معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

همه‌ی ما کسانی را داریم که چشم و دلشان از خوردن یک غذای خاص سیر نمی‌شود، یا حتی ممکن است خودمان از آن‌هایی باشیم که برای یک بار هم که شده دوست داریم غذایی بزرگ و معرکه سفارش دهیم! در سفر با تور تایلند به بانکوک امکان این را دارید که غذاهایی در اندازه‌های عجیب سفارش دهید، تنها باید بدانید که به کجا مراجعه کنید.

 


Gold Curry Bangkok


خوراک کاری یکی از محبوب‌ترین غذاهای شرق آسیا به حساب می‌آید و در این رستوران نیز می‌توانید چند نوع از آن را سفارش دهید. با این حال بحث ما سر یک ظرف کاری مخصوص است که با برنج و یک تکه بزرگ مرغ سرو می‌شود و اگر بتوانید یک پرس آن را به تنهایی تمام کنید، غذا برایتان رایگان خواه بود!

 

 بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

 

 

 Gold Curry Bangkok

 


آدرس: 39 ซอย พร้อมมิตร Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110

 


TomYamkung Noodle


نودل‌های خاص تایلندی از آن چیزهایی نیست که بتوان بدون امتحان کردنشان از تایلند خارج شد. با این حال اگر به راتچادا روت غای که به اسم بازار قطار شبانه نیز شهرت دارد رفتید، به سراغ این غذا خوری رفته و غذای ویژه آن را سفارش دهید. یک کاسه بسیار بزرگ نودل که یک خرچنگ دریایی معرکه در وسطش قرار دارد. این غذا به تنهایی ۷۵۰ بات قیمت دارد اما بعید است که یک نفر بتواند آن را به اتمام برساند.

 

 

TomYamkung Noodle

 


آدرس: 93 3 93/3 Ratchadaphisek Rd, Khwaeng Din Daeng, Khet Din Daeng, Krung Thep Maha Nakhon 10400

 


Maeklong Noodles


توصیف غذاهای این نودل فروشی بسیار معروف در بانکوک سخت است. شما سفارش نودل مخصوص بزرگ می‌دهید و ناگهان با ماکتی از کوه فوجی بر روی میز مواجه می‌شوید که مخلوطی از یک نودل بسیار عالی با تکه‌های بزرگ گوشت است! ترکیب تند و خوشمزه این نودل تنها بزرگ نیست، بلکه بسیار خوشمزه‌ است و همانطور که گفته شد به شدت هم طرفدار دارد و جالب اینکه تنها ۱۵۰ بات برایتان خرج می‌تراشد.

 

 بهترین رستوران‌های ارزان قیمت ژاپنی در بانکوک

 

 

 Maeklong Noodles

 


آدرس: 55/9 Ratchadaphisek Rd, Khwaeng Din Daeng, Khet Din Daeng, Krung Thep Maha Nakhon 10400

 


Mo & Moshi


تنها غذا و نودل نیست که در بانکوک می‌توانید آن‌ها در اندازه‌های عجیب و غریب سفارش دهید. در این شهر وقتی پای دسر به میان بیاید، همه ناخودآگاه یاد دسرهای عجیب و بسیار بزرگ Mo & Moshi می‌افتند.چندین و چند مدل مختلف از این دسرها سرو می‌شود که در بعضی از موارد تنها بخشی از آن شامل ۲۲ اسکوپ بستنی است! البته با توجه به تعداد نفرات، ذائه و چیزهایی از این دست، Mo & Moshi مدل‌های مختلفی از دسرهای خاصش را تدارک دیده، اما کوچک‌ترین آن‌ها نیز برای امثال من که عاشق شیرینی هستند، ظرفی از بهشت محسوب می‌شود.

 

 

 Mo & Moshi

 


آدرس: 979 Rama I Road Siam Center 2nd floor Room no. H408 & 433, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330

 


Pae Radna


اگر چه این رستوران کمی از شهر دور است اما رفتن به آن برای کسانی که علاقه‌مند به غذاهای دریایی هستند، حتما ارزشش را دارد! همه چیز در Pae Radna حول محور خرچنگ می‌گردد و وقتی سینی بزرگ غذا را برایتان می‌آورند واقعا ذوق‌زده می‌شوید! البته از خوبی‌های Pae Radna این است که مثل خیلی جاهای دیگری که به شما معرفی کردیم، یک نوع غذای خاص بزرگ ندارد، بلکه می‌توانید سینی غول پیکر غذایتان را خود انتخاب کرده و سپس سفارش ویژه‌تان که به هیچ وجه یک نفره نیست، به سر میز می‌آید.

 

  معرفی کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت، برای صرف یک شام عالی در بانکوک 

 

 

 Pae Radna

 


آدرس: Soi Nonthaburi 46

 


Fuku Japan


اگر قصد دارید به این رستوران غذاهای دریایی ژاپنی بروید، مطمئن باشید که به اندازه کافی گشنه هستید، چون بوفه سالمون آن تمامی ندارد و شما را به چالشی جدی دعوت می‌کند! در Fuku Japan بزرگ‌ترین ظرف‌های سالمونی که تا به حال در خاطراتان تصور کرده‌اید سرو می‌شود و جالب اینکه دست‌اندرکارانش به تنها بزرگی اکتفا نکرده و به شدت روی زیبا بودن نیز اصرار دارند. در کنار این‌ها نباید فراموش کنید که Fuku Japan یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک به شمار می‌رود.

 

 

 Fuku Japan

 


آدرس: Digital Gateway(ชั้นสอง) ซอย สยามสแควร์ 3ถนน พระราม 1, ปทุมวัน

 


Sri Lueng Potchana


از دسر و نودل و غذاهای دریایی که بگذریم، باید اشاره‌ای به دیس‌های بزرگ برنج و مرغ این رستوران کنیم که در بزرگ‌ترین حالتش، غذایی به اندازه بیست ظرف معمولی در یک ظرف گنجانده می‌شود! غذاها به دو مدل تهیه می‌شود که تفاوت آن‌ها در سسی است که مرغ‌ها در آن خوابانده می‌شوند. یکی دیگر از جذابیت‌های Sri Lueng Potchana این است که غذاهای بزرگش نسبتا قیمت مناسبی دارند و از ۱۵۰ تا ۵۵۰ بات هستند.

 

 

 Sri Lueng Potchana

 


آدرس: 45/6-7 Saliratthawiphak Rd, Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai, Krung Thep Maha Nakhon

۱۴ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران