بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل

صبحانه سالم تشکیل شده از بهترین گزینه‌های منطقه در ترکیه یک نعمت بزرگ و از جاذبه‌های اصلی این کشور محسوب می‌شود . تور آنتالیا نیز یکی از مقاصد جذاب برای شکم‌پرستان شناخته می‌شود. صبحانه‌ای از انواع پنیرها، خیار و گوجه‌های محلی سالم و موارد دیگر که شما می‌توانید در فضایی آزاد و زیبا از خوردن صبحانه‌ای لذیذ و کامل لذت ببرید در حالی که مناظر زیبای ساحلی و جنگلی اطراف شما را احاطه کرده‌اند.

 

 

Cakırlar Koy Kahvaltısı

اگر می‌خواهید صبحانه‌ای مفصل، عالی و کامل بخورید و صبح‌تان را به بهترین نحو آغاز کنید پس باید چاکیرلار بروید که صبحانه سنتی روستایی Köy Kahvaltısı را برای شما سرو می‌کند. انواع متنوعی از پنیرها، زیتون درجه یک، مارمالاد، گوجه فرنگی تازه، فلفل و گزلمه که با خمیر آرد سفید و مواد مختلف پخته می‌شود، همگی بخشی از منوی صبحانه این غذاخوری هستند. چای تازه دم در استان‌های شیشه‌ای، هوای آزاد و لطیف و منویی مفصل می‌تواند بهانه‌ای عالی برای شروع روزی به یاد ماندنی و منحصر به فرد باشد. این غذاخوری با ساختمانی به سبک روستایی در کنار رودخانه واقع شده است. شما می‌توانید زیر سایه درختان بنشینید و از صدای آن، پرندگان و همهمه صحبت‌های دیگران لذت ببرید. از هوای پاکیزه تنفس کنید و برای روزی خاطره‌انگیز آماده شوید.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا؛ شهر غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای

 

 

Cakırlar Koy

 

 

آدرس: Akdamlar Mah, Sosyete Pazarı, Çakırlar-Konyaaltı-Antalya

تلفن: +90 533 766 67 06

 

 

Borekci Tevfik

اگر می‌خواهید بهترین بورک آنتالیا را بخورید بهتر است به Borekci Tevfik بروید که از زمان افتتاح آن در دهه ۱۹۳۰ تا به کنون بدون تغییر مانده است. شما می‌توانید انواع شگفت‌انگیزی از بورک‌ها را در این رستوران بخورید که تمامی خمیرهای نازک آن لایه لایه با دست تهیه شده‌اند. از پنیر لر تا پنیر سفید و جعفری، از گوشت چرخ کرده گرفته تا بورک شیرینی همراه با پور قند شما انتخاب‌های زیادی دارید که می‌تواند برای شروع روزی منحصر به فرد و به یاد ماندنی به شما کمک کند. شما می‌توانید بورک‌ها را همراه با چای تازه دم سفارش دهید و در آرامش به خوردن این غذای خوشمزه بپردازید. این سالن غذاخوری بر عکس چاکیرلار از لحاظ موقعیت و فضا، چیز خاصی برای ارائه ندارد اما بورک‌ها آنقدر خوشمزه هستند که بدون توجه به قدیمی بودن مغازه بتوانید از سفارش‌تان لذت ببرید.

 

 

Borekci Tevfik

 

 

آدرس: Sinan Mah. 1255 Sokak, Ay İşhanı, Antalya

تلفن: +90 242 241 58 13

 

 

Sevgi Ciftligi

اما اگر ظاهر و محیط کافه و یا رستوران، در کنار کیفیت غذا برای‌تان اهمیت دارد پس حتما باید به  Sevgi Çiftliği یعنی مزرعه عشق بروید. این کافه دارای محیط روباز جذاب وسیعی است. میزهای زیر سایه درختان چیده شده‌اند، ریسه‌های چراغ سراسر محوطه بالای سرتان را پوشانده‌اند و مرغ و جوجه اردک‌ها نیز به راحتی و آزادانه گردش می‌کنند. شما می‌توانید روی میز و یا تخته‌های چوبی نشینید و صبحانه‌ای کامل و لذیذ نوش جان کنید. شما می‌توانید از پنیر و کره‌های محلی تازه، زیتون محلی، عسل و خامه، تخم مرغ محلی و سوسیس و موارد بیشتر هر چیزی که می‌خواهید را برای خوردن انتخاب کنید. به علاوه انواع شیرینی‌های سنتی ترکی هم همراه با چای در دسترس شما قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

 

Sevgi Ciftligi

 

 

آدرس: Fener Mahallesi 1907 Sokak No: 52 Muratpaşa-Antalya

تلفن: +90 242 323 16 62

 

 

Sakinler Kır Bahcesi

یکی دیگر از نقاط عالی آنتالیا برای خوردن صبحانه اصیل ترکی و خوشمزه که به خاطر قرار گرفتن در دل طبیعت و محیطی پر گل بسیار مشهور است ساکینلر است. شما در این رستوران می‌توانید از بهترین انواع گزلمه نوش جان کنید. در قسمت فضای باز و به عبارتی باغ، دو نوع جای نشستن وجود دارد و شما می‌توانید انتخاب کنید که در آلاچیق‌های خصوصی بنشینید و صندلی‌های دور میزی در زیر درخت را اشغال کنید. تمام آلاچیق‌ها و اتاقک‌ها با چوب ساخته شده‌اند. وجود باغچه‌های فراوان پر از گل، در کنار آلاچیق‌ها کاملا فضایی روستایی و دل‌انگیز ایجاد کرده است. صبحانه نیز توسط پیشخدمت‌ها بر روی میز با خوراکی‌هایی مثل پنیر، زیتون، گوجه فرنگی، تخم مرغ، شیرینی، مارمالاد، گزلمه و چیزهای دیگر برای شما سرو می‌شود. از فضای دل‌نشین باغ و غذاهای خوشمزه محلی لذت ببرید و روزی پرانرژی را شروع کنید.

 

 

Sakinler Kır Bahcesi

 

 

آدرس: Hacısekililer Mahallesi, Konyaaltı-Antalya

تلفن: +90 531 287 65 62

 

 

The Big Man

اصلا گول اسم این کافه را نخورید، مرد بزرگ تنها نقطه موجود در لارا است که بهترین صبحانه ممکن را با نمای دل‌انگیز دریا به شما ارائه می‌دهد. شما در این کافه رستوران که در حاشیه صخره‌ای و در اتفاع واقع شده، می‌توانید از صبحانه‌ای ترکی و مفصل با نمای ۱۸۰ درجه دریا لذت ببرید و در آرام و صدای دریای دل‌انگیز دریا روزتان را شروع کنید. پس یکی از میزها را اشغال کنید و از خوردن پنیر، آجیل، برگه میوه‌ها، سالاد گوجه فرنگی و خیار، عسل، خامه، مربا، زیتون و ... لذت ببرید.

 

۶ رستوران فرهنگی آنتالیا که فقط برای غذاخوردن به آنها نمی‌روید!

 

 

The Big Man

 

 

آدرس: Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:101, Muratpaşa-Antalya

تلفن: +90 242 316 13 88

۲۵ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران