۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

ویتنام یکی از جادویی‌ترین نقاط جهان است که فضایی رویایی و بهشت‌سان برای گردشگرانش دارد. کشوری که زیر آتش جنگ با آمریکا سوخته اما چون ققنوس از نو زنده شده و حیاتی مجدد پیدا کرده است. کشوری که سالانه هزاران توریست را به خودش می‌کشاند و در شهرهای مختلفش از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور ویتنام به هوی آن، شهر قدیمی و جذاب این کشور باید دائما دوربین به دست داشته باشید. چرا که تمامی نقاط و مردمان این شهر قادرند نظر شما را جلب خودشان ‌کنند. به دنبال آشنایی بیشتر با این شهر اگر هستید همراه ما باشید تا ۱۰ نقطه‌ی عالی برای انداختن بهترین عکس‌های اینستاگرامی در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- شهر Hoi an ancient


شاید باورتان نشود جای‌جای خیابان‌ها و فضاهای عمومی و کوچه پس کوچه‌های هوی آن همه و همه از نقاطی به حساب می‌آیند که شما را مجاب به عکس انداختن و بارگذاری عکس در صفحات اجتماعی می‌کنند. خانه‌های قدیمی، مردمان کوتاه قامت بلند همت، پل‌ها، دیوارها و دیوار نوشته‌ها همه و همه یعنی زیبایی. یعنی تاریخ. یعنی چیزهایی که باید ثبت شوند و بمانند.

 

 بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در هوشی مین ویتنام 

 

 

 Hoi an ancient

 


۲- روستای Tra que vegetable


یک روستای فوق‌العاده که نزدیک به ۳۰۰ سال قدمت دارد. روستایی که سراسر سبز و دیدنی‌ست. چرا که پر از سبزیجات است. با رفتن به این روستا می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و سرتاسرش را با لذت رکاب بزنید و کشف کنید. همچنین می‌توانید در کلاس‌های آشپزی‌اش شرکت کنید و طریقه‌ی پخت چند کلوچه‌ی خوشمزه را بلد شوید. همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب مردمان این روستا با برگزاری تورهای مختلف از حضور گردشگران این شهر استقبال می‌کنند.

 

 

 Tra que vegetable

 


۳- ساحل An bang


در فاصله‌ی ۶ کیلومتری از مرکز شهر هوی آن ساحلی قرار دارد که یکی از بهترین سواحل ویتنام است. جایی پر از سکوت و آرامش که لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد. جاییکه شما را به تماشای امواج ملایم آب وامی‌دارد و خورشیدی که بر شفافیت آن می‌تابد و منعکس می‌شود. تماشای طلوع و غروب آفتاب ویتنام هنگامیکه این ساحل و زیبایی‌اش پیش زمینه‌ی دوربین نگاه شما را می‌پوشانند از به یادماندنی‌ترین تصاویر ویتنام برایتان خواهد بود.

 

 

 An bang

 


۴- خانه سنتی Phung hung


خانه‌ای قدیمی که تاریخ ساختش بازمی‌گردد به سال ۱۷۸۰ میلادی. خانه‌ای که تلفیقی از معماری چینی و ژاپنی و ویتنامی است و یکی از میراث‌های معماری این شهر به حساب می‌آید. خانه‌ای که در سفرتان به ویتنام همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر می‌توانید از داخل آن دیدن کنید و عکس‌های به یادماندنی بیندازید.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

 

 

 خانه سنتی Phung hung

 


۵- پل Japanese covered


پلی که ژاپنی‌ها در قرن هجدهم ساخته‌اند و یکی از زیبایی‌های خاص این شهر به حساب می‌آید. پلی که شب‌ها زیر نور چراغ‌ها زیبایی دو چندانی پیدا می‌کند.

 

 

 پل Japanese covered

 


۶- روستای Thanh ha potery


بیش از ۴۰۰ سال است که در این روستا بهترین صنایع دستی هوی آن ساخته و پرداخته می‌شود. صنایعی که به عنوان یادگاری‌های سفر می‌توانید آنها را خریداری کنید. کاسه‌ها، بشقاب‌ها، کوزه‌ها و وسایل تزئینی کوچک و بزرگ تنها گوشه‌ای از هنرهایی هستند که در این روستا امکان بروز پیدا می‌کنند. در سفرتان به این روستا می‌توانید به دیدار هنرمندان گمنام جهان بروید و از آنها و هنرشان بهترین عکس‌ها را بیندازید.

 

 

 روستای Thanh ha potery

 


۷- روستای Kim bong carpentry


این روستا نیز یکی دیگر از روستاهای معروف هوی آن است که صنایع دستی و هنری این شهر در آن تولید می‌شود. بیشتر محصولات این روستا مربوط به کارهای هنری با چوب است. بنابراین در سفر به هوی آن اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید حتما باید به این روستا سری بزنید. روستایی که هر روزه تورهای زیادی برای بازدید از آن برگزار می‌شود.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

  Kim bong carpentry

 


۸- بازار مرکزی هوی آن


یک بازار روزانه‌ی شهری، یک بازار رنگارنگ که هرچه بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید و بخرید. بازاری که همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۴ عصر در این شهر برپا می‌شود و محل تلاقی زیست روزمره‌ی مردم و نگاه ناظر گردشگران است. با رفتن به این بازار جدای از آنکه می‌توانید عکس‌های درجه یک بیندازید، می‌توانید سوغاتی‌های مدنظر خود از سفر به ویتنام را نیز خریداری کنید.

 

 

 بازار مرکزی هوی آن

 


۹- چایی خانه‌ی Reaching out


یک کافه‌ی فوق‌العاده که بهترین نوشیدنی‌های گرم را می‌توانید در آن نوش جان کنید و همزمان بهترین عکس‌ها از زیست کافه‌ای و روزمره‌ی مردمان را نیز بیندازید. درهای این چایی خانه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها به گرمی استقبال می‌کند.

 

 

 چایی خانه‌ی Reaching out

 


۱۰- رودخانه Bon


یک رودخانه‌ی زیبا که لنج‌ها و قایق‌های کوچک در آن پهلو گرفته‌اند. رودخانه‌ای که آسمانی صاف سقف آن را پوشانده است و اجازه‌ی انداختن عکس‌هایی عالی را به شما می‌دهد.

 

 

رودخانه Bon

۲۲ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران