۷ کافه فوق‌العاده در سنت پترزبورگ برای شنیدن و لذت بردن از موسیقی زنده جاز

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ کافه فوق‌العاده در سنت پترزبورگ برای شنیدن و لذت بردن از موسیقی زنده جاز

سنت پترزبورگ شهر رویاها و افسانه‌ها، شهر شلوغی‌ها و وسعت‌ها، شهر داستان‌ها و رمان‌ها، شهر کاخ‌ها و تزارها، شهر امیدها و ناامیدی‌ها، شهری که شبانه‌روزی سرد اما پر از رویداد دارد، سالانه از هزاران هزار مهمان پذیرایی باشکوه می‌کند. چرا که تمامی امکانات اقامتی و رفاهی مناسب را برای مسافرانش فراهم آورده است. در سفر با تور روسیه به شهر کافه‌ها و رستوران‌ها اگر به دنبال بهترین مکان‌ها برای گوشن کردن به موسیقی جاز هستید. همراه ما باشید تا ۷ نقطه‌ی فوق‌العاده این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The heat


یک کافه‌ی شبانه‌ی عالی، شبیه به کافه‌های شبانه آمریکا در دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی. از آنها که رنگ سیاه تونالیته‌ی اصلی فضاسازش است و مبل‌ها و صندلی‌های چرمی زینت‌بخش شور و حالش. از آنها که می‌شود ساعت‌ها اوقات تکرار ناشدنی در آن تجربه کرد. از آنها که خاطره‌ای خوش و فراموش ناشدنی برای آدم می‌سازند. با رفتن به این کافه‌ی شبانه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های این شهر را هنگامیکه بهترین موسیقی‌های جاز را از یک بند معروف می‌شنوید نوش جان کنید. تنها نکته‎ی مهم درباره‌ی این کافه‌ی شبانه که درهایش همه روزه از ساعت ۷ شب تا ۳ صبح به روی مهمانانش باز است آن است که گاهی باید از شدت شلوغی پشت درش منتظر بمانید تا یک میز برایتان خالی شود.

 

 ۷ رستوران ۲۴ ساعته سنت پترزبورگ که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

 The heat

 


نشانی: خیابان بلینسکوگو ۹

 


۲- JFC jazz club


یک کافه‌ی شبانه‌ی خاص که با رفتن به آن می‌توانید شاهد هنرنمایی هنرمندان پست مدرن و آوانگارد شهر سنت پترزبورگ باشید. کافه‌ای که هرشب از ساعت ۷ تا ۱۱ درهایش به روی مشتریانش باز است و هرشب یک نفر خاص در آن مشغول نواختن موسیقی جاز می‌شود. کافه‌ای که برنامه‌های متنوعی دارد و برای اطلاع یافتن از برنامه‌هایش می‌توانید به سایت آن به نشانی نامش بروید. این مکان یکی از اصلی‌ترین مکان‌های گردهمایی هنرمندان جوان و آوانگارد شهر سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. بنابراین اگر علاقه‌مند به سپری کردن اوقات در فضاهای هنری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به سنت پترزبورگ رفتن به این مکان را تجربه کنید.

 

 

 JFC jazz club

 


نشانی: خیابان شپالرنایا ۳۳

 


۳- Dom 7


یک کافه‌ی شبانه‌ی خاص. از آنها که چشم‌اندازی زیبا از سنت پترزبورگ و کلیسای جامع‌اش به مشتریانش ارائه می‌دهد. از آنها که درهایش در واپسین ساعت شب تازه گشود می‌شود و چشم بیدار شهر به حساب می‌آید. از آنها که در ارتفاع قرار گرفته است و نگاه از بالا به پایین را به مشتریانش ارزانی می‌دارد. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌های این شهر را در کنار بهترین غذاها و دسرها می‌توانید نوش جان کنید و نیز قبل از سر زدن سپیده‌ی صبح موسیقی زنده‌ی جاز در آن بشنوید. درهای این کافه به جز آخر هفته‌ها از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Dom 7

 


نشانی: خیابان گریبادئووا ۷

 


۴- Jazz Philharmonic hall


در سفر به سنت پترزبورگ اگر به میزان کافی پول همراه خود دارید و هزینه‌ی سفر چندان برایتان اهمیتی ندارد به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این سالن کنسرت بروید و در یک فضای هنری و کلاسیک به تماشا و شنیدن موسیقی زنده جاز بنشینید. سالنی که بهترین موزیسین‌های داخلی و خارجی در آن برنامه اجرا می‌کنند و برای اطلاع پیدا کردن از برنامه‌های آن می‌توانید به وب‌سایتش مراجعه کنید.

 

  ۷ کافه‌ی معروف در سنت پترزبورگ که شب‌های پرشوری برای شما می‌سازند

 

 

 Jazz Philharmonic hall

 


نشانی: خیابان زاگورودنی ۷

 


۵- Red fox jazz cafe


یک کافه‌ی فرانسوی دنج و کوچک. از آن کافه‌های صمیمی که برای آدم تبدیل به یک خاطره‌ی ماندگار می‌شوند. از آنها که برای محلی‌ها تبدیل به پاتوق می‌شوند. با رفتن به این کافه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های شهر سنت پترزبورگ را با قیمت‌های مناسب نوش جان کنید. درهای این کافه به غیر از آخر هفته‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در بعضی شب‌های هفته با رفتن به این کافه شانس این را دارید که به موسیقی زنده جاز گوش دهید.

 

 

 Red fox jazz cafe

 


نشانی: خیابان مایاکوفسکوگو ۵۰

 


۶- Jimi Hendrix


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین نوشیدنی‌ها را در بهترین مکان‌ها نوش جان کنند. کافه‌ای که هرشب از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر می‌توانید به آن مراجعه کنید و بهترین ساعت حضور خود در سنت پترزبورگ را سپری کنید. با رفتن به این کافه همچنین می‌توانید به شنیدن انواع موسیقی جاز و دیدن انواع پرفورمنس‌ها بنشینید.

 

 

 Jimi Hendrix

 


نشانی: لیتنیب پراسپکت ۳۳

 


۷- Pianobar niko


یک کافه‌ی شبانه‌ی اروپایی عالی که می‌شود بهترین نوشیدنی‌ها را در آن نوش جان کردن و بهترین اوقات بودن در سنت پترزبورگ را پشت سر گذاشت. کافه‌ای که توانایی پذیرایی از ۵۰ نفر را به صورت همزمان دارد و بهترین نوازندگان این شهر را در فصول مختلف سال در خودش جمع می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۶ صبح به روی مشتریانش باز است.

 

 ۶ رستوران رمانتیک سن پترزبورگ مخصوص یک سفر عاشقانه

 

 

Pianobar niko 

 


نشانی: لیگوفسکی پراسپکت ۶۶

۲۱ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران