۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز

استانبول شهر خاطره‌سازی‌ها و خاطره‌ بازی‌هاست. شهری که بهترین هتل‌ها و پارک‌ها و مرکزخریدها و کافه‌ها و رستوران‌های کشور ترکیه را در اختیار دارد. شهری که سالانه هزاران هزار مسافر را به خودش می‌کشاند و از آنها با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال آشنایی با بهترین هتل‌ها برای اقامت هستید. همراه ما باشید تا ۹ هتل لاکچری این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هتل چهار فصل بسفر


در یک منطقه‌ی فوق‌العاده در استانبول، در مجاورت تنگه‌ای که باعث جدایی بخش اروپایی از بخش آسیای این شهر شده است هتلی واقع شده که تاریخ ساخت آن بازمی‌گردد به قرن نوزدهم. هتلی که با ۱۷۰ اتاق و ۲۵ سوئیت از مهمانانش پذیرایی می‌کند. هتلی که استخر آن یکی از معروف‌ترین استخرهای کشور ترکیه به حساب می‌آید. استخری رو به تنگه‌ی بسفر که دور و اطراش را صندلی‌ها و سایه‌بان‌های زیبا پر کرده‌اند.اگر سر به زیر آب این استخر فروببرید می‌توانید صدای موسیقی گوش‌نواز زیبایی را بشنوید.

 

 استانبول را پیش از تجربه‌ی تفریح‌های دریایی تنگه‌ی بسفر ترک نکنید 

 

 

 هتل چهار فصل بسفر

 


۲- Park Hyatt


در محله‌ی نیسانتاسی شهر استانبول در ساختمانی کهن و باشکوه که تاریخ ساختش بازمی‌گردد به ۱۹۲۲، هتلی واقع شده است شیک و مجلل. هتلی که نورپردازی ساختمانش در شب‌ها چشم هر توریست و گردشگری را به خودش خیره می‌کند. هتلی با تمام امکانات عالی اقامتی و رفاهی از جمله مرکز مراقبت از زیبایی و باشگاه ورزشی. استخر این هتل در طبقه‌ی همکف آن یکی از مفرح‌بخش ترین بخش‌های آن است.

 

 

Park Hyatt

 


۳- W Istanbul


هتلی مدرن و مجلل در مرکزشهر استانبول و در فاصله‌ی کوتاهی از مرکزخرید نیسانتاسی این شهر. هتلی  با امکانات فوق‌العاده که قادر است هرلحظه مهمانانش را از کیفیت و شدت خدماتش شوکه کند. هتلی که بهترین کباب‌های ترکی را در رستورانش سرو می‌کند و به صورت ۲۴ ساعته از مسافران پذیرش انجام می‌دهد.

 

 ۵ رستوران مشهور استانبول برای خوردن بهترین کباب‌های ترکی 

 

 

 W Istanbul

 


۴- The ritz carlton Istanbul


هتلی واقع شده در یکی از مهمترین میدان‌های شهری آسیا و اروپا یعنی میدان تکسیم. هتلی که بهترین مناظر شهری را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که بهترین امکانات اقامتی را دارد و با پنجره‌ی بزرگ اتاق‌هایش طلوع و غروبی زیبا از خورشید به مسافرانش عرضه می‌کند. هتلی که اقامت در آن چندان ارزان نیست اما بسیار خاطره‌انگیز است.

 

۸ تفریح گردشگری ناب برای بازدید از خیابان تکسیم استانبول

 

 

The ritz carlton

 


۵- St. Regis Istanbul


هتلی ۷ طبقه در قسمت اروپایی شهر استانبول که رستوران و کافه‌اش در طبقات فوقانی آن قرار دارند تا هنگام نوش جان کردن بهترین خوراک‌ها و نوشیدنی‌های ترکی، بهترین منظره‌ها نیز پیش‌روی مسافران این هتل باشد. جاییکه یک مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی فوق‌العاده برای مهمانانش دارد و تزئینات نه چندان پیچیده‌ی اتاق‌هایش آرامش را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورند.

 

 

 St. Regis Istanbul

 


۶- Raffles Istanbul


یک هتل بزرگ، باشکوه و مدرن. هتلی که تلاقی هنرهای تجسمی و معماری است. هتلی که نشانی از سنت و دوران عثمانی نمی‌توانید در آن ببینید و بودن در آن به مانند بودن در بهترین هتل‌های اروپایی است. جاییکه تمامی امکانات هتل‌های لوکس ۵ ستاره‌ی دنیا را دارد و همه‌ی آنهایی که برای یک سفر لاکچری به استانبول سفر می‌کنند اقامت در این هتل را در رأس انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. مرکز نگهداری از کودکان، دو رستوران بزرگ، استخری شیک و مرکز مراقبت از سلامتی و زیبایی تنها اندکی از امکانات پرشمار این هتل به حساب می‌آیند.

 

 

 Raffles Istanbul

 


۷- Shangri la bosphorus


هتلی که ۱۸۶ اتاق دارد و به سبک معماری شرق آسیا طراحی و معماری شده است. هتلی تمیز که تمامی امکانات لوکس را در خود دارد و به مهمانانش در بهترین رستوران، استخر، لابی و باشگاه ورزشی خدمات ارائه می‌کند. از نکات ویژه درباره‌ی این هتل آن است که یک حمام سنتی ترکی درجه یک دارد که مورد علاقه‌ی بسیاری از مهمانان این هتل است.

 

 هتل شانگری لا بسفروس؛ تجربه یک سفر لوکس و رویایی 

 

 

Shangri la bosphorus

 


۸- Ciragan palace kempinski


در منطقه‌ی بشیکتاش، در منطقه‌ای اروپایی، در جایی مشرف به تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌هایش هتلی واقع شده است بزرگ و باشکوه. هتلی که فضای عمومی آن یکی از زیباترین و بهترین فضاهای عمومی شهر استانبول است. هتلی که در استخر آن می‌شود طلایی‌ترین زمان‌های روز یعنی طلوع و غروب خورشید را به نظاره نشست و لذت برد. ۳ رستوران موجود در این هتل بهترین غذاهای ترکی را که هیچ وقت مزه‌شان از زیر زبانتان بیرون نمی‌رود سرو می‌کنند.

 

 

 Ciragan palace

 


۹- Grand hyatt Istanbul


یک هتل شهری فوق‌العاده در مجاورت میدان تقسیم که موقعیت جغرافیایی‌اش دسترسی شما به جای‌جای استانبول را تسهیل می‎‌کند. هتلی که در پناه اتاق‌هایش می‌شود با آرامش استراحت کرد و در استخر زیبایش خستگی‌های ناشی از گشت و گذارهای گردشگرانه را از تن بیرون برد. اتاق‌های این هتل تمامی امکانات لازم و لوکس را برای اقامت دارند.

 

 

Grand hyatt

۱۴ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران