۵ رستوران ویژه‌ در استانبول که غذاهایشان را از محصولات ارگانیک تهیه می‌کنند

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۵ رستوران ویژه‌ در استانبول که غذاهایشان را از محصولات ارگانیک تهیه می‌کنند

استانبول شهر غذاهای خوشمزه و لذیذ است. شهر کباب‌های گریل شده و شهر شکم‌گردهای جهان. شهری که می‌شود روی غذاها و مزه‌هایش حساب ویژه باز کرد و این شهر را همیشه با طعم‌های بی‌نظیر غذاهایش به یاد آورد. در سفرتان با تور استانبول به این شهر که بهترین رستوران‌های ترکیه را در انحصار خود دارد اگر به دنبال غذاهای ویژه هستید. همراه ما باشید تا در یک گشت و گذار سری بزنیم به ۵ رستوران خاص این شهر که تمامی غذاهایشان از محصولات ارگانیک تهیه می‌شوند. محصولاتی که برای سلامتی شما بسیار مفید هستند. بنابراین اگر به سلامتی خودتان اهمیت می‌دهید و یا معده‌های حساسی دارید ما را در این گشت و گذار همراهی کنید.

 


۱- Kilimanjaro


یک رستوران عالی با طراحی و دکور منحصر به فرد. رستورانی که مدرنیته را می‌توانید در تمامی اجزای دکور آن ببینید و این مدرنیته در یک سنت به عمل آوردی محصولات غذایی آمیخته شده است تا دیگر بار سنت و مدرنیته در یک ترکیب عالی ارائه شوند. رستورانی که بسیاری از گیاهخواران این شهر و مسافرانش به آن مراجعه می‌کنند و از بودن در آن لذت می‌برند. رستورانی که مزه‌هایش به اندازه‌ی غذاهای اصلی‌اش شهرت دارند. تمامی غذاهای موجود در منوی این رستوران از محصولات ارگانیک تهیه شده‌اند. بنابراین خیلی طبیعی است که با خوردن آنها مزه‌های متفاوتی زیر زیانتان احساس کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین جدای از میان وعده‌ها، می‌توانید برای نوش جان کردن دو وعده‌ی غذایی اصلی ناهار و شام، هر ساعتی که خواستید به این رستوران مراجعه کنید.

 

 بهترین رستوران‌ها برای خوردن غذای سالم و ارگانیک در استانبول

 

 

Kilimanjaro

 


نشانی: سیسلی، سیلاهسور کاداسی

 


۲- Zencefil


یک رستوران عالی و باصفا که با میزها و صندلی‌های چوبی طراحی شده‌اند تا هرکسی که به سلامتی‌اش اهمیت می‌دهد برای نوش جان کردن غذاهایش به آن مراجعه کند. رستورانی عالی که بیشتر گیاهخوارن به آن مراجعه می‌کنند اما گوشتخواران نیز در آن رفت و آمد دارند. رستورانی که به سوپ‌های متنوع و خوشمزه‌اش معروف است و سالاد سبزیجاتش نیز به سبب تازه بودن محصولات تشکیل‌دهنه‌اش طرفداران زیادی دارند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها، ناهارها و شام‌های استانبول می‌توانید به آن مراجعه کنید و لحظات بودنتان در استانبول را با خاطره‌های خوش ثبت کنید.

 

 

Zencefil

 


نشانی: بی‌اوغلو، کورابیه سوکاک ۸

 


۳- Nicole


یک رستوران خاص. چرا که سرآشپزی ویژه‌ای دارد. سرآشپزی که در یک ترکیب فوق‌العاده از محصولات ارگانیک، غذاهای اروپایی را با غذاهای اصیل ترکی آمیخته می‌کند تا مزه‌ها و طعم‌های ماندگار خلق کند. سرآشپزی که تباری فرانسوی دارد و شهرت سالادهایش نه تنها در استانبول که در سرتاسر ترکیه پیچیده است. با رفتن به این رستوران جدای از آنکه می‌توانید از غذاهایش بهره‌مند شوید می‌توانید از بودن در فضای ویژه‌اش نیز لذت ببرید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و هر سه وعده‌ی اصلی غذایی در آن سرو می‌شوند.

 

 بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را در این ۵ رستوران استانبول میل کنید 

 

 

Nicole

 


نشانی: بی‌اوغلو، توم‌توم کاپتان سوکاک ۱۸

 


۴- Journey


رستورانی عالی برای آنها که به سلامتی غذاهایشان اهمیت می‌دهند و مخصوصا برای کوله‌گردها و تنها گردها. چرا که غذاهایش در نسبت با دیگر رستوران‌های ارگانیک شهر استانبول ارزان‌تر است و از این رو در جذب این دسته از مسافران موفق عمل می‌کند. اگر از ترکیب لبنیات و سبزیجات لذت می‌برید و با ذائقه‌تان هماهنگ است در سفرتان به استانبول به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و همه‌ی انواع وعده‌های غذایی در آن سرو می‌شوند.

 

 

Journey

 


نشانی: بی‌اوغلو، آکارسو یوکوسو ۲۱

 


۵- Aheste pera


رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، عربی و حتی ایرانی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که تماما با محصولات ارگانیک تهیه می‌شوند. فضای داخلی عالی این رستوران سبب شده است مورد علاقه‌ی بسیاری از گردشگران استانبول باشد و هر شب یکی از شلوغ‌ترین نقاط استانبول به حساب آید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۶:۳۰ عصر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و تنها با وعده‌ی غذایی شام از آنها پذیرایی می‌کند. در روزهای آخر هفته اما از ساعت ۹ صبح درهایش را باز می‌کند تا هر سه وعده‌ی غذایی اصلی را برای مسافرانش سرو کند.

 

 ۱۰ غذایی که باید در استانبول بخورید و مزه‌ی آن‌را به‌خاطر بسپارید 

 

 

Aheste pera

 


نشانی: بی‌اوغلو، مسروتیه کاداسی f/۱۰۷

۳۰ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران