معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر

اگر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره، آبروی مقاصد گردشگری مهم به حساب می‌آیند، اماهتل‌هایی با قیمت‌های متوسط که امکانات خوبی در خود دارند، مهم‌ترند چون بخش بسیار زیادی از گردشگران در این نوع هتل‌ها ساکن می‌شوند. تفلیس از این دست هتل‌های خوب زیاد دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند هتلی بسیار خوب ۵ ستاره‌ای برای خود انتخاب کند. بر همین اساس بد ندیدیم ۵ مورد از برترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر را به شما معرفی کنیم، شاید شما هم برای تور گرجستان خود، یکی از آن‌ها برگزینید.

 


۱- بوتیک هتل Boombully


Boombully بوتیک هتلی خاص در تفلیس است که به واسطه دکور چوبی اتاق‌ها و محیط هتل، اتاق‌های نسبتا بزرگش و البته مهمان‌نوازی کارکنانی که در آن فعالیت می‌کنند معروف است. هتل در خیابان زیبای Rustaveli Ave ۲۲ قرار گرفته که به همین خاطر منظره‌ی شهری آن نیز زیبا خواهد بود. با توجه به نزدیکی آن به مرکز شهر، دسترسی این هتل به بسیاری از نقاط مهم تفلیس نیز راحت بوده و رفت و آمد به مراکز خرید و گردشگری آن آسان است.
اتاق‌های این هتل به دو دسته دو نفره و خانوادگی تقسیم می‌شوند که از حداقل قیمت ۴۶ دلار برای هر شب، هزینه در بر دارند. همه‌ی اتاق‌ها دارای حمام خوب اختصاصی، تلوزیون‌های مدرن، محیط باز و اینترنت رایگان هستند، بعض اتاق‌ها با مساحت بیشتر دارای محیط نشستن و سوییت‌های خانوادگی نیز دارای آشپزخانه و یک اتاق اضافی هستند. یک رستوران با غذاهای خانگی بسیار خوب نیز برای مسافران در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن سفارش غذا بدهید.

 

مهمانسراهای دنج و دوست داشتنی در تفلیس برای یک سفر مقرون به صرفه

 

 

بوتیک هتل Boombully

 

 

آدرس: Rustaveli Ave 22, Mtatsminda

 


۲- هتل Betsy


هتل Betsy از آن مکان‌هایی است که با داشتن امکانات خوب، محیطی گرم، اتاق‌هایی دوست داشتنی و فضایی زیبا در کنار قیمت خوبش به شدت دلبری می‌کند یکی از هتل‌های معروف تفلیس که مشتریان زیادی هم دارد و قیمت حضور در آن حداقل ۵۶ دلار بسته به زمانی که به آن سفر می‌کنید خواهد بود

 

 

هتل Betsy

 

 

 چند نکته جذاب در مورد Betsy وجود دارد، اولین اینکه این هتل دارای استخر نسبتا خوب، سالن ورزش، اینترنت رایگان و بسیاری امکانات دیگر و در کنار اتاق‌های دو نفره و خانوادگی، اتاق‌های تک‌نفره برای مجردهایی که به تفلیس سفر می‌کنند نیز دارد
تمامی اتاق‌ها دارای صبحانه رایگان هستند، با فرش‌های زیبا تزیین شده‌اند و تراس اختصاصی دارند حمام خوب، سیستم گرمایشی و سرمایی، تجهیزات باربیکیو و از این دست امکانات نیز برای همه‌ی اتاق‌ها در نظر گرفته شده است و تنها مساحت هر اتاق است که باعث می‌شود قیمت آن‌ها تا ۱۰۲ دلار هم بالا برود.


آدرس: Makashvili Street 32-34, Mtatsminda

 


۳- هتل Anata


این هتل با حداقل قیمت ۲۸ دلاری، دومین هتل ارزان لیست ما محسوب می‌شود. اما دو ویژگی مهم در مورد آناتا وجود دارد که آن را از بسیاری هتل‌های هم‌سطحش بالاتر می‌برد. اولین نکته در مورد فضای بیرونی بسیار زیبا و گرم آن است که با باغی سرسبز و درختانی که با سایه‌هایشان جایی عالی را پدید آورده‌اند و یک حوض چند تکه عالی آراسته شده و مکانی عالی برای نشستن در تمام طول روز و شب است.

 

لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت

 

 

هتل Anata

 


نکته دیگر اتاق‌های بسیار خوب آناتا است. در این هتل از استخر و اسپا خبری نیست، اما اتاق‌ها عالی، شیک و با امکانات کامل هستند. همگی دارای یک حمام اختصاصی بسیار عالی، اینترنت رایگان، مبلمان و فضای نشستن و ... هستند. تنوع اتاق‌ها و قیمت‌ها در این هتل نیز بیشتر مربوط به فضایی است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که در گران‌ترین شکل خود ۴۹ دلار خواهد بود.


آدرس: Tupik Shervashidze ۵

 


۴- هتل David


هتل دیووید یک مکان شیک، با امکانات خوب، محیطی گرم و دکوربندی کاملا گرجی است. تا جای ممکن سعی شده در تمامی مکان‌ها از پارچه‌هایی با طرح و نقش محلی استفاده شود و بر دیوارها هم همیشه عکس‌هایی از تفلیس قدیم، مراسمات محلی و چیزهایی از این دست می‌بینید.با اینکه کاملا پیداست شما با یک هتل ۴ یا ۵ ستاره مواجه نیستید، اما امکانات بسیار خوب این هتل در شکلی شکیل و در قالبی بسیار دوست‌داشتنی ارائه شده است.

 

 

هتل David

 


مساحت هتل آنقدرها بالا نیست، اما در همین فضا سعی شده اتاق‌ها دارای تراس‌های خوب با صندلی‌های مخصوص باشند تا بتوانید از نمای بیرون در زیر گرمای آفتاب لذت ببرید. خود اتاق‌های شکیل و زیبایند و جدا از اتاق‌های دو نفره و تک نفره، سوییت‌های خانوادگی نیز در آن‌ها لحاظ شده. همگی دارای حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی و تلوزیون‌های LCD با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. با توجه به تفاوت متراژ اتاق‌ها، قیمت‌ها در هتل دیوید بین ۶۱ تا ۸۴ دلار خواهد بود. 


آدرس: P. Iashvili Street 16A, GE0105

 


۵- هتل Demi


و در نهایت می‌رسیم به ارزان‌ترین انتخاب کاربران تریپ‌ادوایزر از میان هتل‌های ۳ ستاره تفلیس. اولین چیزی که در مورد هتل دمی چشم شما را می‌گیرد، باغ کوچک و زیبایی است که در حیاط این هتل وجود دارد و شما می‌توانید پشت میزهایی که در آن تعبیه شده، کمی استراحت کرده و از فضا لذت ببرید. حتی می‌توانید بگویید تا صبحانه را در حیاط میل کنید. یک رستوران اختصاصی نیز در هتل تعبیه شده تا بتوانید در آن‌جا نیز ناهار یا شام‌های خوشمزه‌ای سفارش دهید.

 

کافه‌گردی در کوچه پس کوچه‌های تفلیس

 

 

هتل Demi

 


در مورد اتاق‌ها، اگر چه همه چیز خوب است و امکانات خوبی از جمله اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای، حمام و وان برای تمامی اتاق‌ها و بالکن اختصاصی در نظر گرفته شده، اما واقعیت این است که آنقدرها که باید شیک نیست و این را می‌توان از انتخاب مدل‌های تخت‌ها کاملا متوجه شد. با این حال باید به قیمت تنها ۲۲ دلاری آن نیز اشاره کنیم که همانطور که گفتیم، کم‌ترین هزینه‌ در میان لیست ماست. سوییت‌های خانوادگی در هتل دمی برای ۳ تا ۴ نفر حدود ۳۴ دلار قیمت خواهند داشت.


آدرس: Ananuri Street 10, Vera

۰۵ آذر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران