۶ فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست

دبی همانطور که شهر خریدها و صحراگردی‌ها و ورزش‌های آبی و ساحلی است، شهر دور هم بودن برای فستیوال‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز می‌باشد. شهری که مجلل‌ترین هتل‌ها را در خود دارد و با بهترین رستوران‌ها و غذاها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. اگر در سفر با تور دبی به دنبال شناختن بیشتر فستیوال‌ها و رویدادهای این شهر هستید همراه ما باشید تا ۶ فستیوال موسیقی مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. فستیوال‌هایی که بین‌المللی هستند و روز به روز اعتبار و شهرت‌شان بیشتر می‌شود.

 


۱- Groove on the grass


فستیوالی که افراد با سن بالای ۲۱ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. فستیوالی که حامیان مالی بزرگی از گروه‌های صنعتی مختلف دارد و هر سال ابعاد و وسعت آن بزرگتر از سال قبلش می‌شود. فستیوالی که هرساله در سپتامبر و می برگزار می‌شود و در آن نوازندگان مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند. کمپانی دنیل لازاروس و نیکولاس جار از معروف‌ترین حامیان مالی این جشنواره هستند. تهیه‌ی بلیت‌های این جشنواره چندان مشکل نیست و به راحتی از طریق اینترنتی می‌توان آنها را تهیه کرد.

 

۱۰ فستیوال معروف امارات که به صورت سالانه برگزار می‌شوند

 

 

Groove on the grass

 


۲- Sensation


فستیوالی که هرساله در بخش‌های مختلفی از شهر دبی برگزار می‌شود. یک سال در صحرا و سال دیگر در ساحل. یک سال در آسمان‌خراش‌ها و سال دیگر در سالن‌های کنسرت. فستیوالی که افراد بالای ۱۸ سال اجازه‌ی شرکت در آن را دارند و هرساله با تم‌های مختلفی برگزار می‌شود. فستیوالی که شور و هیجان را به شرکت کنندگانش ارزانی می‌دارد. تهیه‌ی بلیت این فستیوال از طریق سایت آن قابل امکان است و این فستیوال غالبا در ماه نوامبر برگزار می‌شود.

 

 

Sensation

 


۳- Party in the park


فستیوالی که هرساله در پایان تابستان و آغاز بهار برگزار می‌شود. فستیوالی که در فضای آزاد و باز این شهر برگزار می‌شود و همه‌ی افراد بالای ۱۶ سال اجازه‌ی شرکت در آن را دارند. فستیوالی که با رفتن به آن می‌شود جدای از موسیقی و کنسرت به تماشای انواع هنرهای نمایشی نیز نشست. فستیوالی که برای ستایش ورود به پاییز و خداحافظی از تابستان است و در یکی از روزهای آخر هفته‌ی ماه نوامبر برگزار می‌شود. این فستیوال یکی از رویدادهای ملی امارات به حساب می‌آید که شرکت در آن نگاه ویژه‌ای درباره‌ی امارات به شما ارزانی می‌دارد.

 

 

Party in the park

 


۴- Red fest DXB


یک فستیوال جذاب و هیجان‌انگیز برای آنهایی که علاقه‎مند موسیقی پاپ هستند. فستیوالی که در دو روز برگزار می‌شود و هرساله میزبان تعدادی از معروف‌ترین خوانندگان پاپ منطقه و جهان است. فستیوالی که افراد در سنین مختلف می‌توانند در آن شرکت کنند و محدودیت سنی برای افراد شرکت کننده ندارد. فستیوالی که هرساله در ماه فوریه برگزار می‌شود و هرساله به شهرت و محبوبیت آن افزوده می‌شود.

 

فستیوال‌های دبی که حضور در آنها را نباید از دست بدهید!

 

 

Red fest DXB

 


۵- فستیوال جاز دبی


یک فستیوال بزرگ و باشکوه که امروزه شهرتش از شهر دبی و کشور امارات فراتر رفته‌ است و دست کم در تمامی کشورهای منطقه و خاورمیانه پیچیده است. فستیوالی که هرساله در ماه فوریه برگزار می‌شود و از بزرگان موسیقی جاز دعوت می‌کند تا در این جشنواره حضور داشته باشند. فستیوالی مهیج که یکی از قدیمی‌ترین فستیوال‌های موسیقی نیز در این شهر به حساب می‌آید. فستیوالی که حامیان مالی بزرگی دارد و تهیه‌ی بلیت آن از طریق سایتش امکان‌پذیر است.

 

 

فستیوال جاز دبی

 


۶- Piknic electronik


فستیوال شب شنبه‌های دبی که دو، سه سالی می‌شود در این شهر برگزار می‎شود. فستیوالی برای تمامی سنین که به منظو دورهمی‌های خانوادگی طراحی شده است. فستیوالی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود و حداکثر تا ساعت ۹ شب ادامه پیدا می‌کند. فستیوالی که یکی از اهداف آن ترویج موسیقی در میان خانواده‌هاست و بیشتر جوانان مستعد شهر دبی در آن به هنرنمایی می‌پردازند. فستیوالی که حامیان مالی صنعتی چندان بزرگی ندارد اما مورد حمایت مسئولان دولتی دبی است.

 

۴ برنامه‌ی بی‌تکرار در فستیوال یوگای دبی که بهتر است تجربه کنید

 

 

Piknic electronik

۰۴ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران