۵ کافه‌ی دبی که در آنها می‌توانید متفاوت‌ترین و بهترین شیک‌های دبی را نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ کافه‌ی دبی که در آنها می‌توانید متفاوت‌ترین و بهترین شیک‌های دبی را نوش جان کنید

شیک‌ها یکی از محبوب‌ترین چیزهایی هستند که در منوی کافه‌ها و رستوران‌های دبی می‌توانید پیدا کنید. ترکیب بستنی‌های خوشمزه و شیر که مزه‌های جاودانه به خود می‌گیرند. در سفرتان با تور دبی اگر به عنوان یک وعده‌ی غذایی و یا بعد از غذا به عنوان دسر به دنبال شیک‌های پر و پیمان و غول هستید همراه ما باشید تا ۵ مکان فوق‌العاده‌ی این شهر که شیک‌های ویژه و متفاوت به مهمانانش عرضه می‌کند را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The sum of us


در نزدیکی هتل شرایتون و در جاده‌ی شیخ زاید کافه‌ای واقع شده است که بهترین قهوه‌ها و بستنی‌ها را می‌شود در آن سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‎ای فوق‌العاده برای افراد در همه‌ی سنین. کافه‌ای که هرچه تاکنون در عمرتان خورده‌اید را مزه‌ای نو می‌بخشد و به شما ارزانی می‌دارد. چرا که در ترکیب مزه‌های منفرد با هم مزه‌هایی نو خلق می‌کند. اگر در ژریم نیستید و از خوردن بستنی‌ها و شیک‌ها ابایی ندارید در سفرتان به دبی حتما یک روز به این کافه تشریف ببرید و یکی از شیک‌های غول پیکر آن را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۶ کافی‌‌شاپ معروف دبی برای نوش جان کردن خاص‌ترین قهوه‌ها و شیک‌ها

 

 

The sum of us

 


نشانی: خیابان ششم، برج الاسلام

 


۲- Fume


یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های دبی که اولین و متفاوت‌ترین شیک‌های این شهر را درست کرده است همین کافه است. جاییکه امروزه چندین شعبه در دبی دارد و شهرتش از این شهر فراتر رفته است. جاییکه شاید باورتان نشود با شیک‌هایش بیماری‌های روحی و روانی را از شما دور می‌کند. اگر افسردگی دارید و یا کسل هستید و حوصله‌ی انجام هیچ کاری را ندارید در سفر به دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم به این کافه بروید و یکی از شیک‌های غول پیکرش را سفارش بدهید. چرا که بعد از نوش جان کردن یکی از این شیک‌ها متوجه می‌شوید چقدر حال و هوایتان عوض می‌شود. در میان کافه‌ها و بستنی فروشی‌های این شهر، فومه بزرگتری شیک‌ها را درست می‌کند.

 

 

Fume

 


نشانی: بلوار محمد بن رشید

 


۳- Black lion


در هتل اچ جاده شیخ زاید جایی واقع شده است که در نگاه اول انتظار ندارید شیک‌ها و بستنی‌ها را بتوانید در آن سفارش بدهید چرا که بیشتر غذاهای خیابانی در آن طبخ و عرض می‌شود اما به پایین منویش که نگاهی بیندازید می‌توانید دسته‌ی شیک‌های غول پیکر و بستنی‌های مردافکن را مشاهده کنید. شیک‌ها و بستنی‌هایی که جزو بهترین‌های دبی هستند و شما را شگفت‌زده می‌کنند. تردید نکنید نمونه‌ای از شیک‌هایی که در این مکان می‌بینید را در هیچ کجای دبی مشاهده نخواهید کرد.

 

۵ کافه فوق‌العاده‌ی دبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل‌چسب

 

 

Black lion

 


نشانی: جاده شیخ زاید 1، هتل اچ

 


۴- Ice lab


یک کافه‌ی کوچک در پارک الخوض پوند که بستنی‌ها و شیک‌های آمریکایی آماده و عرضه می‌کند. کافه‌ای که به ظاهرش نمی‌آید غول پیکرترین شیک‌های دبی متعلق به آن باشد. اگر علاقه‌مند به خامه‌ها در ترکیب با بستنی‌ها و شیر هستید باید بدانید اینجا جایی است که شیک‌هایش را غرق در خامه می‌کند. نکته‌ی خوب و جالب درباره‌ی این کافه‌ی کوچک آن است که علاه بر شیک‌های غول پیکر، شیک‌های بچه غول نیز برای کسانیکه می‌دانند از پس شیک‌های غول پیکر برنمی‌آیند نیز درست می‌کند.

 

 

Ice lab

 


نشانی: الخوض 2، مجاور مسجد

 


۵- Circle cafe


کافه‌ای که با منویش شما را شگفت‌زده می‌کند. کافه‌ای که حال و هوایی خوش برای شما می‌سازد و با بهترین و خاص‌ترین شیک‌ها از شما پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که می‌شود در روزهای مختلف به آن پناه برد و ساعت‌های متمادی در آن ماند. چرا که بهترین غذاها نیز در این کافه طبخ و سرو می‌شوند. بنابراین با رفتن به این کافه می‌توانید از شیک‌ها به عنوان دسر استفاده کنید اما مراقب سلامتی‌تان باشید. چرا که غرق شدن در مزه‌ها و خوراکی‌های این کافه ممکن است برای سلامتی‌تان دردسر درست کند. این کافه یکی از کافه‌های زنجیری دبی است که معروف‌ترین شعبه‌های آن در دبی استودیو سیتی، مرکز رسانه‌ای دبی، مرکز تجاری دبی، باغ الرها و مرکز سلامتی دبی واقع شده است. ‎

 

 

Circle cafe

۰۷ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران