۸ مکان فوق‌العاده در بمبئی برای قدم‌زدن‌ها و دویدن‌ها

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۸ مکان فوق‌العاده در بمبئی برای قدم‌زدن‌ها و دویدن‌ها

بمبئی یکی از زیباترین شهرهای هند، شهر رنگ‌ها و رقص‌ها و آرزوها، شهر بالیوود و یکی از بهترین شهرهای جهان برای گشت و گذارهاست. شهری که در ارائه‌ی خدمات رفاهی و اقامتی چیزی برای مسافرانش کم نمی‌گذارد و شبانه‌روزی پر هیجان برای آنها می‌سازد. شهری که امکان بهترین خریدها در سفر با تور هند را برایتان به ارمغان می‌آورد. در سفر به این شهر اگر به دنبال بهترین مکان‌ها برای قدم‌زدن‌ها و یا دویدن‌ها هستید. همراه ما باشید تا به جای‌جای آن سری بزنیم و ۸ مکان فوق‌العاده‌ی آن را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Marine Drive


در طلوع صبح ، هنگامیکه آفتاب شروع به رنگ انداختن در اجسام می‌کند خیابانی در این شهر وجود دارد که امکان دیدن زیبایی‌ها در یک مکان خلوت را برایتان فراهم می‌آورد. مکانی که اگر اهل دویدن و ورزش هستید می‌توانید در آن بدوید و اگر اهل قدم‌زدن هستید در آن قدم بزنید. خیابانی مشرف به دریایی عربی و در جنوب شهر بمبئی. خیابانی که پیاده‌راهش ۸ متر عرض دارد و ۴ کیلومتر طول. خیابانی که بعد از طلوع خورشید تبدیل به یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد این شهر می‌شود. قدم‌زدن در ساعات خلوت و پر ازدحام این خیابان یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات شما در سفر به بمبئی خواهد بود.

 

بهترین مکان‌های تفریحی بمبئی که باید به همراه فرزندان خود بروید

 

 

Marine Drive

 


۲- Joggers Park


در روزهای شلوغ و پرهیجانتان این شهر اگر هوای خلوتی و سکوت، هوای آرامش و آسایش به سرتان زد می‌توانید به پارک‌های این شهر بروید و لحظاتی را دور از صداها و شلوغی‌ها سر کنید. پیاده راه‌های جوگر پارک‌های این شهر یکی از بهترین مکان‌های آن برای قدم‌زدن‌ها و پیاده‌روی‌ها هستند. جاهاییکه می‌توانید در بهار و تابستان و پاییز و زمستان یکی از زیباترین تصاویر این شهر را ببینید.

 

 

Joggers Park

 


۳- ساحل Juhu


تلاقی شن‌ها و آب‌ها، آفتاب بیرون زده از لابه‌لای ابرها، صدف‌ها، سکوت‌ها و موج‌ها همه و همه فضایی را برای شما فراهم می‌آورند که در آن لذت ببرید از ساعت‌ها قدم‌زدن و گذاشتن جاهای پاهایتان روی شن‌ها. فضایی که در آن مرور می‌شود خاطرات گذشته‌ی شیرین‌تان. فضایی که در آن مرور می‌شود روزگار و آدم‌های دور و نزدیکتان. فضایی که قدم‌زدن در آن یک تخلیه‌ی هیجانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. فضایی که خودش تبدیل به یکی از خاطره‌های شیرین‌ در زندگی‌تان می‌شود.

 

بمبئی را بدون دیدن حداقل یکی از این آبشارها ترک نکنید

 

 

ساحل Juhu

 


۴- Worli sea face


یک موج‌شکن فوق‌العاده. جاییکه در آن می‌توانید قدم‌ بزنید و لذت ببرید و اگر اهل ورزش و دویدن نیز هستید بدوید و عرق بریزید. جاییکه یکی از مکان‌های توریستی این شهر به حساب می‌آید و عصرها نیز یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان این شهر. جاییکه می‌شود بهترین عکس‌های سفر به هند را در آن انداخت. جاییکه یکی از مکان‌های قرار عاشقانه در بمبئی به حساب می‌آید. بنابراین اگر در یک سفر عاشقانه به بمبئی رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مکان بروید و برای خودتان خاطره‌ای خوش بسازید.

 

 

Worli sea face

 


۵- Priyadarshini park


در یک فضای ساحلی، در جاییکه سرسبزی‌ها نیز آن را فراگرفته‌ است یکی از بهترین مکان‌های پیاده‌روی و تفریح بمبئی واقع شده است. جاییکه مسافران این شهر در کنار مردمان آن می‌توانند ساعت‌ها قدم بزنند و لذت ببرند. جاییکه در جنوب شهر بمبئی واقع شده است و در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز یک جای دنج به حساب می‌آید. جاییکه می‌شود در آن بود و بمبئی را به دور از رقص‌ها و رنگ‌ها و شلوغی‌هایش تجربه کرد. جاییکه خیابان سایه‌هاست. چرا که در کنار دریای عربی قرار دارد و از درختان پوشیده شده است.

 

قشنگ‌ترین تپه‌های بمبئی برای پیک‌نیک در سفر

 

 

Priyadarshini park

 


۶- Nirvana park


پارکی که در فضای امن آن می‌شود بود و راه‌ رفتن را به گونه‌ای خوش تجربه کرد. پارکی که در میان سرسبزی‌هایش آب و آبشار دارد و صدای زمین خوردن آب، گوش‌هایتان را از شنیدن هیاهوها و شلوغی‌ها دور می‌کند. پارکی که در روزهای پاییزی یکی از زیباترین نقاط بمبئی به حساب می‌آید. چرا که می‌شود محل بروز رنگ‌های طبیعی درختان. زردی‌ها و سرخی‌ها و نارنجی‌ها.

 

 

Nirvana park

 


۷- پارک جنگلی


درخت‌های سر به فلک کشیده، صخره‌های در باد و باران سائیده، چمن‌ها و سرسبزی‌های زیر قدم‌ها لهیده، همه و همه فضایی را برای شما در بمبئی می‌سازند که در آن می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و زیباترین تصاویر خلقت را ببینید. فضایی که در طلوع و غروب خورشید رویایی و جادویی می‌شود. هنگامیکه زمین رنگ می‌گیرد و رنگ می‌بازد.

 

 

پارک جنگلی

 


۸- Shivaji park


در یک پارک جادویی، در جاییکه پیاده‌روی در آن هویت دارد می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و بمبئی و مردمانش را کشف کنید. جاییکه صبح‌ها و عصرها پر از جوانلان ورزشکار این شهر می‌شود. جوانانی که با لباس‌های ورزشی پیاده‌راه عریض و طویل این پارک را می‌دوند و ورزش می‌کنند.

 

 

Shivaji park

 

۱۹ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران