۴ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش دادن غذاها و دسرهای لذیذ ترکی در سفر به استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۴ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش دادن غذاها و دسرهای لذیذ ترکی در سفر به استانبول

استانبول شهر غذاهای عالی و فراموش نشدنی است. شهری که بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در اختیار دارد و درصد زیادی از مسافران این شهر جذاب‌ترین خاطراتشان مربوط به غذاها و رستوران‌های این شهر است. در سفر با تور استانبول هستند کسانیکه ممکن است زمان و انرژی کافی برای تست کردن انواع مختلف غذاها را نداشته باشند تا آنچه باب میلشان هست را بیابند و یا ممکن است کسانی در یک سفر کاری به این شهر رفته باشند و فرصت نکنند در زمان کوتاه حضورشان در استانبول به رستوران‌هایش سری بزنند. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید همراه ما باشید تا ۴ اپلیکیشن کاربردی این شهر برای سفارش دادن انواع غذاها و دسرها و آشنایی با آنها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. اپلیکیشن‌هایی که غذاها و دسرهای عالی با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند.

 


۱- Meal Box


یک اپلیکیشن کاربردی و ویژه که انواع فست‌فودها و کباب‌های ترکی را به صورت ساندویچی آماده و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریانش می‌رساند. اپلیکیشنی که به راحتی می‌توانید روی تلفن همراه و یا لپ‌تاپ خود نصب کنید و بهترین غذاها را که با بهترین کیفیت‌ها آماده شده‌اند سفارش بدهید. در هرکجای استانبول باشید از زمان ثبت سفارش در زمانی کمتر از سی دقیقه غذا به صورت گرم به دست شما می‌رسد. تصور کنید در هتل‌های این شهر هستید و غذاهایش گران است. از طرفی شما برای سفر به استانبول بودجه‌ی کمی در اختیار دارید. شک نکنید بهترین گزینه‌ی شما برای تهیه‌ی غذاهای عالی و با کیفیت همین اپلیکیشن است. و یا تصور کنید که در یک سفر خانوادگی به استانبول و یک رستوران رفته‌اید. فرزند شما ممکن است بد غذا باشد اما میانه‌ی خوبی با فست‌فودها داشته باشد. شک نکنید بهترین گزینه‌ی شما برای تهیه‌ی غذا همین اپلیکیشن است.

 

۵ رستوران ویژه‌ در استانبول که غذاهایشان را از محصولات ارگانیک تهیه می‌کنند

 

 

Meal Box

 


۲- Eldekilerle


یک اپلیکیشن عالی برای اینکه غذا سفارش بدهید و یا ندهید. یک اپلیکیشن هوشمند که شما را برای سفارش دادن آنچه هوس‌اش را کرده‌اید و دقیق نمی‌دانید چیست راهنمایی می‌کند. شما همچنین می‌توانید به این اپلیکیشن علایق و سلایق غذایی خود را بگویید و این اپلیکیشن باتوجه به اطلاعاتی که از شما می‌گیرد بهتان غذاهای ترکی پیشنهاد دهد. در سفرتان به استانبول تصور کنید هوس یک مزه‌ی خاص را کرده‌اید اما نمی‌دانید این مزه را در کدامیک از غذاهای ترکی می‌توانید پیدا کنید. بهترین انتخاب شما در این وضعیت این است که این اپلیکیشن را روی تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و از آن راهنمایی بگیرید.

 

 

Eldekilerle

 


۳- Nefis Gurme


یک اپلیکیشن عالی که از سال ۲۰۱۲ در سیستم هوشمند این شهر راه‌اندازی شده است و تاکنون طرفداران زیادی داشته است. اپلیکیشنی که منوی وسیعی دارد و در آن می‌توانید انواع و اقسام غذاهای مورد علاقه‌تان با توجه به فرهنگ و کشوری که از آن به استانبول سفر کرده‌اید را سفارش بدهید. اپلیکیشنی که به آشپزخانه‌های خانگی و رستوران‌های مختلف این شهر وصل است و شما می‌توانید غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، یونانی، چینی، ژاپنی، ترکی و حتی ایرانی را سفارش بدهید. در سفرتان به استانبول پیشنهاد ما به شما این است که حتما این اپلیکیشن را نصب کنید و حتی اگر نمی‌خواهید غذا سفارش بدهید، می‌توانید از قیمت‌های معقول غذاهای مختلف در این شهر آگاه بشوید.

 

بهترین رستوران‌ها برای خوردن غذای سالم و ارگانیک در استانبول

 

 

Nefis Gurme

 


۴- Getir


این اپلیکیشن نیز یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در استانبول است که مبدع Bi Taxi مبدع آن است. اپلیکیشنی که بیش از ۲۰۰ گزینه مقابل کاربرانش قرار می‌دهد و آنها را راهنمایی می‌کند تا غذاهای مورد علاقه‌شان را با قیمت مناسب و ارزان سفارش دهند. این اپلیکیشن هرکجای استانبول که باشید در زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه غذای سفارش داده شده را به دست‌تان می‌رساند.

 

 

Getir

۲۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران