۴ کافی‌شاپ جذاب در دبی که از دید گردشگران پنهان مانده‌اند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۴ کافی‌شاپ جذاب در دبی که از دید گردشگران پنهان مانده‌اند

کم کم که از فصل گرما بیرون می‌آییم، سفر با تور دبی دوباره جان می‌گیرد و گردشگران زیادی به این شهر مدرن و زیبا سفر می‌کنند. همه‌ی مسافران به جایی برای نوشیدن چای یا قهوه، سفارش یک شیرینی یا حتی خوردن یک ساندویچ احتیاج دارند. جایی دنج و عالی که بتوانند از شلوغی مراکز دیدنی فرار کرده و ذر‌ه‌ای آرامش کسب کنند و دوباره به سراغ جاذبه‌های مقصد خود بروند. دبی از این دست کافه‌ها کم ندارد و ما در مقتدرسیر، قبلا چند کافه‌ی بسیار خوب را به شما معرفی کرده‌ایم که در بین محلی‌ها و گردشگران محبوبند و معروف. در ادامه اما ۴ کافه‌ی بسیار عالی را بر خواهیم شمرد که اگر چه خود شهروندان دبی به خوبی از آن استقبال می‌کنند، اما از نظر مسافران پنهان مانده‌اند.

 


Emirati Coffee Co


این کافی‌شاپ بسیار عالی از آن جهت خیلی شناخته شده نیست، چون به تازگی و در دو شعبه مختلف افتتاح شده است، یکی در الکوز و دیگری در خیابان الوصل. در این مکان خاص با محیطی گرم و دوست داشتنی همچون سالن پذیرایی خانه‌ها، قهوه‌های مخصوص و بسیار خوشمزه سرو می‌شود و اگر از طعم این قهوه خوشتان آمد می‌توانید دانه‌های بوداده قهوه را نیز خریداری کرده و با خود به خانه ببرید. Emirati Coffee Co بدون شک از آن کافه‌هایی‌ست که جان می‌دهد برای عکس‌های اینستاگرامی. با فرش‌های ایرانی، مبل‌های راحتی، چراغ‌های پرتعداد و استفاده از گیاهان متنوع در جاهای مختلف آن.

 

  ۵ کافه‌ی دبی که در آنها می‌توانید متفاوت‌ترین و بهترین شیک‌های دبی را نوش جان کنید 

 

 

Emirati Coffee Co

 


در منوی Emirati Coffee Co اگر چه مدل‌های بسیار متنوعی از انواع نوشیدنی می‌بینید اما تنها ۴ نوع کیک برای سفارش قرار داده شده است. این منو به دسته‌های مختلف از جمله نوشیدنی‌های سرد، سیاه، سفید، چای و ... دسته بندی شده و حتی در میان آن‌ها چهار نوع آب میوه هم دیده می‌شود. بخش زیادی از نوشیدنی‌ها بین ۱۷ تا ۲۵ درهم قیمت دارند که با توجه به کیفیت بالای آن‌ها، این قیمت دور از انتظار نیست.

 


Alchemy Dubai


این کافه جایی خاص در یکی از ویلاهای لوکس جمیراست که در آن چندین مکان مختلف برای نشستن وجود دارد و حتی یک استخر در محیط بیرونی آن مشاهده خواهید کرد. ویلایی مدرن با تم رنگی سفید که محلی عالی برای گذران وقت در یک بعد از ظهر فوق‌العاده در دبی محسوب می‌شود. نکته جالبی در مورد قهوه‌های این کافی‌شاپ وجود دارد و آن‌ هم این است که قهوه‌هایی که در نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود، همه در یک مزرعه کوچک خانگی کشت شده و در همان محل بو داده می‌شود. مجموعه مکانی که Alchemy Dubai در آن قرار گرفته، نمای لوکس و زیبا با دکور چوبی و همچنین شیوه‌ی خاص استفاده از دانه‌های قهوه خانگی آن را به مکانی خاص با نوشیدنی‌هایی بسیار با کیفیت بدل کرده است.

 

 

 Alchemy Dubai

 


متاسفانه در منویی که روی اینترنت منتشر شده چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد جز ۴ نوشیدنی مختلف که همه‌ی آن‌ها ۴۰ درهم قیمت دارند. این مسئله به خاطر این است که کیک‌ها و دسرهای این مکان به صورت روزانه پخت شده و در منو قرار می‌گیرد و هر روز شما با کیک‌هایی متفاوت سر و کار دارید.

 


Pastryology


Marina Cubes یکی از نقاط خاصی در دبی است که در عین زیبایی، از سیل جمعیت گردشگران تا حد زیادی در امان مانده و تنها آن‌هایی که با تحقیق مناسب به دبی سفر می‌کنند از آن باخبرند. Pastryology کافی‌شاپی تازه تاسیس در این منطقه است که تمام هم و غم خود را برای روی میز بردن با کیفیت‌ترین نوشیدنی‌های ممکن گذاشته و در کنارش همیشه کیک‌های کوچک خوشمزه‌ای نیز برای سفارش دادن دارد. فضای مدرن و خاص این کافی‌شاپ در همان ابتدا به شما می‌گوید که با جایی متفاوت روبرویید، فضایی متفاوت با استفاده از ته‌رنگ‌های بسیار روشن و دکوربندی مینیمالیستی.

 

 ۵ کافه فوق‌العاده‌ی دبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل‌چسب

 

 

 Pastryology

 


قیمت‌ها در منوی Pastryology نسبتا خوب است مخصوصا نسبت به جایی که در آن قرار گرفته اما در زمینه تنوع عملکردی عالی دارد. از مدل‌های مختلف قهوه‌های گرم و سرد تا مخلوط‌های نوتلا و آبمیوه در آن حاضر است و دسرها و کیک‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید اغلب آن‌ها را با قیمتی حدود ۲۵ درهم سفارش دهید.

 


Surge Coffee


این مکان را بسیاری به واسطه دوره‌های یادگیری و فروش دانه‌های بو داده می‌شناسند و همین باعث شده خیلی‌ها فراموش کنند که Surge Coffee، خود یک کافی‌شاپ عالی دارد که یکی از بهترین نقاط شهر برای خوردن قهوه‌هایی عالی به حساب می‌آید. این کافی‌شاپ با سر و شکلی ساده در الکوز واقع شده و با منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های قهوه محور را در منویش دارد.

 

 

 Surge Coffee

 


در لیست امروز ما، Surge Coffee از دیگران بسیار ارزان‌تر است و اغلب نوشیدنی‌هایش کم‌تر از ۱۷ درهم قیمت دارد. سه نوع کیک مختلف نیز در آن به فروش می‌رسد که به جز یک مورد ۱۷ درهمی، دو تای دیگر ۱۰ درهم هستند. حتی ساندویچ‌ها و خوراکی‌های کوچیک هم در این مکان به فروش می‌رسد که از جمله امتیازها‌ی آن محسوب می‌شود.

۱۵ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران