۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

دبی یکی از زیباترین شهرهای دنیا، شهری که رویاهای مسافرانش را به حقیقت پیوند می‌زند، شهر ساحلی و صحرایی، شهر تفریحات آبی و دریایی، شهر امن و آرامی که می‌شود روزها و روزها در آن زمان لذت‌بخش سپری کرد، شهر مرکزخریدها و فروشگاه‌هاست. شهری که یکی از بزرگترین مال‌های جهان را در خود جای داده است. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر فرصت کافی برای خرید کردن و گشت و گذار در مرکزخریدها را ندارید همراه ما باشید تا ۷ فروشگاه اینترنتی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که با مراجعه به آنها حتی اگر خرید نکنید، دست‌ کم می‌توانید با قیمت اجناسی که در این شهر به فروش می‌رسند بیشتر آشنا بشوید.

 


۱- Namshi


یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لباس نه در شهر دبی و نه در کشور امارات بلکه معروف در آسیا و خاورمیانه. فروشگاهی که در آن اجناس مد روز دنیا مخصوص جوانان و نوجوانان بیشتر به فروش می‌رسد البته این امر بدان معنا نیست که برای میانسالان در این فروشگاه محصولاتی یافت نشود. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید طیف وسیعی از محصولات را مشاهده کنید و دست به انتخاب بزنید. از امتیازات ویژه‌ی این فروشگاه ارسال رایگان محصولات و بازگشت آنها در صورت پسند نشدن است. بنابراین در سفرتان به دبی حتما به این فروشگاه مراجعه‌ی اینترنتی کنید و با محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

 

۸ اپلیکیشن کاربردی که بهتر است پیش از سفر به دبی روی گوشی خود نصب کنید

 

 

Namshi

 


۲- Souq.com


در سفرتان به دبی اگر به دنبال خریدن اجناس الکترونیکی هستید بدون شک باید به این فروشگاه مراجعه کنید. جاییکه در آن انواع لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های تلفن همراه و ساعت‌ها به فروش می‌رسند و بیشتر بازدیدکنندگان آن جوان‌ها هستند. محصولات این فروشگاه البته محدود به اجناس الکترونیکی نمی‌شود و با مراجعه به آن می‌توانید انواع لباس‌ها و وسایل تزئینی را نیز ببینید و خریداری کنید.

 

 

Souq.com

 


۳- Sivvi


یک فروشگاه اینترنتی معروف که محصولاتش را نه تنها در امارات و دبی بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز عرضه می‌کند. فروشگاهی که در آن برندهای مطرحی همچون TOMS، Mango و Aldo به فروش می‌رسند. فروشگاهی که محصولاتش برای خانم‌ها و آقایان شیک پوش است و در آن هم لباس‌های مجلسی و هم لباس‌های اسپورت به فروش می‌رسند. پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به دبی اگر قصد خریدهای اسپورت دارید حتما به این فروشگاه مراجعه اینترنتی کنید.

 

آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی برای خرید بهترین و به روزترین لباس‌ها

 

 

Sivvi

 


۴- I Saw It First


یک فروشگاه عالی که بیشتر محصولاتش برای خانم‌های شیک پوش و کسانیکه به دنبال مد روز دنیا هستند می‌باشد. البته در این فروشگاه لباس‌های مردانه نیز یافت می‌شود اما بیشتر بازدیدکنندگان این سایت خانم‌ها هستند. از ویژگی‌های خوب این فروشگاه می‌توان به ارسال کم‌هزینه‌ی محصولات به محل اقامت شما اشاره کرد و غیر از این امر نیز در صورت پسند نشدن محصولات، آنها را به فروشگاه باز می‌گرداند و پولی را که شما پرداخت کرده‌اید را به شما بازمی‌گرداند.

 

 

I Saw It First

 


۵- My ex wardrobe


یک فروشگاه عالی برای آنهایی که می‌خواهند لباس‌های ارزان قیمت اما شیک و تمیز خریداری کنند. فروشگاهی که در آن لباس‌های دست دوم تمیز و برند به فروش می‌رسد و برای کسانیکه به دنبال خرید ارزان برندها هستند بسیار مناسب است. در نگاه اول، مراجعه به این فروشگاه اینترنتی شاید برایتان زننده باشد اما به شما توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده به آن مراجعه کنید و محصولاتش را ببینید. شاید نظرتان را جلب کردند و دیدتان نسبت به این فروشگاه عوض شد.

 

 

My ex wardrobe

 


۶- Ounass


یک فروشگاه معروف که در آن برندهای معتبر و طراز اول جهان به فروش می‌رسد. برندهایی همچون Gucci، Prada و Valentino. فروشگاهی که اگر در شهر دبی باشید کمتر از ۲ ساعت جنس شما را به دستتان می‌رساند. فروشگاهی که اجناس لاکچری در آن به فروش می‌رسد و اگر قیمت سوغاتی‌هایی که از شهر دبی می‌خرید چندان برایتان محدودیت ایجاد نمی‌کند به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن مراجعه کنید.

 

مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز

 

 

Ounass

 


۷- Eyewa


در سفر به دبی اگر به دنبال خریدن بهترین کلاه‌ها، عینک‌ها، کیف‌ها و مواردی از این دسته هستید بدون درنگ و شک به شما این فروشگاه را معرفی می‌کنیم. جاییکه متناسب با استایل و تیپ شما پیشنهادهای مختلف ارائه می‌کند و قیمت اجناسش نیز مناسب است. بسیاری از کسانیکه به دنبال مدها و یا ساختن یک ظاهر متفاوت برای خود هستند در سفر به دبی به این فروشگاه مراجعه‎ی مجازی و اینترنتی می‌کنند.

 

 

Eyewa

۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران