تجربه‌ی اقامتی لوکس و شگفت‌انگیز در هتل شرایتون گرند بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
تجربه‌ی اقامتی لوکس و شگفت‌انگیز در هتل شرایتون گرند بانکوک

وقتی از جنوب شرقی آسیا صحبت می‌کنیم معمولا تمامی افراد از شهر به کشورهای این منطقه بالخص تایلند لذت می‌برند.طبق آمارها بانکوک به عنوان پایتخت این کشور خود به تنهایی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در جنوب شرقی آسیا است. بنابراین اگر تمایل دارید تجربه‌ای شگفت انگیز از اقامت در این شهر را داشته باشید می‌توانید در Sheraton Grande Sukhumvit بمانید. با این که گزینه‌های اقامت در این شهر فراوان است اما ما برترین دلایل برای اقامت در این هتل در سفر با تور تایلند را بررسی خواهیم کرد.

 

 

راحتی بی‌نظیر و لوکس در هتل شرایتون گرند

این هتل از زمان تاسیس تا کنون مجموعه بی‌نظیری از خدمات رفاهی لوکس را در اختیار مهمانانش قرار داده است. دقیقا به همین دلیل است که بعد از سال‌ها نه تنها از محبوبیت این هتل کم نشده بلکه همچنان به عنوان یکی از برترین انتخاب‌های موجود در بانکوک همچنان در صدر فهرست مانده است. این برج ۳۳ طبقه سعی کرده انواع خدمات رفاهی و لوکس را در خودش جای دهد و با استفاده از انواع مجسمه‌های چشمگیر به تلطیف فضای داخلی پرداخته است. این ویژگی بیشتر به اتاق‌ها و آرامش و آسایش مهمان‌ها گسترش یافته است.

 

معرفی هتل‌های عاشقانه کنار ساحلی بانکوک

 

 

هتل شرایتون گرند بانکوک

 

 

محل قرارگیری بی‌نظیر در قلب خیابان سوخومویت

سوخمویت طولانی‌ترین بلوار نه تنها در تایلند بلکه در کل دنیا بوده که از جاذبه‌های متنوع و چشمگیری پوشیده شده و حالا این هتل درست در قلب این جاده قرار گرفته است. این بدان معناست که بهترین چیزها در نزدیکی هتل در دسترس شما قرار دارد. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به نقاط مهم تاریخی، معابد برجسته شهر مثل وات فو، گرند پلیس، خانه جیم تامپسون، مرکز مترو و بسیاری دیگر برسید. به علاوه برای گشت و گذار و کاوش و خرید هم بسیاری از مراکز خرید در دسترس‌تان قرار دارند. یکی از این مراکز که با چند دقیقه پیاده روی به آن می‌رسید مرکز خرید ترمینال ۲۱ است. در فاصله کمی بازار هفتگی چاتوچاک، امپریوم، سنترال ورلد، EmQuartier و بسیاری دیگر برای رفتن وجود دارند.

 

 گشت و گذاری در خیابان خائوسان بانکوک؛ مرکز پیاده‌روی جهان 

 

 

 هتل شرایتون گرند

 

 

اتاق‌های لوکس بازسازی شده

این هتل چیزی جز بهترین‌ها را به شما ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل است که آن‌ها اتاق‌ها را مورد بازسازی قرار دادند تا با توجه به مد روز و تکنولوژی بهترین‌ها را فراهم کرده باشند. مثلا شما می‌توانید از بهترین سرعت ممکن اینترنت در این هتل استفاده کنید. در حال حاضر ۴۰۰ اتاق لوکس و راحت با حداقل امکانات رفاهی استاندارد مثل دوش اختصاصی و وان حمام، گاوصندوق، لوازم حمام، تلوزیون صفحه تخت، مجموعه تخت لاکچری، سرویس ۲۴ ساعته، باغ های بیرونی/ پاسیو، جکوزی، سالن‌های ناهارخوری زیبا و بسیار دیگری را ارائه می‌دهد.

 

 

هتل شرایتون گرند بانکوک

 

 

باغ‌های تایلندی برای رفاه بیشتر سوییت‌ها

شرایتون برای این که هر چه بیشتر طعم اقامت در تایلند را به شما بچشاند باغ‌های تایلندی را سوییت‌ها طراحی کرده است. این هتل با سه باغ تایلندی مختلف که با نیکمت و مجسمه تزئین شده فضای دلچسب‌تری به سوییت‌ها بخشیده است. شما می‌توانید از نمای بی‌نظیر باغ‌ها لذت ببرید و بر روی نیمکت‌ها و صندلی‌ها لم بدهید و آرامش بگیرید. یا در جکوزی بروید و با نمای این باغ‌های گرمسیری از استراحت‌تان لذت ببرید.

 

 

هتل شرایتون گرند بانکوک

 

 

مناطق سرسبز میان استخرهای روباز

شاید شرایتون در وسط منطقه شهری قرار گرفته باشد اما به واسطه استخرهای روبازی که با قسمت‌های پوشش گیاهی تزئین شده‌اند شما را از حس و حال شهری دور می‌کنند به طوری که حس می‌کنید در خارج از شهر و در ساختمانی مجزا اقامت دارید. منطقه جذابی که در طبقه سوم واقع شده و توسط یک باغ گرمسیری و همچنین رستوران تایلندیThe Sala احاطه شده از آن ویژگی‌هایی‌ست که نظر شما را به خودش معطوف می‌کند و دوست دارید اوقات زیادی را در آن سپری کنید. شما می‌توانید از وعده‌های صبحانه در بوفه لذت ببرید، و یا به عنوان تجربه‌ای نهایی بهترین کباب‌ها را کنار استخر نوش جان کنید.

 

 بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان 

 

 

هتل شرایتون گرند بانکوک

 

اسپای ویژه و امکانات درمانی و سلامتی

وقتی به تایلند سفر می‌کنید حتما می‌خواهید که در این کشور ماساژهای حرفهای آرامش بخشی را دریافت کنید. یکی از معروف‌ترین و بهترین ماساژهای تایلند را می‌توان در این هتل دریافت کرد که البته برای آن باید هزینه اضافی بپردازید. به علاوه هتل شرایطون با مرکز تناسب اندامی حرفه‌ای و همه چیز تمام امکاناتی مثل اتاق بخار با سونا و جکوزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اصلا نیازی نیست نگران رژیم غذایی و برنامه ورزشی روزانه‌تان باشید.

 

 

هتل شرایتون گرند بانکوک

 

امکانات اضافی سرگرمی

زمانی که شما در Sheraton Grande Sukhumvit هستید، زمانی برای کسالت نخواهید داشت. به غیر از امکانات ذکر شده ویژگی‌های دیگری هم وجود دارد تا رضایتمندی بیشترتان را در پی داشته باشد. اتاق نشیمن جایی است که هر شب در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود و با انواع غذا و نوشیدنی از شما پذیرایی می‌کنند. اتاق تجاری که می‌توانید تا حداکثر ۱۵ نفر در آن کنفرانس‌های مالی و تجاری برگزار کنید و کتابخانه‌ای طبقه بندی شده برای تمام سنین از جمله دیگر امکانات این هتل شمرده می‌شود.

آیا هنوز هم فکر می‌کنید نباید به عنوان اولین اقامتگاه لاکچری در بانکوک به آن نگاه کنید؟

 

۰۳ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران