۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید

پوکت بزرگترین جزیره‌ی کشور تایلند که همواره مملو از گردشگران است یکی از بهترین نقاط دنیا برای سپری کردن روزهای خوش زندگی به حساب می‌آید. در این شهر که پر از رویداد و جاذبه‌های گردشگری است، اگر می‌خواهید هزینه‌ی سفرتان در تور تایلند را کاهش دهید و بودجه‌ی چندانی نیز برای ولخرجی ندارید همراه ما باشید تا ۱۰ هتل ارزان قیمت اما مناسب و باکیفیت این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. هتل‌هایی که می‌توانند شبانه‌روزی خوش برای مسافرانشان خلق کنند.

 


۱- PEK House


اتاق‌های کوچک اما خصوصی در پک آن را تبدیل به یکی از مکان‌های پرطرفدار و ارزان قیمت پوکت کرده است. جاییکه اتاق‌هایش مبله هستند و تختخواب نیز دارند. جاییکه وای‌فای رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و از آنها با مقرون به صرفه‌ترین صبحانه‌ها و ناهارها و شام‌ها پذیرایی می‌کند.

 

 در پوکت رویا بسازید و ماجراجویی کنید

 

 

PEK House

 


۲- The Little moon Residence


در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید به یک جای ارزان قیمت و مطمئن بروید که با خیال راحت وسایل و مقدار زیادی از پولتان را در آن قرار بدهید باید به این هتل بروید. جاییکه اتاق‌هایش حمام و یخچال و تلوزیون اختصاصی دارند و یک کافه نیز در تمامی ساعات شبانه‌روز با بهترین نوشیدنی‌ها از مسافرانش پذیرایی می‌کند. این کافه هیچ تراس یا بالکنی ندارد و منظره‌ای خاص نیز پیش روی مسافرانش قرار نمی‌دهد اما وای‌فای رایگانش همواره شما را سرگرم می‌کند و به کمک‌تان می‌آید.

 

 

The Little moon Residence

 


۳- Manohra cozy resort


اگر به صورت خانوادگی به پوکت سفر کرده‌اید و می‌خواهید به یک جایی بروید که ارزان قیمت باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم به این اقامتگاه بروید. جاییکه یک کافه یک استخر دارد و در نزدیکی بازار و معبد کارون قرار گرفته است. جاییکه هرکدام از اتاق‌هایش حمام (هم وان و هم دوش) و یک بالکن زیبا که چشم‌اندازی بی‌نظیر به ساحل ارائه می‌دهد دارند.

 

 

Manohra cozy resort

 


۴- Patong seaside Mansion


یک هتل زیبا که به سبک خانه‌ها و زیبایی‌های شرق آسیا طراحی و تزئین شده است. جاییکه می‌شود در آن بود و خوش گذراند. چرا که تمامی امکانات رفاهی را در خود دارد. هتلی که می‌شود به رستورانش رفت و با صرف هزینه بهترین غذاها را نوش جان کرد. جاییکه در نزدیکی ساحل قرار دارد و برای مسافرانش امکان رفت و آمد آسان به ساحل را فراهم آورده است. از دیگر ویژگی‌های این هتل ارزان قیمت کافه‌ی ۲۴ ساعته‌ی آن است که می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را در آن نوش جان کنید.

 

 ۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

 

Patong seaside

 


۵- Memory 2


یک هتل شیک و عالی که شاید فضاهای عمومی خاصی نداشته باشد اما اتاقهایش به بهترین و با امکانات‌ترین صورت طراحی و تزئین شده‌اند. هتلی که هر اتاقش یخچال مخصوص دارد و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است. هتلی که در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته است و امکانات رفت و آمد آسان به ساحل را برای مسافرانش فراهم آورده است. هتلی که در امنیت و آرامش حرف اول را در پوکت می‌زند.

 

 

Memory 2

 


۶- Sabaider residence


هتلی که بالکن‌های آن یکی از امتیازات ویژه و خاصش به حساب می‌آیند. بالکن‌هایی که چشم‌اندازی زیبا از پوکت به مسافرانش ارائه می‌دهند. بالکن‌هایی که در هر اتاق این هتل قرار دارند و هویتی خاص به اتاق‌ها می‌بخشند. اتاق‌هایی که تهویه‌ی مناسب دارند و به بهترین تخت‌ها آراسته شده‌اند. این هتل در نزدیکی موزه‌ی پوکت و وسایل حمل و نقل عمومی این شهر قرار دارد و از این رو یکی از بهترین مکان‌ها برای آنها که می‌خواهند بیشتر روز و شب خود را به گشت و گذار اختصاص بدهند به حساب می‌آید.

 

۴ بوتیک خاص و ویژه در دل زیبایی‌های پوکت

 

 

 Sabaider residence

 


۷- Baan Nuengkata


یک هتل تمام و کامل و عالی برای آنها که خانوادگی به پوکت سفر کرده‌اند. هتلی که مرکز مراقبت و نگهداری از کودکان دارد و در نزدیکی بسیاری از تفریحگاه‌های این شهر مانند دینو پارک و ساحل کاتا قرار گرفته است. هتلی که در چند قدمی‌اش بازار کاتا پورپئانگ واقع شده است. امکانات این هتل اما به دسترسی‌های آن محدود نمی‌شود که بهترین امکانات این هتل استخر و رستوران و کافه‌اش است. استخری که حوضچه‌هایی جداگانه برای بزرگسالان و کودکان دارد و سایه‌بان‌های دورش از بهترین مکان‌ها برای فراغت در پوکت به حساب می‌آیند. کافه و رستوران آن نیز آماده‌اند تا در بیشتر ساعات شبانه‌روز بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را به مسافرانش عرضه کنند.

 

 

 Baan Nueng@kata

 


۸- Kata On sea


پلاژهایی که ظرفیت پذیرایی از حداکثر ۵ نفر را دارند و از لاکچری‌ترین مکان‌های ارزان قیمت پوکت برای پذیرایی از مهمانان این شهر به حساب می‌آیند. جاییکه تمامی امکانات لازم برای استراحت کردن را در خودش دارد و استخر و حمام آفتابش از خاطره‌انگیزترین بخش‌های آن به حساب می‌آیند. بالکن این پلاژها که چشم‌اندازی زیبا به باغچه‌ی پرطراوت آن ارائه می‌دهند یکی از محاسن بی‌شمار آن هستند که مسافران را ترغیب به ماندن در آن می‌کنند.

 

معرفی‌ ۵ هتل بسیار خوب با قیمت ارزان و مقرون‌ به صرفه در پوکت

 

 

 Kata On sea

 


۹- Nature park resort


استخر شنا، رستوران، کافه و فضایی پر طراوت از سرسبزی‌ها همه و همه باعث می‌شوند این مکان‌ یکی از جاهای پرطرفدار پوکت به حساب آید. جاییکه با ساحل پیاده فقط و فقط سی دقیقه فاصله دارد.

 

 

 Nature park

 


۱۰- Aquarius


اگر برای پیدا کردن آرامش گمگشته‌تان به پوکت سفر کرده‌اید اقامت در این مکان یکی از بهترین انتخاب‌هاست. جاییکه تمامی امکانات لازم و لاکچری را دارد و در عین حال یکی از هتل‌های مقرون به صرفه‌ی این شهر به حساب می‌آید. استخر، رستوران، کافه، مرکز مراقبت از زیبایی و باشگاه ورزشی گوشه‌ای از مهمترین امکانات آن هستند.

 

 

Aquarius

 

 

۰۷ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران