بهترین مقاصد هند برای سفر ماه عسل کدام‌ها هستند؟

جاذبه‌های گردشگری هند
بهترین مقاصد هند برای سفر ماه عسل کدام‌ها هستند؟

مطمئنا بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی برای جشن عروسی و خستگی خود جشن، دوست دارید بهترین ماه عسل ممکن را تجربه کنید و خود را برای زندگی مشترک آماده سازید. اولین نکته مهم در رابطه با ماه عسل، انتخاب یک مقصد ایده‌آل است که تمام چیزهایی که در سر دارید را در خود داشته باشد. تور هند به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای دنیا، چندین شهر عالی برای گذراندن ماه عسل دارد که ما در اینجا پنج مورد آن‌ها را جدا کرده‌ایم و در هر بخش ذکر خواهیم کرد که شهرهای مختلف برای چه نوع سفری مناسب هستند.

 


گوا

 

 

goa01

 

این شهر را در صدر بسیاری از سفرها به هند قرار می‌دهند، اما برای ماه‌عسل بدون شک از بهترین جاهایی در این کشور است که می‌توانید برای خود و همسرتان انتخاب کنید. شهر ساحلی گردشگرپذیری که سالانه میلون‌ها نفر به آن قدم می‌گذارند و با توجه به جو شاد و عالی‌اش، برای یک سفر ماه‌عسل شاد و شرکت در جشن‌های بی‌پایان شبانه بهترین گزینه خواهد بود. اقامتگاه‌های ساحلی بسیار زیبایی در گوا احداث شده و فعالیت‌های متنوعی هستند که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

 

 

goa-2

 


از جمله فعالیت‌های عاشقانه‌ در گویا می‌توان به قایق‌سواری در آب‌های دریا، دیدن غروب خورشید در قلعه چاپوره، غذا خوردن در رستوران‌های بسیار خوب ساحلی، قدم زدن در سواحل شهر با شن‌های سفید و شرکت در جشن‌های ساحلی اشاره کرد.

 


جزیره نیل

 

 

جزیره نیل

 


در عوض اگر به دنبال یک مقصد ساحلی آرام می‌گردید، که بعد از جشن پرهیاهویتان در آرامش روزهای اول ازدواج خود را سر کنید، جزیره نیل می‌تواند انتخاب مناسب برای شما باشد. یک منطقه بسیار زیبا که با هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار خوب، امکانات عالی برای قایق سواری و ورزش‌های آبی و بسیاری امکانات اینچنینی، شما را به یاد مالدیو، تایلند یا مارینوس می‌اندازد.

 

 

جزیره نیل

 


از جمله فعالیت‌های دو نفره در جزیره نیل می‌توان به خوردن غذا در شب‌های پرستاره و در سواحل این جزیره، شنا در آب‌های کریستالی و تماشای ماهیانی که از روی آب کاملا مشخص هستند و تماشای غروب خورشید از تپه‌های آن اشاره کرد.

 

 

۱۳ دلیل برای اینکه گشت‌وگذار در راجستان و جیپور را اصلا از دست ندهید

 


مونار، کرالا

 

 

مونار، کرالا

 

 

اگر به دنبال یک مقصد آرام و لذت‌بخش هستید، اما می‌خواهید به جای یک مقصد ساحلی، در دل طبیعت ساکن شوید حتما به مونار بروید. کوهستان و برکه‌های مختلف، مزارع کشت قهوه و قایق‌هایی که در رودخانه حرکت می‌نند، اسپا و مراکز ماساژ عالی، همه چیز در مونار برای گذرندان یک ماه عسل عالی آماده است. این شهر احتمالا آنقدر شما را شیفته خودش کند که بعد از ماه عسل نیز به همراه همسرتان هر چند وقت یک بار به آن سفر کنید.

 

 

munnar

 


یکی از بهترین تجارب شما می‌تواند حضور در اسپاهای لوکس خصوصی باشد، یا رفتن به گردش‌های قایقی بر روی رودخانه و صرف شام بر روی آن‌ها، رفتن به گردش‌های کوهستانی و شنا در برکه‌های درخشان مونار و همچنین سر زدن به مزارع جذاب کشت قهوه و نوشیدن یک فنجان از آن‌ها باشد.

 


گولمارگ، کشمیر

 

 

گولمارگ، کشمیر01

 

برای آن زوج‌های جوانی که خواهان یک تجربه لاکچری از ماه‌عسل در هند باشند، باید گولمارگ را پیشنهاد کنیم. در واقع اگر زمستان عروسی کردید به گولمارگ می‌توانید به چشم سفری همچون سوییس نگاه کنید که اگر هزینه‌ای به آن اندازه برایتان ندارد، اما اقامتی بسیار لوکس‌تر در کنار آب و هوای برفی و زیبایش برایتان به ارمغان می‌آورد. در تابستان و بهار نیز دشت‌های پر گلش در کنار اقامتگاه‌های بسیار لوکس انتظار شما را می‌کشند و رستوران‌هایی که غذاهای محلی‌شان زبانزد خاص و عام است.

 

 

گولمارگ، کشمیر

 


رفتن به گوندولا و دیدن آن منظره دیدنی از فاصله ۱۴ هزار پایی یکی از جذاب‌ترین کارهایی‌ست که می‌توانید در گولمارگ انجام دهید، قدم زدن در میان باغ‌های توت فرنگی این شهر نیز بسیار خاطره‌ساز خواهد بود، اما در نهایت حتما سری به برکه دال زده و طعم خوش قایق‌سواری در آن را بچشید.

 

 

گردشی لذت‌بخش با کشتی‌های کروز در آب‌های گوا

 


اودایپور

 

 

اودایپور

 

 

ماه عسل در اودایپور کمی متفاوت‌تر از دیگر جاهای هند است. سفر به این شهر می‌تواند لاکچری باشد یا اینکه می‌توان در هتل‌های نسبتا ارزان‌قیمت‌تر آن سکونت کرد. اما تم کلی سفرتان، یک سفر عاشقانه در بطن فرهنگ و هنر هند خواهد بود. منطقه‌ای بسیار زیبا با دیدنی‌های تمام نشدنی با امکان قایق‌سواری در آب‌های زیبای دریاچه.

 

 

udaipur-honeymoon-2

 


یکی از خوبی‌های اودایپور این است که می‌توانید لباس‌های خود را همراه ببرید تا چند مورد از زیباترین عکس‌های ممکن را جلوی چند منطقه زیبای شهر بگیرید و به آلبومتان اضافه کنید. با این حال سوار شدن در بر روی قایق و تماشای غروب خورشید و رفتن به سایت‌های تاریخی و بودن در رستوران‌های لوکس این منطقه، از دیگر کارهای جذابی است که می‌توانید در هنگام سفر به اودایپور آن‌ها را تجربه نمایید.

۱۱ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران