۵ کافه محبوب در محله بشیکتاش استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۵ کافه محبوب در محله بشیکتاش استانبول

بشیکتاش جدا از اینکه همیشه از محبوب‌ترین محله‌های استانبول بوده، در چند سال اخیر به شکلی سریع روند رشد و توسعه را در پیش گرفته و جدا از افتتاح چندین و چند هتل، رستوران و مرکز خرید عالی، مغازه‌های کوچک، مراکز تفریحی و کافه‌های فوق‌العاده‌ای نیز به خود دیده است. به همین خاطر حالا با وجود این همه کافه‌ی متنوع انتخاب از میانشان بسیار سخت شده است. پس اگر در سفر با تور استانبول مدت محدودی در این شهر هستید و نمی‌توانید خیلی کافه‌های مختلفی را انتخاب کرده تا ببینید کدامشان به دلتان می‌نشیند، ما چند مورد برتر را برایتان جدا کرده‌ایم تا از میانشان آن که باب طبعتان است، انتخاب نمایید.

 


۱- Mutluluk Noktasi


این کافه اسم خیلی زیبایی دارد و برگردان آن به فارسی می‌شود "نقطه شادمانی". مکانی بسیار جذاب در قلب بازار بشیکتاش که سعی کرده در کنار ایجاد فضایی گرم و عالی، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و سالم با کالری کم تولید کند. این کافه‌ی جمع جور، سالن کوچک اما بسیار زیبایی دارد که در محوطه بیرونی آن نیز، دور تا دور میزهای جمع و جور چیده شده تا تعداد مشتری‌های بیشتری مهمانش شوند. در این کافه می‌توانید انواع بستنی‌های کم‌کالری با طعم‌های مختلف سفارش دهید، نوشیدنی‌های و گرم سرد زیادی در منویش وجود دارد و البته دسرهایی همچون کیک‌های شکلاتی و وافل نیز در این مکان سرو می‌شود. از همه‌ی این‌ها جذاب‌تر اینکه Mutluluk Noktasi قیمت بسیار خوبی هم دارد و هزینه‌ی سفارش در آن به نسبت کیفیت و محلش بسیار عالی‌ست.

 

۵ رستوران ویژه‌ در استانبول که غذاهایشان را از محصولات ارگانیک تهیه می‌کنند

 

 

Mutluluk Noktasi

 


آدرس: Sinanpaşa Mahallesi, Ihlamurdere Caddesi, Şehit Dursun Bakan Sokak, No 18/B, Beşiktaş,

 


۲- Okkali Kahve


اگر شما هم مثل من اهل قهوه باشید، بدون شک از حضور در Okkali Kahve لذت خواهید برد. منوی این کافه مملو از انواع مدل‌های قهوه گرم و سرد است که حتی بخشی از آن احتمالا به گوشتان هم نخورده باشد. با این حال مسئولین این کافه‌ی جذاب کاملا شما را با مواد و شکل درست کردن هر کدام از آن‌هایی که بخواهید سفارش دهید آشنا می‌کنند تا دقیقا بدانید چه به روی میزتان می‌آید. در واقع یکی از جذابیت‌های حضور در Okkali Kahve گوش دادن به علاقه‌ی آن‌ها به توضیح تفاوت مدل‌های قهوه است.

 

 

Okkali Kahve

 


آدرس: Sinanpaşa Mahallesi, Ihlamurdere Caddesi, Yeni Hamam Sokak, No 3, Beşiktaş

 


۳- Cafe Cakehouse


این کافه‌ی زیبا با دکور شلوغش شبیه به یه آشپزخانه شلوغ است و دقیقا همین شلوغی را در منوی آن نیز می‌بینید. کافی است اراده کنید و در هر زمان از روز که می‌خواهید به این کافه بروید و دقیقا مناسب با همان زمان چیزی در منو پدا کنید. از انواع کیک و نان گرفته تا صبحانه‌ی کامل همراه با املت و چای. این تنوع در آشپزخانه در کنار سرویس‌دهی بسیار خوب و البته کیفیت بالای غذاها باعث شده Cafe Cakehouse در بشیکتاش بسیار موفق بوده و همیشه شلوغ و پرهیاهو باشد. اگر در همین حوالی هتلی گرفته‌اید، بد نیست برای صرف صبحانه سری به این کافه بزنید، صبحانه‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند.

 

بهترین رستوران‌ها برای خوردن غذای سالم و ارگانیک در استانبول

 

 

Cafe Cakehouse

 


آدرس: ürkali Mahallesi, Nüzhetiye Cd. 66/A, 34357 Beşiktaş

 


۴- Ayibedenler Coffee & Radio


این کافه در خود خیابان بشیکتاش قرار گرفته و اگر تا به حال در آن قدم زده باشید، احتمالا متوجه این کافه شده‌اید که با رنگ‌های شاد و محیط گرمش شما را دعوت به داخل شدن می‌کند. اسم این کافه از یک برنامه‌ رادیویی معروف وام گرفته شده اما به طور کلی چیزی در این رابطه در محیط این مکان نخواهید دید. Ayibedenler از آن جاهای ارزان‌قیمت اما خوبی است که به مراکز تفریحی و خرید نزدیک است و می‌توانید برای مدت کوتاهی در آن توقف کرده، نوشیدنی و دسر خوشمزه‌ای بخورید و به ادامه‌ی گردش خود ادامه دهید.

 

 

Ayibedenler Coffee

 


آدرس: Sinanpaşa Mah., Altıntaş Sk. 23/B, 34022 Beşiktaş

 


۵- Sairler Kahvesi


بر خلاف اغلب مواردی که در بالا ذکر کردیم، این کافه در چهار راه ویشانهاده قرار گرفته است که از جمله آرام‌ترین نقاط بشیکتاش به حساب می‌آید. یک کافه‌ی آرام با جوی هنرمندانه که جدا از نوشیدنی‌های گرم و سرد بسیار خوبی که سرو می‌کند، منو آن دارای چند غذای خوب نیز هست که با قیمتی مناسب و کیفیت عالی برای شام یا میان‌وعده به شدت توصبه می‌شود.

 

۵ رستوران ارزان و خوشمزه در استانبول برای شب‌گردی‌های دیرهنگام

 

 

Sairler Kahvesi

 


آدرس: Vişnezade Mahallesi, Süleyman Seba Cd. 50 A, 34357 Beşiktaş

۲۸ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران