۵ مکان خاص و منحصر به فرد در قبرس که برای اقامت می‌توانید آنها را انتخاب کنید

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۵ مکان خاص و منحصر به فرد در قبرس که برای اقامت می‌توانید آنها را انتخاب کنید

سواحل مدیترانه و زیبایی‌هایش باعث می‌شوند گردشگران سراسر دنیا بی‌تاب حضور به هم رساندن در آن شوند. در این میان کشور قبرس با در اختیار داشتن زیباترین سواحل یکی از بهترین نقاط برای پذیرایی تمام و کمال از مسافران است. حال در سفر دلچسب‌تان با تور قبرس اگر به دنبال مکان‌های جذاب و نو برای اقامت هستید. همراه ما باشید تا ۵ اقامتگاه منحصر به فرد و خاص این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Yurts in Cyprus


در منطقه‌ی زیبای پافوس چادرهایی زیبا و منحصر به فرد قرار دارند تا یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین اقامتگاه جهان را بسازند. چادرهایی که تمامی امکانات لازم و عالی درون آنها فراهم آمده است و جهت اقامت در تمامی فصول سال، چه سرد و چه گرم مناسب می‌باشند. چادرهایی که در طبیعت قرار دارند و سیستم برق‌رسانی و آب‌رسانی مستقل دارند. چادرهایی که با تزئینات عالی درونشان به شهرت صد چندانی رسیده‌اند. چادرهای مبله و دارای تختی که در سال ۲۰۱۳ برپا شده‌اند و جلویشان یک فضای آزاد عالی برای انواع دورهمی‌ها و رویدادهای جمعی نظیر کنسرت‌ها تدارک دیده شده است. با اقامت در این چادرها صبحانه‌ی شما به مانند تمامی هتل‌های چند ستاره‌ی دنیا به عهده‌ی اقامتگاه شماست. از ویژگی خاص این چادرها آن است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را نیز به داخل آنها ببرید. همچنین این چادرها پیشنهادی برای اسب‌سواری، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری نیز به مسافرانشان ارائه می‌دهند. از نکات ویژه‌ی این اتاق‌ها آن است که در تابستان می‌توانید زیر سقف آسمان بخوابید و در زمستان دور حلقه‌های گرم آتش.
اگر برای یک سفر عاشقانه به قبرس می‌روید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک نگاه ویژه نسبت به این چادرها داشته باشید. چرا که فضای رمانتیک آنها خودشان بخش مهمی از سفر شما را می‌سازند.

 

بهترین هتل‌های ۵ستاره‌ی قبرس برای اقامتی باشکوه

 

 

Yurts in Cyprus

 


نشانی: پافوس، روستای سیمو

 


۲- Euphoria art land


در یک فضای جادویی و رویایی در لیماسول، در جاییکه مثل افسانه‌ها و قصه‌ها در میان سرسبزی‌ها و درختان سر به فلک کشیده‌ی انبوه قرار گرفته است اقامتگاهی واقع شده که کم از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. اقامتگاهی که در طراحی و ساخت آن از فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف استفاده شده است تا یک جای چند فرهنگی به حساب آید. اقامتگاهی که در آن می‎‌شود غرق در بهترین امکانات رفاهی بود اما در طبیعت نیز حضور داشت. اقامتگاهی که شبانه‌روزی هیجان‌انگیز برای مسافرانش می‎‌سازد. با رفتن به این مکان شاید دیگر نیاز چندانی نباشد بخواهید قبرس را بگردید. چرا که حضور در این مکان چنان شما را غنی می‌کند که بیشتر دوست دارید جای گشت و گذار در شهر در همین مکان بمانید و لذت ببرید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در لیماسول قبرس اروپایی انجام دهید

 

 

Euphoria art land

 


نشانی: لیماسول، پیرگوس

 


۳- The library hotel & wellness resort


در یک فضای گرم و صمیمی روستایی، در یک مکانی که تاریخ ساخت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های قبرس واقع شده است. جاییکه می‌توانید در امکانات زیاد، زندگی سنتی و روستایی را تجربه کنید. جاییکه در آن می‌توانید حمام سنتی بگیرید و به بدن‌تان یک طراوت و شادابی نو ببخشید. جایی عالی برای افرادی که روحیات درونگرایانه دارند و می‌خواهند در یک مکان دنج آرامش گمگشته‌ی خود را بازیابند. جاییکه اسکار وایلد در آن اتاق داشته است و بسیاری از نویسندگان نیز اگر قصد اقامت در قبرس را داشته باشند این مکان را انتخاب می‌کنند.

 

 

The library hotel

 


نشانی: لارناکا، کالاواسوس

 


۴- Cyprus Glamping Park


اگر در سفر به قبرس قصد کمپینگ دارید اما می‌خواهید کمپ اقامتتان لاکچری باشد باید به این اقامتگاه بروید. جاییکه به شما خانه‌های چوبی در دل طبیعت ارزانی می‌دارد. خانه‌هایی مبله که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت بی‌دردسر و عالی را دارد. در ضمن این اقامتگاه با بهترین غذاها نیز برای تمام وعده‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

زیباترین دهکده‌هایی که در سفر به قبرس، می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید

 

 

Cyprus Glamping Park

 


نشانی: لارناکا، آگیئوس تئودوروس

 


۵- A restored supermarket loft


یک مکان عالی در نیکوزا که درونش با تلفیقی از سنت و مدرنیته‌ی قبرس تزئین شده است. مکانی دور از طراحی هتل‌ها و هاستل‌ها. مکانی که به نوعی یک خانه به حساب می‌آید. جایی نزدیک به بهترین کافه‌ها و رستوران‌های قبرس.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که بهتر است در سفر به نیکوزیا، پایتخت قبرس انجام دهید

 

 

A restored supermarket loft

 


نشانی: نیکوزا قدیم، خیابان آنتیگونو

۰۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران