۴ استودیوی عالی در استانبول برای تجربه‌ی بی‌نظیر یوگا

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۴ استودیوی عالی در استانبول برای تجربه‌ی بی‌نظیر یوگا

استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه به دلیل در اختیار داشتن برترین امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی، سالانه از هزاران هزار گردشگر سراسر دنیا پذیرایی می‌کند. شهر سرخی که به تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌های تاریخیش شناخته می‌شود و به مرکزخریدها و شهربازی‌هایش. شهری که به کافه‌های دنجش شناخته می‌شود و رستوران‌هایش. شهری که روزهای پر رویداد و شب‌های پر شوری دارد. شهری که در پناه خیابان‌ها و کوچه‌هایش می‌شود ساعت‌ها قدم زد و خاطره‌ها ساخت. شهری که می‌شود خاطرات بودن در آن را به ذهن سپرد و هیچگاه فراموش نکرد. در سفرتان با تور استانبول اگر اهل یوگا هستید و یا می‌خواهید اهل یوگا شوید. همراه ما باشید تا ۴ استودیوی معروف این شهر مخصوص یوگا را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Cihangir yoga


یک استودیوی فوق‌العاده که در استانبول شهرت فراوانی دارد و مخصوص خانم‌هاست. چرا که یک خانم آن را تاسیس کرده و روزانه در آن کلاس‌های مختلفی برگزار می‌کند. مرکزی که طبق آمارش بیش از ۱۰۰ کلاس در هفته برگزار می‌کند و تلاش دارد یوگا را وارد زیست مردمانی که با آن آشنایی ندارند کند. در این استودیو همچنین کلاس‌های آموزش مربیگری نیز برگزار می‎‌شود که با سفر به استانبول می‌توانید در این کلاس‌ها نیز شرکت کنید. مرکزی که درهایش همه روزه از ۹ صبح تا ۹ شب به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و خانم‌های باردار، دخترهای جوان و خانم‌های شاغل در اجتماع استقبال کنندگان از آن هستند. اگر پس از زایمان برای یک سفر به استانبول رفته‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این استودیو سر بزنید تا خیلی راحت و سریع از شر افسردگی پس از زایمان خلاص شوید.

 

گشت و گذار یک روزه در استانبول، شهر زیبایی‌های رویایی

 

 

Cihangir yoga

 


نشانی: سهانگیر ۵۱، مهلیسی مبوسان یوکوسو، سیهانگیر یوگا

 


۲- Yoga sala


در یک ساختمان ۶ طبقه در استانبول مرکزی واقع شده است که یکی از بهترین و معروف‌ترین مراکز یوگا در کشور ترکیه است. مرکزی که اتاق‌های بزرگش همه روزه مملو از علاقه‌مندان به یوگا است و همواره در آن یک فضای صمیمی در حال گسترش و شکل‌گیری است. فضایی که بیشتر توسط شهروندان استانبول ساخته می‌شود و گردشگران این شهر نیز به آن دامن می‌زنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید با رفتن به این مرکز امکان اینکه هم‌وطنان ایرانی را ببینید زیاد است. چرا که بسیاری از ایرانیان که برای کار و زندگی در استانبول ساکن هستند برای یوگا به این مرکز می‌آیند. در سفر به استانبول به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مرکز مراجعه کنید و یوگا را از این شهر برای خود به ارمغان و یادگار بیاورید.

 

 

Yoga sala

 


نشانی: تپسیک یولو کاداسی، آکگورن سوکاک، شماره ۳

 


۳- Naya Istanbul


در یک فضای گلخانه‌ای و زیبا، در یک جای پنهان شده لابه‌لای درختان و سرسبزی‌ها، مرکزی واقع شده است که به نوعی یک بهشت پنهان برای علاقه‌مندان به یوگا در استانبول به حساب می‌آید. مرکزی دنج که حیف است به استانبول بروید، علاقه‌مند به یوگا باشید و از آن دیدن نکنید. مرکزی که علاقه‌مندان زیادی دارد و روز کلاس‌های زیاد و مختلفی در آن برگزار می‌شود. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی علاقه‌مندانش باز است و برای آنها اوقات آرامش‌بخش و سلامتی افزایی را رقم می‌زند. بدون شک رفتن به این مرکز، کش و قوس دادن به بدن، آزاد کردن ذهن در دنیای خوبی‌ها و پاکی‌ها دستاورد بزرگی از سفر شما به استانبول خواهد بود.

 

مکان‌هایی که برای شنا در استانبول می‌توانید به آنها بروید

 

 

Naya Istanbul

 


نشانی: مادن محالسی بیوک آدا، یلماز تورک کاداسی، شماره ۹۶

 


۴- 40 Derece bikram yoga


یک مرکز مدرن و جدید در شهر استانبول که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است. مرکزی که علاقه‌مندان خاص خودش را دارد و یکی از معروف‌ترین دسته‌های علاقه‌مند به آن گردشگران هستند. چرا که نسبتا دسترسی شهری مناسبی دارد و کلاس‌های استانداردی در آن برگزار می‌شود. ۲۶ پوزیشن مختلف هر روز در بیشتر کلاس‌های این مرکز تمرین داده می‌شود تا ذهن و جسم به یک وحدت بی‌نظیر برسند و انسان را قدرتی تازه و نو بخشند. درهای این مرکز همه روزه از حوالی ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی علاقه‌مندانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 40 Derece bikram yoga

 


نشانی: تپسیک یولو کاداسی، آکگورن سوکاک، شماره ۳

۱۶ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران