زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

فیلیپین با داشتن سواحل گرم و زیبا، شهرهای تاریخی، آب و هوایی غالبا آفتابی و مناظر متنوع، به عنوان مقصدی بسیار جذاب با کشورهایی همچون اندونزی و تایلند رقابتی تنگاتنگ دارد. این کشور زیبا به تنهایی حدود ۷۰۰۰ جزیره مختلف را ارائه می‌دهد که گرچه همگی آن‌ها گردشی و توسعه یافته نیستند اما خبر از تنوع و گستردگی جاذبه‌های دیدنی این کشور را می‌دهد. برای کشف زیبایی‌های مختلف این کشور در سفر با تور فیلیپین زیباترین شهرهای آن را کاوش کنید.

 

 

داراگا

داراگا شهری بازاری و عجیب و غریب واقع در جنوب شرقی لوزون است. این شهر روستایی که در سایه کوه مایون قرار گرفته دارای جاذبه‌های دیدنی طبیعی و فرهنگی متعددی است. کلیسای چشمگیر داراگا که بر روی تپه‌‌ای مشرف به آتشفشان قرار گرفته از دیدنی‌های برجسته و زیبای شهر محسوب می‌شود. این کلیسا در سال ۱۷۷۳ با استفاده از سنگ‌های آتشفشانی ساخته شده و از لحاظ قدمت و ساخت و ساز همواره مورد توجه بوده است. در شمال غربی شهر کلیسای Cagsawa، یکی دیگر از نقاط دیدنی برجسته است که باید از آن دیدن کنید. به علاوه این کلیسا در اوایل قرن ۱۹ام زمانی که آتشفشان مایون فوران کرد میزبان مردمی بود که در آن پناه گرفته بودند. مزارع سرسبز و تپه‌های اطراف از دیگر مناطقی هستند که می‌توانید در آن‌ها پیاده‌روی کرده و از مناظر زیبایشان لذت ببرید.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

 داراگا

 

 

آدرس: Daraga, Albay, Philippines

 

 

تاگایتای

تاگایتای یکی از شهرهای اطراف مانیل با یک ساعت فاصله، از مقاصد محبوب این شهر برای سفرهای روزانه است. یکی از نقاط دیدنی شهر که باید برای آن حتما از تاگایتای دیدن کنید، کوچک‌ترین آتشفشان ثبت شده دنیا یعنی تال است. مناظر اطراف این آتشفشان بسیار زیبا دیدنی بوده و همیشه گردشگران کنجکاو را به سمت خود می‌کشاند. گرچه این آتشفشان عملا داخل تاگایتای نیست اما قله آن از این شهر نما دارد. اما اگر دوست داشته باشید از این آتشفشان دیدن کنید می‌توانید طول دریاچه را رد کنید و از کوه بالا بروید. بی‌شک مناطر دیدنی این کوه نظر مساعد شما را برای همیشه جلب خواهد کرد. این شهر آب و هوایی خنک و تمیز با مردمی به شدت مهربان و دوست داشتنی دارد که لذت بازدید از شهر را دو چندان می‌کند. اسب سواری، دوچرخه سواری و پیکنیک از جمله محبوب‌ترین فعالیت‌های این شهر کوچک هستند.

 

 

 تاگایتای

 

 

آدرس: Tagaytay, Cavite, Philippines

 

 

Baclayon

باکلایون اولین شهر دارای شهرداری این کشور است که در اواخر قرن ۱۶ام توسط اسپانیا تاسیس شد. از جاذبه‌های اصلی این شهر می‌توان به کلیسای بایلاکون که گنجینه فرهنگی ملی و همچنین نشانه ملی تاریخی این منطقه محسوب می‌شود اشاره کرد. اگر چه این کلیسای تاریخی در سال ۲۰۱۳ و در طول زلزله شدیدا آسیب دیده، اما موزه مجاور آن برای کاوش همچنان باز است. جدا از کلیسای معروف و مشهور آن، این شهر پر از خانه‌های استعماری زیبا و دیدنی است که می‌توانید بین آن‌ها گشت زنی کرده و از ظاهر زیبایشان عکاسی کنید. همچنین این شهر یکی از بهترین مقاصد برای تماشای نهنگ‌ها و شنای دلفین‌ها در جزیره پامیلاکان نیز هست.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در سفر به مانیل انجام دهید

 

 

 Baclayon

 

 

آدرس: Baclayon, Bohol, Philippines

 

 

ویگان

ویگان یک منطقه میراث جهانی یونسکو و البته یکی از قدیمی‌ترین شهرهای فیلیپین است. Calle Crisologo، به عنوان مرکز تاریخی شهر، همیشه ترافیک بالای وسایل نقلیه را به خود می‌بیند. این خیابان برجسته با زیبایی‌های حفظ شده، خانه‌های تجاری دوران استعماری و کلیساهای باروک از دیدنی‌ترین نقاط شهر شمرده می‌شود. بسیاری از این ساختمان‌های زیبا خانه‌های شخصی‌ای بودند که به محل اقامت و موزه تبدیل شده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید به عنوان گردشگر کاوشی کامل و از نزدیک در این ساختمان‌ها داشته باشید. معماری منحصر به فرد این شهر قرن ۱۶امی، عناصر معماری محلی، چینی و اروپایی را به ارمغان می‌آورد. این شهر به عنوان بهترین نمونه شهر دوره استعماری اسپانیایی در آسیا شناخته می‌شود.

 

 

 ویگان

 

 

آدرس: Vigan City, Ilocos Sur, Philippines

 

 

Baguio

باگویو به عنوان "پایتخت تابستانی فیلیپین" در ابتدا به عنوان مقصدی گردشی و استراحتگاهی برای آمریکایی‌ها در اوایل قرن ۲۰ام طرح ریزی شد. این شهر که در ارتفاع ۱.۵ کیلومتری از سطح دریا قرار گرفته آب و هوایی کاملا خنک و دلخواه با مناظر دیدنی شگفت انگیز است. هم مردم بومی کشور و هم گردشگران از کاوش در این منطقه لذت می‌برند و دوست دارند در طبیعت بکر آن گردش کنند. این شهر با پارک‌های زیبا، درختان کاج و ساختمان‌های تاریخی، محل فوق‌العاده‌ای برای گردش، جستجو، پیاده‌ روی و اسب سواری است. شما می‌توانید در هوای سالم و تمیز آن بهترین اکسیژن زمین را به ریه بکشید و از دیدن مناظر آن لذت ببرید. مرکز خرید اصلی این شهر هم برای خرید سوغاتی‌های دست‌ساز محلی به گردشگران توصیه می‌شود.

 

 

 Baguio

 

 

آدرس: Baguio, Benguet, Philippines

۰۹ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران