۹ مکان رمانتیک در پنانگ که می‌توانید لحظات عاشقانه در آنها تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۹ مکان رمانتیک در پنانگ که می‌توانید لحظات عاشقانه در آنها تجربه کنید

پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی که نگین انگشتر کشور مالزی نیز به حساب می‌آید، سالانه از هزاران هزار گردشگر کشور مالزی پذیرایی می‌کند. شهری که پارک ملی‎اش یکی از معروف‌ترین پارک‌های ملی شرق آسیاست. اگر با تور مالزی وبرای یک سفر عاشقانه به این شهر سفر کرده‌اید. همراه ما باشید تا ۸ مکان خاص این شهر که حال و هوایی رمانتیک به شما می‌بخشند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مکان‌هایی که رنگ و شکل و حال و هوایشان خاص‌اند و یک مدل سرخوشی همراه خودشان دارند.

 


۱- مزرعه پروانه‌ها


بیش از ۱۵ هزار پروانه در ۲۰۰ گونه‌ی متفاوت در این مزرعه زندگی می‌کنند تا یکی از زیباترین مزرعه‌های کشور مالزی در شهر پنانگ باشد. مزرعه‌ای که در هر ساعت از شبانه‌روز به آن پا بگذارید حالت عاشقانه دارد. مزرعه‌ای منحصر به فرد که تونی بلر نخست وزیر اسبق بریتانیا نیز به آن سفر کرده‌ است. اگر در یک سفر عاشقانه به پنانگ رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مزرعه تشریف ببرید و زیر بال پروانه‌ها عاشقانه‌ترین حرف‌های عمرتان را بگویید بشنوید.

 

۵ پارک طبیعی پنانگ که یک‌ روز از سفرتان را باید در آن بگذرد

 

 

مزرعه پروانه‌ها

 


۲- طلوع آفتاب را در مسیر سبز به نظاره بنشینید


در کنار آبی دریا و در جاییکه قطار درختان سر به آسمان کشیده سایه‌بان نور تند خورشید هستند، مسیری قرار دارد که دیدن طلوع آفتاب شهر پنانگ در آن یکی از زیباترین طلوع‌هایی‌ست که در حیاتتان فرصت دارید ببینید. حالا این طلوع اگر با همراهی عشق‌تان باشد که دیگر معرکه است. معرکه‌ای فراموش ناشدنی از یک صبح خاطره‌انگیز در یک شهر شورانگیز.

 

 

طلوع آفتاب را در مسیر سبز

 


۳- تماشای موسیقی زنده در China house


این کافه یکی از بهترین و معروف‌ترین کافه‌های پنانگ است که بهترین نوشیدنی‌های شرق آسیا را می‌توان در کنار بهترین دسرها نوش جان کرد و لذت برد. اهمیت این کافه برای قرارها و حضورهای عاشقانه اما به خاطر بهترین نوشیدنی‌ها و دسرهایش نیست. اهمیت این کافه به خاطر بند معروفی است که هرشب در آن می‌نوازند و فضایی خاص به آن می‌بخشند.

 

 

China house

 


۴- تماشای غروب آفتاب در ساحل باتوفرینگی


باتوفرینگی یکی از معروف‎ترین سواحل پنانگ است که بیشتر فستیوال‌ها و کنسرت‌ها و دورهمی‌های مشهور پنانگ در آن برگزار می‌شود. جاییکه در سکوت و آرامش شما را غرق می‌کند و اجازه می‌دهد به نظاره بنشینید. آب را، ساحل را، ماسه‌های سپید فام را و خورشید و ماه را. اگر در یک سفر عاشقانه به پنانگ رفته‌اید بدون تردید برای دیدن غروب خورشید از ساحل باتوفرینگی باید زمان بگذارید. غروبی دلپسند که از زیباترین تصاویر خلقت به حساب می‌آید.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری باتو فرینگی، دیدنی‌ترین محله‌ی پنانگ

 

 

غروب آفتاب در ساحل باتوفرینگی

 


۵- بازار یکشنبه Hin Bus Depot


یک بازار خیابانی عالی که در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعد از ظهر در این شهر تشکیل می‌شود. بازاری که در آن می‌شود سوغاتی‌های مختلفی خرید. قدم‌زدن در طول یک بازار و خرید کردن  برای یکدیگر یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های عاشقانه است که در سفر به پنانگ به شما توصیه می‌کنیم حتما در این بازار تجربه‌اش کنید.

 

 

 Hin Bus Depot

 


۶- نوش جان کردن شام در باغ فرینگی


غذا خوردن در رستورانی که دکوری ویژه دارد و با نورپردازی منحصر به فردش فضایی رویایی و جادویی برای مهمانانش می‌سازد یکی از به یادماندنی‌ترین تجربه‌های سفر است. اگر به همراه عشق‌تان به پنانگ رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک شب برای صرف شام به این رستوران تشریف ببرید تا درحالیکه بهترین غذاها را نوش جان می‌کنید عاشقانه‌ترین لحظه‌ها را نیز پشت سر بگذارید. رستورانی که جدای از غذاهای مالزیایی، غذاهای معروف بین‌المللی را نیز سرو می‌کند.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

شام در باغ فرینگی

 


۷- بازدید از موزه Ghost


اگر می‎خواهید در یک سفر عاشقانه ترس را هم نیز تجربه کنید باید به این موزه تشریف ببرید. جاییکه شما را می‌برد به افسانه‌های جن و پریان مالزیایی و ترس را به خون‌تان تزریق می‌کند. جایی نسبتا هیجان‌انگیز که می‌توانید همدیگر را محک بزنید کدام یک شجاع‌تر از دیگری است.

 

 

بازدید از موزه Ghost

 


۸- درخشندگی را در تاریکی پارک آواتار تجربه کنید


پارکی زیبا که در تاریکی‌ها به صورت ویژه نورپردازی شده است. به گونه‌ای که فضایی فراموش‌ناشدنی از غرق شدن در رنگ‌ها و سایه‌ها برای شما بسازد. به گونه‌ای که خلوتگاه و سکوت برای شما بسازد. به گونه‌ای که لحظات رمانتیک را تشدید و کشدار کند. رفتن به این پارک هنگامیکه برای ماه عسل یا یک تفریح رمانتیک به پنانگ رفته‌‌اید به شما موکدا توصیه می‌شود.

 

گشت و گذار در اسکیپ ادونچر پنانگ؛ شهر ماجراجویی‌های مرموز

 

 

تاریکی پارک آواتار

 


۹- تماشای تاریخ در کورن والیس


تماشای موزه‌ها و مکان‌های تاریخی در مسافرت‌های یکی از مهمترین بازدیدهایی است که مسافران انجام می‌دهند. حالا اگر در یک سفر عاشقانه به پنانگ رفتید مطمئن باشید بازدید از کورن والیس یکی از مهمترین بازدیدهای شما خواهد بود. بازدیدی که هردو با هم این شانس را دارید که زمان را جا بگذارید و بروید به گذشته.

 

 

تاریخ در کورن والیس

 

۰۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران