کریسمس در بانکوک چه حال و هوایی دارد؟

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
کریسمس در بانکوک چه حال و هوایی دارد؟

اگر چه بانکوک کریسمسی برفی ندارد و به طور کلی کشوری مسیحی نشین محسوب نمی‌شود، اما این مقصد محبوب گردشگری هم پا به پای بسیاری کشورهای دیگر این روز را جشن می‌گیرد تا هتل‌هایش مملو از گردشگران شده و در خیابان‌های چراغانی شده‌اش، مسافران به سراغ مراکز خرید و رستوران‌ها بروند. همه چیز در بانکوک طی روزهای منتهی به کریسمس رنگ و بوی این روز شاد را به خود می‌گیرد. درخت کریسمس همه جا دیده می‌شود، پل‌ها و خیابان‌ها چراغانی می‌شود و مغازه‌ها دکورهای خود را تغییر می‌دهند. اما اگر می‌خواهید از حال و هوای شهر و نقاط مختلفی که در سفر با تور کریسمس تایلند از آن‌ها دیدن کنید مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی مطلب ما را مطالعه کنید.

 

 

خیابان‌های رنگارنگ و نورانی

هماطنور که گفتیم تمام خیابان‌های بانکوک مملو از انواع چراغانی‌هایی می‌شود که به مناسبت کریسمس نصب شده‌اند، همین باعث می‌شود قدم زدن در خیابان‌های این شهر حال و هوای متفاوتی با دیگر مواقع سال داشته باشد.جدا از فعالیت‌هایی که شهرداری بانکوک در این باره دارد، خود مغازه‌ها و مراکز مختلف نیز در این زمینه  فعالیت می‌کنند تا شهری زیبا در ایام کریسمس داشته باشند. در این بین باید به کاخ چیترالادا نیز اشاره کرد که اگر چه چراغانی آن همیشگی‌ست اما در این ایام با تبدیل شدن به رنگ‌های کریسمسی نمایی فوق‌العاده پیدا می‌کند.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

 

 کریسمس در بانکوک

 

 

مراکز خرید بانکوک

تقریبا هر مرکز خرید بزرگ و کوچکی که در بانکوک وجود دارد در ایام کریسمس برنامه‌های خرید متنوعی را برای مشتریان تدارک دیده است. با این حال باید پیش از سفر از چون و چرای تخفیف‌ها کاملا آگاهی پیدا کنید تا دقیقا بدانید بهترین خرید ممکن در کدام مراکز خرید صورت می‌گیرد. البته این مراکز در ایام کریسمس برنامه‌های خیلی بیشتری از خرید هم دارند. با توجه به اینکه اکثر مراکز خرید بزرگ بانکوک دارای سالن‌های تفریحی و سینما هستند، کنسرت‌های موسیقی متنوع، برنامه‌های جذاب تفریحی و رویدادهای متنوع در هر کدام از این‌ها برگزار می‌شود که باز هم پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر از تمامی آن‌ها اطلاعات جامع کسب کنید. در این میان البته نباید فراموش کرد که دکورهای کریسمسی نیز از جمله جذاب‌ترین بخش‌های هر مرکز خریدی در این ایام خواهد شد.

 

 ۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه 

 

 

 کریسمس در بانکوک

 

 

شام کریسمسی

بسیاری از هتل‌های معروف ۵ ستاره یا رستوران‌های مهم شهر از جمله پنیسوئلا یا ماندارین اورینتال، برنامه‌ی شام مفصلی برای شب کریسمس دارند و برای روز کریسمس نیز بوفه‌ای مخصوص تدارک می‌بینند که شرکت در آن‌ها می‌تواند شبی خاص را برایتان رقم بزند. با این حال فکر نکنید که با هزینه‌ی کم‌تر برنامه‌ای برای شما نیست، رستوران‌ها بسیار زیادی در بانکوک برنامه‌های اینچنینی دارند و حتی کافه‌ها نیز رویدادهای متنوعی را برای شب کریسمس تدارک می‌بینند.

 

معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

 

 

 کریسمس در بانکوک

 

 

دیدار بابانوئل

اگر همراه فرزندان خود با تور بانکوک سفر کرده باشید و اگر آن‌ها تنها یکی دو تا فیلم کریسمسی دیده باشند، احتمالا از شما بخواهند که آن‌ها را نزد بابانوئل ببرید. اگر به دنبال دیدن او هستید تا فرزندانتان را برای ملاقات پیشش ببرید، خبر خوب اینکه او از قطب شما به رویدادهای مخصوصا کودکان در بانکوک می‌آید تا آن‌ها را ببیند. جدا از دیدار آن‌ها در مراکز تفریحی مخصوص کودکان، بسیاری مراکز خرید مهم شهر نیز همیشه در سالن‌هایشان یک بابانوئل شاد دارند که در حال عکس گرفتن با بچه‌ها است.

 

 

 کریسمس در بانکوک

 

 

پارک‌های بازی و مراکز تفریحی

از همه جا گفتیم، نباید فراموش کرد که پارک‌های بازی، پارک‌های آبی و مراکز تفریحی نیز برنامه‌های متنوعی دارند. پارک‌های آبی که عموما برنامه شب کریسمس با دی‌جی و نوشیدنی برای بزرگسالان ترتیب می‌دهند، اما پارک‌های تفریحی از چند روز مانده به کریسمس و چند روز بعد از آن برنامه‌های متنوعی مخصوصا برای کودکان و نوجوانان خواهند داشت. مراکز تفریحی دیجیتال اما در بیشتر اوقات به ارائه تخفیفات مختلف و بازی‌های مخصوص کریسمس اکتفا می‌کنند و خبر دیگری در آن‌ها نخواهد بود.

 

 

 کریسمس در بانکوک

 

 

نکته آخر

بانکوک در ایام کریسمس مکانی عالی برای سفر است، نه به خاطر اینکه خیلی حس و حال کریسمس دارد، بلکه به خاطر اینکه این شهر در این ایام به یک مرکز تفریحی بزرگ بدل می‌شود که روزهای فوق‌العاده‌ای برایتان می‌سازد.

۱۰ آذر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران