بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

سوشی نوعی غذای ژاپنی است که به واسطه تنوع و طعم بسیار عالی، حالا به یکی از معروف‌ترین غذاهای دنیا بدل شده است. در دبی هم چند سالی است که از رستوران‌های ژاپنی پرتعداد تا سوشی‌بارهای درون مراکز خرید به فروش این غذای خوشمزه مشغولند. با این حال سوشی از آن دست غذاهایی است که باید بهترینش را تجربه کنید تا لذت واقعی‌اش را چشیده باشید. به همین خاطر ما لیستی از ۶ مکان عالی برای شما تهیه کرده‌ایم تا در سفر با تور دبی به آن‌ها مراجعه کرده و سفارش سوشی ژاپنی دهید.

 


Katsuya by Stark


یکی از بهترین و البته معروف‌ترین مکان‌ها برای سفارش سوشی Katsuya by Stark است که به واسطه حضور در مرکز خرید دبی، دسترسی به آن نیز راحت خواهد بود. از بابت اینکه این رستوران در یک مرکز خرید قرار گرفته خیلی ذهنیت بد به خود راه ندهید، برای خوردن غذا در Katsuya مخصوصا در فصولی که گردشگر زیادی به دبی می‌آید باید حتما از قبل میز رزرو کنید. بالکن این رستوران زیبا درست رو به فواره معروف مرکز خرید قرار گرفته و اگر زمان مناسبی برای خوردن سوشی به این مکان بروید، می‌توانید نمایش معروف این فواره را نیز به تماشا بنشینید، فقط در نظر داشته باشید برای ساعت‌های غروب و مصادف با این نمایش، بدون شک باید از قبل میز رزرو کنید.

 

 رستوران‌هایی عجیب و خاص در دبی برای گذراندن یک عصر دل‌انگیز همراه با کمی ماجراجویی 

 

 

  Katsuya by Stark

 


Nobu


خوب بودن سوشی به مهارت آشپز بر می‌گردد و استفاده درست او از ماهی تازه، برنج ژاپنی، چاقوهای تیز و نوری (نوعی جلبک دریایی) بر می‌گردد. Nobu یکی از بهترین سرآشپزان ژاپنی برای درست کردن سوشی را دارد و این امکان را نیز مهیا کرده تا درست کردن این غذای خوشمزه را نیز یاد بگیرید. البته به طور کلی Nobu رستورانی ترکیبی است و در کنار چند عنوان غذای معروف ژاپنی، غذاهایی از ملل مختلف را نیز سرو می‌کند. اسم این رستوران هم از روی اسم سرآشپز بسیار معروفش یعنی نوبو ماسوشیها برداشته شده که در خود دبی هم بسیار شناخته شده است.

 

 

  Nobu

 


Sushi


"سوشی" رستوران محلی ژاپنی‌ست که در محل هتل Grand Hyatt قرار گرفته اما مراجعه به آن برای عموم آزاد است. دکور چوبی بسیار زیبا و باغ سرپوشیده‌ی چشم‌نواز این مکان حال و هوایی متفاوتی برای مشتری ایجاد می‌کند که نمونه‌اش در کم‌تر جایی در دبی پیدا می‌شود. منوی رستوران سوشی با تعداد زیادی غذا پر نشده است، اما اگر برای خوردن یک غذای کلاسیک عالی همچون سوشی بخواهید به رستورانی بروید، کاملا سلایق مختلف را پوشش داده و به واسطه تعداد کم غذاها و مهارت سرآشپز، غذایی بسیار عالی را به روی میز می‌برد. از جذابیت‌های این رستوران کار کردن سرآَشپز در محیطی قابل رویت است و می‌توانید ببینید که چطور سوشی‌ها و ساشیمی‌ها آماده می‌شوند.

 

 ۶ چالش‌ هیجان‌انگیز غذاخوردن در رستوران‌های دبی برای عاشقان رقابت 

 

 

 Sushi

 


Okku


Okku به واسطه جوایزی که این سال‌ها می‌برد بسیار معروف شده و هر روز به تعداد مشتری‌هایش اضافه می‌شود. دکور مینیمالیستی و زیبایی دارد و سیاست آن استفاده از ماهی‌هایی است که به واسطه شکار بی‌رویه در معرض خطر نیستند. Okku یک رستوران کلاسیک ژاپنی نیست و در آن غذاهای ترکیبی زیادی پیدا می‌شود، اما بدون شک سوشی‌هایش از بهترین‌های دبی به حساب آمده و بی‌نهایت خوشمزه‌اند.

 

 

  Okku

 


Toko


این رستوران در مسیر از Downtown دبی به سمت مرکز خرید دبی قرار گرفته و یک رستوران زنجیره‌ای به حساب می‌آید که ابتدا کار خود را در سیدنی استرالیا آغاز کرده بود. مکانی عالی برای جمع‌های خانوادگی که هم محیطی در داخل برای نشستن دارد و هم مکانی رو باز، آشپزخانه‌ها هم به صورت نمایان است و روند آماده سازی غذا، قابل رویت. منوی Toko چندین غذای کلاسیک همچون سوشی، ساشیمی، چوانگ موشی و مواردی از این دست را در کنار غذاهای ترکیبی دارد. اگر قصد سفارش سوشی را داشته باشید، در Toko می‌توانید آن را طوری که دوست دارید سفارش دهید تا برایتان آماده سازند.

 

 ۵ رستوران ایتالیایی لوکس دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها 

 

 

 Toko

 


Miyako


اگر می‌خواهید فضایی کاملا ژاپنی را تجربه کنید، Miyako بهترین انتخاب ممکن برای شماست. شما در این رستوران می‌توانید در اتاقک‌های معروف رستوران‌های ژاپنی به خوردن غذا مشغول شوید فقط در نظر بگیرید که در این اتاقک‌ها باید کفش‌های خود را در آورده و روی زمین بنشینید. Miyako رستورانی گران‌قیمت به حساب می‌آید، اما در عین حال بسیاری آن را بهترین رستوران ژاپنی دبی به حساب آورده و بدون شک سوشی‌هایش از بهترین‌های این شهر است.

 

 

 Miyako

۱۷ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران