۷ رستوران ویژه در سنت پترزبورگ با نمایش چشم‌اندازی دلفریب و رویایی از شهر

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ رستوران ویژه در سنت پترزبورگ با نمایش چشم‌اندازی دلفریب و رویایی از شهر

سنت پترزبورگ شهر کاخ‌های مجلل و دیدنی، شهر شکوه و جلال، شهر شب‌های روشن و بی‌قرار یکی از بهترین مقاصد دنیا برای سفرهای تابستانی و پاییزی است. شهری که می‌شود در پناه بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و کافه‌هایش زمان‌های به یادماندنی و لذت‌بخش صرف کرد. شهری که مناظر فوق‌العاده‌ای از هستی پیش چشمان گردشگرانش قرار می‌دهد. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال بهترین رستوران‌های واقع شده در ارتفاع هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران ویژه که چشم‌اندازی پانورامیک از این شهر به شما ارائه می‌دهند را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Solaris lab


کافه رستورانی واقع شده در طبقات فوقانی سیتی سنتر سنت پترزبورگ که بیشتر مشتریانش نه به خاطر غذاها و نوشیدنی‌ها بلکه به خاطر چشم‌اندازه ویژه‌ای که این رستوران به آنها ارائه می‌دهد پا به آن می‌گذارند. رستورانی اروپایی که بهترین غذاهای روسیه‌ای را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته منوی این رستوران خالی از غذاهای بین‌المللی لذیذ نیست. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است و با دو وعده‌ی اصلی غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند. در این بین اما شما می‌توانید برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها و دسرها و دمنوش‌ها نیز به آن مراجعه کنید و زمانی چند را خوش بگذرانید.

 

۷ رستوران ۲۴ ساعته سنت پترزبورگ که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

Solaris lab

 


نشانی: پریلوک پرگووا ۱۸

 


۲- Floor ۴۱


در طبقه‌ی ۴۱ ساختمانی واقع در میدان قانون اساسی سنت پترزبورگ رستورانی واقع شده است که از ارتفاع ۱۴۰ متری چشم‌اندازی ویژه از این شهر به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستورانی که یکی از معرف‌ترین رستوران‌های شمال اروپاست و در آن می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی معروف را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مهمانانش باز است و در رزوهای آخر هفته ۲ ساعت به ساعات کاری آن اضافه می‌شود. در سفرتان به سنت پترزبورگ به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب را برای صرف شام به این رستوران اختصاص بدهید. چرا که با رفتن به این رستوران شانس تماشای سنت پترزبورگ رویایی را از ارتفاع دارید.

 

 

 Floor ۴۱

 


نشانی: پلشچاد کانستتوتسی ۲/۳

 


۳- Barashki


رستورانی زیبا و رویایی برای آنها که می‌خواهند در یک نورپردازی و دکور رمانتیک بهترین غذاها را نوش جان کنند. رستورانی که در یک سفر عاشقانه حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم به آن سری بزنید اما اگر مجردی و یا با دوستان‌تان به سنت پترزبورگ سفر کرده‌اید نیز باز هم می‌توانید به آن بروید و درحالیکه چشم‌انداز زیبایی از این شهر مقابل دیدگان‌تان قرار دارد غذایتان را نوش جان کنید. کلیسای St Isaac’s یکی از زیباترین بناهایی است که در پنجره‌های بزرگ این رستوران می‌توانید تماشا کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای جمعه و شنبه ساعت کاری خود را تا ۴ صبح افزایش می‌دهد.

 

۶ رستوران رمانتیک سنت پترزبورگ مخصوص یک سفر عاشقانه

 

 

 Barashki

 


نشانی: یولیتسا یفیمووا ۲

 


۴- Luce


یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های شهر سنت پترزبورگ که در قصر بزرگ این شهر واقع شده است. رستورانی که بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را می‎شود در آن سفارش داد و نوش جان کرد. رستورانی که به شما امکان دیدن بناهای مهم و تاریخی سن پترزبورگ را از ارتفاع می‌دهد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب به روی مهمانانش باز است و از حضور آنها استقبالی گرم می‌کند.

 

 

 Luce

 


نشانی: ایتالیانسکایا یولیتسا ۱۵

 


۵- Sky bar and lounge


یک کافه‌ی شبانه که پرشورترین شب‌های سنت پترزبورگ را در ارتفاع برایتان می‌سازد. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مهمانانش باز است و از آنها با بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که امکان دیدن شهر و زیبایی‌هایش را در ارتفاع ۶۹ متری برای مهمانانش فراهم می‌آورد.

 

۸ فست‌فود معروف سنت پترزبورگ که بهترین برگرهای این شهر را دارد

 

 

 Sky bar and lounge

 


نشانی: لرمونتووسکی پروسپکت ۱/۴۳

 


۶- Roof 18


یک رستوران دو طبقه که بهترین غذاهای روسی را درحالیکه زیباترین مناظر شهری مقابل دیدگانتان قرار دارد می‌توانید نوش جان کنید. رستورانی که در روزهای تابستانی و گرم سال تراس آن یکی از زیباترین نقاط سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. از نکات ویژه درباره‌ی این رستوران آن است که در بعضی شب‌ها بندی متشکل از جوانان روسی در آن به صورت زنده می‌نوازند و شما را مهمان موسیقی این شهر می‌کنند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مهمانانش باز است و در روزهای آخر هفته ۳ ساعت به ساعات کاری پایانی آن اضافه می‌شود.

 

 

 Roof ۱۸

 


نشانی: پتروگرانسکایا امبانکمنت ۱۸

 


۷- پانارومیکا


یک رستوران مجلل با پنجره‌هایی بزرگ که موسیقی زنده در آن نواحته می‌شود و هرشب مهمانان زیادی از شهر سنت پترزبورگ را به خودش اختصاص می‌دهد. رستورانی که در روزهای گرم سال یکی از بهترین نقاط سنت پترزبورگ برای صرف ناهار است و در شب‌های سرد سال یکی از بهترین نقاط برای نوش جان کردن شام. درهای این رستوارن همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است.

 

 

پانارومیکا

 


نشانی: مالیی پروسپکت ۵/۲

۱۰ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران