلما هیچ بازار روبازی بدون غذاهای خیابانی تکمیل نمی‌شود، به همین خاطر کامیونت‌های معروف غذاهای خیابانی دبی، در این ایام به پارک برج می‌آیند تا همه چیز را تکمیل کنند.

 

 

 فستیوال خرید دبی

 


۳- جشنی به بزرگی یک شهر


دبی به واسطه هوای گرمی که دارد، زمستان‌ها گردشگر بیشتری جذب کرده و به همین نسبت سرزندگی بیشتری نیز خواهد داشت. با این همه، هیچ زمانی به اندازه‌ی یک ماه فستیوال خرید در دبی، هیاهو و برنامه‌های مختلف برپا نمی‌شود. برنامه آتش‌بازی آخر هفته‌ها در "دهکده جهانی"، ساحل JBR و دبی کریک برپاست و می‌توانید آسمان تاریک دبی را به زیباترین شکل ممکن به تماشا بنشنید. برنامه‌های موسیقی، جشن‌های مختلف در پارک‌های بازی، برنامه‌های متنوع در مراکز تفریحی همچون پیست اسکی و بسیاری چیزهای دیگر وجود دارند که در این فستیوال می‌توانید سراغ از آن‌ها بگیرید.

 

 آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی برای خرید بهترین و به روزترین لباس‌ها 

 

 

فستیوال خرید دبی

 


۴- جوایز ارزنده


فستیوال خرید بدون جایزه کمی عجیب به نظر می‌رسد، به همین خاطر دست‌اندرکاران این همایش، جوایز ارزنده‌ی بسیاری برای این یک ماه در نظر گرفته‌اند. تنها در یک مورد، هر روز برای حدود ۱۷ روز، یک دستگاه QX50 و ۱۵۰ هزار درهم پول نقد قرعه کشی می‌شود و در بخش دیگری بلیط‌های ۲۰۰ درهمی، کپن‌های تخفیف، جوایز ۲۰ هزار درهمی روزانه، هفتگی ۱۰۰ هزار درهمی و یک جایزه اصلی ۵۰۰ هزار درهمی نیز داده می‌شود. البته این‌ها تنها چند مورد از بسیاری جوایز است که اعلام شده و خود مراکز خرید نیز به صورت جداگانه جوایز بسیار زیادی ارائه خواهند کرد.

 

 

 فستیوال خرید دبی

 


۵- دهکده جهانی


و در آخر یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه بخشی از بار این فستیوال، مخصوصا در رابطه با جشن‌ها و کارهای این چنین، مربوط به مجموعه "دهکده جهانی" می‌شود. هر ساله بیش از ۵ میلیون نفر از این مکان بازدید می‌کنند و چه بهتر که محوریت فستیوال بر مبنای این مجموعه باشد. مکانی با داشتن مرکز خرید، پارک بازی، مرکز فرهنگی، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و بسیاری چیزهایی که آن را برای خرید و تفریح، مکانی ایده‌آل نشان می‌دهد.

 

جشنواره حراج تابستانه دبی؛ تجربه‌ی لذت‌بخش خرید با بهترین تخفیف‌ها

 

 

دهکده جهانی

 


در مجموع، فستیوال خرید دبی چه برای آن‌ها که می‌خواهند به قصد خرید به دبی سفر کنند، چه آن‌ها که قصد تفریح دارند بهترین زمان ممکن برای سفر به این شهر مدرن حاشیه خلیج فارس به حساب می‌آید.

 

 

۱۲ آذر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران