۱۰ میک آپ آرتیست معرف دبی که باید کارهایشان را دنبال کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ میک آپ آرتیست معرف دبی که باید کارهایشان را دنبال کنید

میک آپ یکی از مهمترین و پرسودترین آرت‌های دوره‌ی معاصر است و خانم‌ها از مشتری‌های پر و پا قرص این هنر به حساب می‌آیند. هنری که در محدوده‌ی شرق جهان قدمت دارد و رشد و گسترش پیدا کرده است. هنری که غربی‌ها را نیز به خود دعوت کرده است. هنری که در کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود. در سفرتان با تور دبی که برخی از بهترین میک آپ آرتیست‌ها در آن فعالیت دارند اگر به دنبال شرکت در دوره‌های آنها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ میک آپ آرتیست برتر این شهر و شبکه‌های اجتماعی‌شان را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Fyaz Ali


این خانم یکی از معروف‌ترین میک آپ آرتیست‌های این شهر است که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرامش در حدود ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد و شاید برایتان جالب باشد بدانید یکی از ویژه‌ترین دنبال‌کننده‌های او کیم کارداشیان است. با دنبال کردن صفحه‌ی اجتماعی این هنرمند بیشتر می‌توانید با هنرش آشنا بشوید و از ورکشاپ‌هایی که در دبی و سراسر دنیا برای دیگران برگزار می‌کند مطلع شوید. او در روش کارش می‌گوید آرایش مربوط به گذشتگانش؛ مادربزرگ‌هایش را تقویت و معاصرسازی کرده است.

 

بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی دبی برای آراستن مو

 

 

Fyaz Ali 

 


۲- Najla Gun


یک هنرمند درجه یک که از سال ۲۰۱۱ معروف شده است. از زمانیکه با جنیفر لوپز کار کرده است و او را برای کنسرت‌ها و موزیک ویدئوهایش آرایش کرده است. هنرمندی که امروزه محدوه‌ی شهرتش از حوزه‌ی کشورهای خلیج فارس فراتر رفته و در تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز پیچیده است. شعار ویژه‌ی نجلا آن است که برای هر صورت با توجه به فرم و ساختارش باید یک مدل خاص آرایش طراحی و اجرا کرد.

 

 

 Najla Gun

 


۳- Huda Kattan


یک میک آپ آرتیست درجه یک که کیم کارداشیان از دنبال کنندگان آن است و خیلی اوقات شیوه‌هایی که او برمی‌گزیند را برای آرایش صورتش به کار می‎‌برد. هنرمندی که دفترش در شهر دبی است و در بیشتر روزهای سال ورکشاپ‌های مختلف در دفترش برگزار می‌کند. در سفر کوتاه مدت و یا بلند مدتتان به دبی می‌توانید در ورکشاپ‌های این هنرمند نیز شرکت کنید.

 

 

Huda Kattan 

 


۴- Joelle Mardinian


یک هنرمند درجه یک که در سالن GCC شهر دبی کار می‌کند و خیلی از توریست‌ها برای آرایش شدن در زمان حضور در شهر دبی به سالن او مراجعه می‌کنند. آرایشگری که شبکه‌ی ۱MBC برنامه‌های آموزشی‌اش را نشان می‌دهد و همین امر باعث شهرتش شده است.

 

۱۰ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی لوکس در دبی

 

 

Joelle Mardinian 

 


۵- Farah Nadeem


فرح یکی از آرایشگران معروف شهر دبی است که هم از راه دور و به طور مجزای و هم از راه نزدیک برای کسانیکه به سالن آرایشی او در شهر دبی می‌روند کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند. او یکی از مشهوران این رشته در زمینه‌ی آموزش به حساب می‌آید و از این روست که همواره آرایشگاهش در شهر دبی مملو از مشتریان است. برای بیشتر آشنا شدن با فرح و کلاس‌هایش می‌توانید نام او را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید تا صفحاتش را بیابید.

 

 

Farah Nadeem

 


۶- Natash Zaki


این خانم یکی از آرایشگرهای معروف شهر دبی است که تعداد زیادی از همسران و دختران امیران و مدیران این شهر را آرایش کرده است. کسی که سال‌ها زیر دستان بزرگترین میک آپ آرتیست‌های این شهر دوره دیده است و امروزه خودش یکی از بزرگان این هنر به حساب می‌آید. با رفتن به آرایشگاه این هنرمند جدای از آنکه می‌توانید بهترین گریم‌ها را روی صورت و بدن‌تان داشته باشید، می‌توانید بهترین جواهرات و زینتی‌ها را نیز خریداری کنید.

 

 

 Natash Zaki

 


۷- Nina ubhi


یک آرتیست درجه یک که نشان کارهای او را می‌توانید از رویدادها و جشنواره‌ها بگیرید. چرا که بسیاری از سلبریتی‌های این شهر برای انواع جشنواره‌ها و فرش‌های قرمز را او آرایش می‌کند. با رفتن به آرایشگاه این بانوی هنرمند می‌توانید صورت جدیدی از خود را مشاهده کنید.

 

 

 Nina ubhi

 


۸- Angelique Turner


یک هنرمند معروف که در حوزه‌ی گریم کار می‌کند و خیلی‌ها برای انداختن انواع عکس‌های آتلیه‌ای به آرایشگاه او مراجعه می‌کنند. چرا که می‌توانند سیمای جدید و جذابی از خود را در آرایشگاه او ببینند.

 

 

 Angelique Turner

 


۹- Toni Malt


یک آکادمی معروف که اگر علاقه‌مند به یادگیری آرایش‌های خلیجی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این آکادمی مراجعه کنید. جاییکه بهترین مدرس‌ها را به استخدام خودش درآورده است و از سراسر جهان هنرجو دارد همچنین اگر نمی‌توانید در کلاس‌های آموزشی این اکادمی شرکت کنید می‌توانید بسته‌های آموزش آن را خریداری کنید.

 

 

 Toni Malt

 


۱۰- Katharina Brennan


یک میک آپ آرتیست جذاب که هنر گریم غربی و عربی را با هم تلفیق می‌کند و از شما چهره‌ای نو می‌سازد. هنرمندی مشهور در سراسر دبی که بسیاری از توریست‌های اروپایی نیز به سالن زیبایی او مراجعه می‌کنند.

 

 

Katharina Brennan

۰۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران