۷ رستوران مخصوص گیاه‌خوارن در نیکوزیا پایتخت زیبایی‌های قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۷ رستوران مخصوص گیاه‌خوارن در نیکوزیا پایتخت زیبایی‌های قبرس

قبرس یکی از بهترین کشورهای جهان برای گذراندن روزهای تابستانی و پاییزی سال است. کشوری که با بهترین غذاهای مدیترانه‌ای و بهترین هتل‌ها و ساحل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کشوری که شبانه‌روزی پر هیجان و تفریح برای مسافرانش می‌سازد و آنها را راضی و دلتنگ به کشورهایشان بازمی‌گرداند. کشوری ارزان قیمت که با هزینه‌ای کم می‌توان یک سفر لاکچری را در آن تجربه کرد. در سفرتان  با تور قبرس به این کشور اگر گیاه‌خوار هستید و به دنبال بهترین رستوران‌ها برای گیاه‌خواران می‌گردید. همراه ما باشید تا ۷ رستوران برتر این شهر مخصوص گیاهخواران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The home cafe


یک کافه‌ی عالی و صمیمی که می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی را در کنار بهترین برگرها و غذاهای گوشتی سفارش بدهید. بنابراین اگر در یک سفر جمعی به قبرس رفته‌اید این کافه یکی از بهترین کافه‌ها برای نوش جان کردن بهترین غذاهاست. چرا که هم می‌تواند نظر شما که گیاه‌خوار هستید را تامین کند و هم نظر دیگر همراهانتان را که شاید گوشتخوار باشند. کافه‌ای که بهترین سوپ‌های قارچ قبرس را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که ۱۰ نوع دسر یا پیش غذا متشکل از پنیر دارد و غذاهای سالم در آن سرو می‌شوند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. با رفتن به این رستوران در ساعات مناسب می‌توانید هر سه وعده‌ی اصلی غذایی را نوش جان کنید.

 

در سفر به قبرس، کجای نیکوزیا بهترین برگرها را میل کنیم؟

 

 

The home cafe

 


نشانی: مارکوس دراکو

 


۲- Inga’s veggie haven


مهم نیست که تازه گیاهخواری را شروع کرده‌اید یا دیر زمانی است که گیاهخوار شده‌اید. مهم نیست اگر در گیاه‌خواری نیز بد غذا هستید. چرا که این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای عالی مخصوص گیاهخواران را با قیمت‌های مناسب به شما عرضه می‌کند. رستورانی که بهترین سوپ‌ها و پوره‌های سیب‌زمینی در آن طبخ می‌شوند و در کنار سالادها سرو می‌شوند. سالادهایی که طرفداران فراوانی دارند و ریشه‌شان بازمی‌گردد به غذاهای آفریقایی. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی مشتریانش باز است و با رفتن به آن می‌توانید بهترین صبحانه‌ها و ناهارهای قبرس را نوش جان کنید.

 

 

Ingas veggie haven

 


نشانی: دیموناکتوس

 


۳- Green foods, fresh & bio


اگر به سلامتی خودتان و غذایی که نوش جان می‌کنید اهمیت ویژه می‌دهید و در عین حال گیاه‌خوار هستید شک نکنید که باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه غذاهایش از مواد تازه و بعضا غیر ارگانیک تهیه می‌شوند. جاییکه منوی غذایی متنوعی دارد و سلیقه‌ی طیف وسیعی از گیاهخواران را دربرمی‌گیرد. جاییکه همواره مملو از گردشگر است اما به گردشگران و مهمانانش به بهترین صورت خدمات ارائه می‌کند. بهترین سوپ‌ها و سالادهای قبرس را می‌توانید به قیمت‌های مناسب در این رستوران سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین فراموش نکنید در سفر به قبرس حداقل یک وعده صبحانه یا ناهار در این رستوران نوش جان کنید.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که بهتر است در سفر به نیکوزیا، پایتخت قبرس انجام دهید

 

 

Green foods

 


نشانی: کریاکو ماتسی ۱۰

 


۴- IL forno


یک رستوران عالی و ویژه در مرکز قدیمی شهر نیکوزا که به پیتزاها و پاستاهایش معروف است. در این رستوران ۱۸ نوع پیتزای مختلف طبخ می‌شود که انواع پیتزاهای سبزیجات نیز جزو آنهاست. پیتزاهایی که با ۲۱ سس مختلف طعم داده می‌شوند. با رفتن به این رستوران می‌توانید با انواع جدیدی از پیتزاهای سبزیجات آشنا شوید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و در سفر به قبرس به شما پیشنهاد می‌کنیم یک شب برای صرف یک شام خاطره‌انگیز و فراموش ناشدنی حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

IL forno

 


نشانی: لِدراس

 


۵- Freshly chopped


یک رستوران ویژه و جالب توجه در قبرس که به واسطه‌ی آشپزخانه و نوع طبخ غذایش در میان گردشگران بسیار معروف شده است. رستورانی که سالادهای خاص سرو می‌کند. سالادهایی که از ترکیب سبزیجات مختلف است و این ترکیبات را شما نیز می‌توانید به سرآشپز این رستوران پیشنهاد بدهید. سرآشپز این رستوران پس از گرفتن سفارش غذا و یا دستور غذا از شما شروع به خورد کردن سبزیجات مقابل دیدگان شما می‌کند و بعد با یک تزئینات ویژه غذایتان را برایتان آماده می‌کند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و همه‌ی وعده‌های غذایی را در منوی خود پوشش می‌دهد.

 

 

Freshly chopped

 


نشانی: تمیستوکویلی دروی

 


۶- Artisan’s burger bar


اگر به برگرها علاقه‌مندید و می‌خواهید بهترین برگرهای سبزیجات را در سفر به قبرس نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه شما را با مزه‌های جدید آشنا می‌کند. مزه‌هایی که تا همیشه زیر زبانتان باقی می‌مانند. درهای این رستوران همه روزه از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین برای نوش جان کردن بهترین شام‌ها و ناهارهای قبرس می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

۱۰ غذای سنتی و خوشمزه قبرس که در سفر به این کشور باید آنها را امتحان کنید

 

 

Artisans burger bar

 


نشانی: استاساندرو ۲۰

 


۷- Fanous Lebanese


در سفر به قبرس اگر علاقه‌مندید بهترین غذاهای گیاهی و سنتی این کشور را نوش جان کنید باید به این رستوارن تشریف ببرید. رستوارنی که از حبوبات پخته شده ترکیبات عالی با سبزیجات درست می‌کند و در اختیار مشتریانش می‌گذارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با رفتن به آن می‌شود متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سفر به قبرس را نوش جان کرد.

 

 

Fanous Lebanese

 


نشانی: سولونوس

۱۸ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران