هالوین سال ۲۰۱۸ را به بهترین شکل ممکن در دبی جشن بگیرید

جاذبه‌های گردشگری دبی
هالوین سال ۲۰۱۸ را به بهترین شکل ممکن در دبی جشن بگیرید

با هم اواخر اکتبر شده و برنامه‌های مختلفی در شهرهای بسیاری از دنیا برای برپایی هالووین معرفی می‌شوند.همه‌ی ما می‌دانیم در دسترس‌ترین شهری که بهترین جشن‌های هالوین در آن برگزار می‌شود، دبی، همسایه جنوبی کشورمان است.این شهر که هر روزه خیل زیادی از گردشگران سراسر دنیا را در خود می‌بیند، برنامه‌های زیادی برای این روز خاص دارد که حتما باید بهترین‌هایشان را بشناسید تا با انتخابی درست، شبی ترسناک و عالی داشته باشید. بر همین اساس انتخاب‌های سایت تایم اوت دبی برای هالوین امسال را برایتان در زیر لیست خواهیم کرد.

 


Aji


اگر قرار است هالوین امسال را در مهمانی ترسناک این رستوران ژاپنی و در جزیره نخل سر کنید، حتما باید از قبل جایی رزرو کرده باشید، چون یکی از معروف‌ترین مراسمات هالوین در دبی مربوط به این مکان است و همه‌ی ما می‌دانیم ژاپنی‌ها چقدر در برگزاری جشن‌های ترسناک مهارت دارند! تم این جشن "عمارت جن زده" است که مثل چند سال اخیر با شمایل متنوعی از غول‌ها و گابلین‌های ژاپنی فض پر می‌شود و غذاهای سرو شده نیز سر و شکلی هاوینی دارند. اگر میز رزرو کرده باشید به رایگان می‌توانید وارد رستوران شوید، اما حتما باید لباس مبدل پوشیده و همچینین غذا سفارش دهید.

 

۳ جشنواره‌ی جذاب و خوشمزه‌ی کریسمسی در دبی که باید در آنها شرکت کنید!

 

 

  Aji

 


آدرس: Club Vista Mare, Palm Jumeirah
تاریخ و ساعت: ۳۱ اکتبر، ۸ شب تا پاسی از صبح

 


Anantara The Palm


اگر هالوین هوس باربیکیو در ساحل جزیره نخل را کرده باشید، Anantara با موسیقی زده، جشنی مملو از لباس‌های مبدل مختلف و البته غذاهای بسیار خوشمزه انتظار شما را می‌کشد. این جشن نسبتا زودتر از بسیاری جاهای دیگر و در ساعت ۷ بعد از ظهر آغاز شده و شما با پرداخت ۴۱۵ درهم تا هر چقدر که دوست داشته باشید می‌توانید غذا بخورید و در کل مراسم شرکت کنید. حتی با توجه به اینکه Anantara کار خود را در ساعت ۹:۳۰ به پایان می‌رساند، امکان رسیدن به نقاط دیگر دبی برای شرکت در مراسمات دیگر هم وجود دارد.

 

 

 Anantara The Palm

 


آدرس: Anantara The Palm Dubai Resort, Palm Jumeirah
تاریخ و ساعت: ۳۱ اکتبر، ۷ بعد از ظهر تا ۹:۳۰ شب

 


Barasti


سال‌هاست دی‌جی معروف Jazzy Jeff برای شب هالوین به Barasti می‌آید و مراسم این محل از جمله معروف‌ترین‌های دبی محسوب می‌شود.جشنی که از صبح هالوین آغاز می‌شود و تا ۳ صبح فردایش در کنار ساحل ادامه پیدا می‌کند. هزینه پایه سفارش نوشیدنی که البته تنها هزینه‌ی شما برای ورود به جشن است، ۳۰ درهم خواهد بود که از قیمت معمول Barasti نیز بسیار پایین‌تر است. برای شرکت در این مراسم نیز حتما باید لباس مبدل بپوشید.

 

هالوین امسال را در کجای دبی جشن بگیریم؟

 

 

  Barasti

 


آدرس: Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Al Sufouh
تاریخ و ساعت: ۳۱ اکتبر، ۱۱ صبح تا ۳ صبح

 


Barbary Deli


جدا از اینکه Barbary Deli نشان داده می‌تواند جشن‌های بزرگ و فوق‌العاده‌ای برگزار کند و مراسم روز هالوینش نیز از این قائده مستثنی نیست، اما تنها این را در نظر داشته باشید که با شرکت در این جشن امکان برنده شدن بلیط مسافرت به پاریس برای دو نفر را نیز خواهید داشت! کافی است در مسابقه بهترین لباس مبدل این مکان شرکت کنید تا برنده این جایزه شوید. جشن اصلی و مسابقه‌ی یاد شده در شب هالوین است، اما از دو شب قبل حال و هوای این محل کاملا تغییر کرده و هر شب برنامه‌های متنوعی از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح در Barbary Deli برگزار می‌شود. ورودی مراسم رایگان است اما باید سفارش نوشیدنی یا غذا دهید.

 

 

  Barbary Deli

 


آدرس: TRYP by Wyndham Hotel Dubai, Barsha Heights
تاریخ و ساعت: ۲۹ و ۳۰ اکتبر برنامه‌ی هالیون، ۳۱ اکتبر جشن اصلی هالوین، ۱۰ شب تا ۳ صبح

 


La Ville Hotel & Suites


این هتل چند سالی است که بازی‌های جذاب فرار از اتاق را با تم ترسناک و عالی در شب هالوین برپا می‌کند. جدا از محیط‌هایی که در هتل برای این بازی‌ها در نظر گرفته شده که دکور بندی عالی و بازی بسیار ترسناکی دارد، رستوران و کافه‌ی هتل جشنی سرشار از صدای موسیقی و لباس‌های مبدل دارد که جدا از بازی در آن‌ها نیز می‌توانید شرکت کنید. شرکت در بازی برای دو ساعت ۱۵۰ درهم خواهد بود و برای کل مراسم ۲۶۰ درهم.

 

 

  La Ville Hotel & Suites

 


آدرس: La Ville Hotel & Suites, City Walk
تاریخ و ساعت: ۳۱ اکتبر، ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

۲۴ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران